לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים שירים ושאר ירקות


נממ.. תקראו את הכותרת?

Avatarכינוי:  איזה עוד כינוים יש לבלוג סיפורים?

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

פרק 3


טוב כמו תמיד תודה על התגובות זה באמת כיף :)

אתם תמיד יכולים להרשם לקבועים זה גם עושה מאוד כיף

ביינתים תודה ללי ומיה שנרשמו ולנוי שרשמתיxd

חח.. טוב מקווה שתואהבו

וסורי שלא כתבתי אותו מהר פשוט המחשב קרס.. לא נעים

מי שרוצה להזכר: הפרק השני

 "מה? יש לו חברה?!"הייתי על גבול צעקה

דפי התבוננה בי בסקרנות והרימה גבה

"אני מתכוונות אה.. מי זו?"

"אה קוראים לה ריקי עושה רושם שהיא ילדה נחמדה חוץ מזה.." היא לקחה אוויר

 "היא רק מתנהגת כמו חברה שלו לא יודעת עם הם באמת חברים..."

נשמתי לרווחה קצת בהגזמה

"אין לך את יודעת.. משו עליו נכון?"

"מה? לא!$#"

"אוקיי.."דפי התבלבלה קצת

"בא לך לבוא אליי מחר לנשף תחילת שנה?"

"מה זה? מי זה? ואיך לא שמעתי את זה"הפעם היה תורה של אינה להתבלבל

"אוקיי כל שנה ביום שישי הקרוב ביותר לתחילת השנה מקיימים נשף שבו מוזמנים

לאולם ו.. את יודעת את השאר... בטח שחכת גברת בי דיברה על זה כל הבוקר"

"להזכירך לא הייתי בבוקר"

"אה נכון.."

"נוו? אז בא לך או לא?"האיצה בה דפי

"ברור שבא לי!!"

"טוב אז ניפגש מחר!"

"כן טוב אני כבר באמת צריכה לחזור הביתה.."

"ביי.."

"ביי.."

למוחורת בנשף.

"טוב? אנחנו מוכנות?"שאלה דפי

"יאלה נלך על זה!"

הם הלכו ברחוב החשוך עם האספלט הכהה והצמחים ואבנים מסביבו

כל הבתים היו יפים ומהודרים ובכל אחד מהם היו לפחות 4 קומות בריכה ומרפסות

אחר כך הם עברו את הכיכר שיוצאת מהעיר והגיעו לעיר טיפוסית

בנינים גבוהים עם גג שטוח רחוב סוהן והמון מסעדות ושאר חיי לילה

"מקום נחמד.."ציינה אינה בשקט

אחר כך ראו את ג'ו יושב על ספסל בודד וחושב לעצמו..

הוא בהחלט היה יפה..

עיינים כחולות זיפים ושיער שטני ג'ינס חולצה מכופתרת ועניבה

"היי.ג'ו" אמר ולחץ לאינה את היד

"אני.. אינה"

"היי אינה.."

"וואוו דפי שמלה מאוד יפה" דפי הסמיקה וכמעט התעלפה

לא עזר לה שג'ו כרך את היד שלו סביב שלה מה שגרם לאינה להרגיש מחוץ למעגל..

הם עברו את מקום המגורים של ג'ו וכמעט הגיעו לאולם ואז בדרך ראו את רוי שהחליפה שלו

החמיאה לו ואת ריקי שנראתה קצת מגוחכת בשמלת מיני לבנה  וצעיף פרוותי

"היי רוי" אמרה אינה והתרחקה מדפי ומג'ו

"אינה? אהה.. אינה וואו איזה יפה את" אמר ונתן לה נשיקה על הלחי ואפשר היה לראות הבעה קלה של

סלידה על הפנים של ריקי

"אממ.. היי אני אינה"

"היי אינה! אני ריקי"אמרה והשינוי של הפנים שלה גרם למראה מעוות של חיוך מוזר

"טוב אתם באים?"

"כן כן בטח.. בואי ריקי"

כשהם הגיעו לאולם הם ראו שהוא שיש לו כניסה מהץ ומפלים משתי הצדדים שהובילו לבריכה שקטה

האולם היה בפנים עשוי מקרח השולחנות עמדת הריקודים וכל מיני פסלים.. השולחנות הקטנים

יותר היו עשוים מקריסטל ורוד וכך גם הספות והכיסאות על כל חפץ כזה היתה

מפוזרת אבקה של זהב מה שנתן אווירה מדהימה

אינה הלכה להתיישב על אחת הספות והמחשבות שלה היו הרחק מהאולם

היא הבחינה ברוי שהסתכל אליה כבר הרבה זמן

אינה הסמיקה מבפנים היא ממש בערה היא ניסתה להתרכז בשולי השמלה

וחשבה על רוי על השיער שלו

על הפנים שלו. על העיינים.

