לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המצפון של קרית אונו


המצפון של אנשי קרית אונו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

ממשיכים בעשיה? פחחחח


ממשיכים בעשיה-מצביעים יוסי נשרי

פחחח איזה עשיה? אתה לא עושה פה כלום, לא שינוי, שאנו מנהלי הבלוג ראינו פה!

הכל אותו דבר,ואולי אפילו יותר גרועה פחחחחחח מרגע לרגע העיר הזאת מדרדרת

מה שכן זה אחד הפירסומים האחרונים שאני ראית,י שתקועים מאחורי איזה עץ מעפן

זה הכי טוב שלך? אף אחד לא רוצה לתלות את השלט שלך על הבית שלו פחחח

טוב אבל האמת לזכותך אי אפשר להגיד שהמתמודדים האחרים במידה שלך

(ממש לא מחמאה) נראה לי בקצב הזה יצביעו רק שלושה אנשים !

נכתב על ידי המצפון שלך , 16/8/2008 18:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשי קרית אונו המסכנים..


בחירות בחירות כך שמענו

"חינוך אפשר לשפר?"

תעשו טובה כאילו שהבעיה זה בעיריה או ראש העיר זה התלמידים פה מפגרים!! (ואני חייב לציין שחלקם מסוממים)

ומי הפוץ הזה ששמו בשלט שם?! רק על החשות והפיגור שיש לו בעיניים לא הייתי מצביע לו כמה מפגר צריך להיות?

טוב השותף שלי לא כאן אז בגלל זה לא היה עידכון בן זונה וגם עכשיו הוא לא משהו אנחנו רק רצינו לעדכן אותכם

שיש בחירות במקום המיטונף הזה!!$%@%&^ והשותף שלי חוזר בקרוב אז היה עידכון עוד פעם

ותגידו תודה לה' שאתם לא גרים ב-חור קרית אונו

ביי

נכתב על ידי המצפון שלך , 4/8/2008 03:52  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  המצפון שלך

בן: 96




הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמצפון שלך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המצפון שלך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)