לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my soul

kill your self but dont let me die


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

תשובות לשאלון השבועי


האם קל לעצבן אותך?
לפעמים. תלוי מה הדבר ואם הוא פוגע בנקודות החולשה שלי.

האם את רואה את עצמך כאדם מעצבן?
לא ממש.

מה הדבר הכי מעצבן בעולם לדעתך?
שמישהו שאתה אוהב פוגע לך בנקודות הרגישות.

מי האדם הכי מעצבן בעולם לדעתך?
יש כמה כאלה.

מה השיר הכי מעצבן בעולם לדעתך?
הרבה.

האם עצבים תורמים לך בחיים, או רק הורסים אותם?
לא. עצבים הורסים את החיים.

מי האדם הכי עצבני שאת מכירה?
אממ. אמא שלי.

מי האדם הכי פחות עצבני שאת מכירה?
חח אבא שלי.

מה את עושה כשאת מעוצבנת?
אני? מוזיקה. מתופף .

מה הדבר שהכי מרגיע אותך כשאת מעוצבנת?
מוזיקה.

נכתב על ידי broken_soul19 , 28/7/2008 00:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היא מחבקת אותי ואני חושב עליך.


אני יושב פה, מסתכל על כולם, חברה שלי יושבת עם חברות שלה, כולם שמחים, יש להם כל מה שהם צריכים, סיגריות , וודקה, בחורות, מוזיקה, כל מה שהם צריכים, חברה שלי באה ומחבקת אותי, ואני חושב, איפה את עכשיו? מה את עושה?

אם את עדיין שותה אלכוהול ללא גבולות? אם גם את מנסה לטשטש את המציאות כמוני? אם את חושבת עליי כמו שאני חושב עליך עכשיו. מתקשר אליך מטלפון חסוי רק כדי לשמוע את הקול שלך, את עונה ואני שומע בקול שלך שאת כבר ממזמן מטושטשת, מלא רעש ברקע, אני לא אומר מילה, ואז מנתק, משהו אוחז בי וגורם לי לשלוח לך הודעה :" היום בלילה מישהו שאת אוהבת יבין שהוא אוהב אותך גם" נשמע כמו הודעת שרשרת. כן אני יודע, אבל העובדה שיכול להיות את תחשבי עליי לרגע... גורמת לי להרגשה מוזר, וחברה שלי מחבקת אותי, אני כל כך שמח שהיא פה, אני כל כך מחבב אותה, רק בגלל שאני יודע שהיא יודע שאני אוהב אותה, אבל מוכנה להיות לידי, מצד שני זה מעציב אותי יותר,

אני אוהב אותך, ואני יודע שאת אוהבת אותי, אנחנו לא ביחד,

אבל נהייה, העולם יכול להחרב אבל אני ואת נהייה ביחד.

נכתב על ידי broken_soul19 , 26/7/2008 01:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להרוגגג אותך.


להרוג אותך על כמה שאני אוהב אותך..

להרוג אותך על כמה שאת לא אוהבת אותי יותר..

להרגו אותך על זה שיש לך מישהו אחר ואת אוהבת אותו..

להרוג אותך..

נכתב על ידי broken_soul19 , 22/7/2008 14:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבוד בתוך שקרים ומוות פנימי.


הייתי אומר , אם הייתי יכול, לעזעזל איתך, לעזעזל עם הרגע שהכרתי אותך.

ראיתי בחורה רגילה, עוד אחת מאלף בחורות שזיינתי וזרקתי,

ואז הכרתי אותך, קשה להשגה , מיוחדת, מדהימה, אופי חזק, יפה, מוכשרת, לא שיטחית כמו כולן,

התאהבתי בך, שינית אותי, שינית את החיים שלי, לעזעזל איתך.

הרגת אותי, רוקנת אותי מבפנים, כבר שנה אני מסתובב עם הידיעה שאת כבר המשכת בחיים שלך,

מצאת עבודה, אפילו את הבלוג שכתבנו ביחד נטשת. חבר חדש, חיים חדשים,

מתחמקת אפילו מלראות אותי, ואני מסתובב מבחורה לבחורה, מנסה להתאהב, אני לא מאמין שפעם חשבתי שהרגש הזה שולי.

שונא אותך, אוהב אותך כל כך .

את.. היחידה שאני רוצה לראות בחיים שלי, רוצה להיות איתך לנצח. למה החלטת לעזוב פתאום?

כי לא הראתי לך? כי שנינו החלטנו להמשיך הלאה?

לעזעזל עם הכל, את טיפשה, אם את לא רואה כמה שאני אוהב אותך. שנה !! שנה לא מצליח לשכוח אותך.

ולא להחשיב את השנה שלנו ביחד, שנה הכי מטופשת ונפלאה בחיים שלי,

אלכוהול, זונות, חרא, דמעות. הכל כל זה בגללך. אני אהרוג אותך אם את לא תהיה שלי.

נכתב על ידי broken_soul19 , 20/7/2008 23:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  broken_soul19

בן: 35




62
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbroken_soul19 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על broken_soul19 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)