"היי" הוא בא והתיישב לצידה

"היי.."ניסתה אינה לענות באדישות

"אתה רוצה לרקוד איתי?" היא פלטה

האוזניים שלה האדימו והיא ניסתה לא להסמיק

'אויש איזה טעות יש לו חברה! אני בחיים לא הסלח לעצמי!'

"כן למה לא?"

הוא ענה בחברותיות ומשך אותה אל מרכז הבמה

ביינתים ריקי שישבה על אחת הספות עם חברותיה הסתכלה על אינה

בשנאה מוגזמת בעיינים הכחולות שלה היה אפשר לראות מבט מורעל

אינה שלא ממש ידעה לרקוד החזיקה חזק ברוי וניסתה

לא להראות טיפשה בעוד ריקי מתקרבת יותר ויותר

ככה גם ידיו של רוי הורידו אותה מטה מטה עד שהפרצוף שלו היה כל כך קרוב לשלה

ש...

אויש סורי שאין מתח.. באמת ניסיתי וגם לא הצלחתי להכניס את הדמויות לסיפור אבל בפרק הבא

מבטיחה

וזה גם צפוי לאללה אבל אני מקווה שתגיבו למרות שאין מתח..

מנוים הספוילר לפרק 4 ישלח עוד מעט

 

נכתב על ידי איזה עוד כינוים יש לבלוג סיפורים? , 21/10/2008 17:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 2


הפעם אין הרבה חפירות XD

רק רוצה לומר תודה לכולם על התגובות

אתם עדיין יכולים להיות מנוים.. אני שולחת ספוילרים

והפרק ה3 וה4 מאוד מענינים תאמינו לי הם כבר כתובים...

אגב.. בפרק 4 מתחיל להיות אחלה מתח...

חוץ מזה המנוי ה2 והחמישי מקבלים פרס.. שווה להיות

מי שרוצה להזכר: הפרק הראשון

אופס.. יצא הרבה..XDD

 

"מי זה?"שאלתי בהפתעה

"זה ידיד שלי.רוי"אמרה ונתנה לו חיבוק

"היי.רוי" אמרה אינה בחביבות

"היי.אה?"

"אינה קוראים לה אינה" חייכה דפי

"כן. אינה היי"אמר ומשך אותה למין חיבוק מוזר

"טוב. אנחנו נבריז קצת. בא לך אינה?" שאלה דפי וחייכה חיוך ממזרי

"טוב יאלה"

כשאינה הגיעה לבית של דפי היא פערה את פיה זה היה אחד מהבתים הגדולים

בצבעי לבן ושמנת עם המטבחים המעוצבים וה4 קומות בערך..

הם אכלו המבורגר וצ'יפס והתיישבו בסלון

הם ראו "לסי חוזרת הביתה" במסך פלזמה וכל אחת היא שקועה במחשבות שלה..

כשהסרט נגמר הם נכנסו לחדר של של דפי בעליית גג

התקרה הייתה בצבע ורוד בזוקה והקירות היו לבנים עם המון קשקושים בשחור

ועליהם נכתב באדום כל מיני ברכות לדפי

בחדר היו מפוזרים המון פופים בורוד בזוקה ושטיח ירוק

החדר היה גדול מאוד והיו לה חלונות גבוהים שהשקיפו לגינה

"ואוו" חשבה אינה החדר שלה מדהים...

"אזז מה בא לך לעשות?" ובאותו רגע צלצל הפלאפון של אינה

"הלו" ענתה בעצבנות כשראתה שעל הצג כתוב אמא

"אינה?! אלוהים ישמור מה את חושבת לעצמך? כשאת נעלמת ככה? אה?  התחרפנת אולי?"

"אממ.. במחשבה ראשונה כן במחשבה שניה יותר נעים לי לא להיות בבית."

"אינה!" ועוד פעם הצרחה המוכרת ואחרי זה ניתוק מהצד של אינה..

"ואוו"הפעם זה היה תורה של דפי

"איך את מצליחה לדבר ככה על אמא שלך..?"

"תראי..."אמרה אינה במבוכה...

"אממ.. נראה לך שיהיו בנים שווים השנה"אינה הסיתה מהר את השיחה

"אוי אני חושבת.. אני לא בטוחה.."

"על מי נדלקת?"שאלה אינה בשובבות

"אוי... קודם את"

"אוף.. דפי חתיכת תחמנית!"

"נוו אני מחכה!!" התעצבנה דפי

"טוב רוי חמוד.."

"כן. טוב הוא ממש מאמי.."

"אבל באסה שיש לו חברה.."

נו? איך היה?

קצת יבש נכון? 

מאוד מקווה שאהבתם..

סורי שעוד לא הכנסתי את כל הדמויות בקרוב הם יוכנסו טוב טוב

לעלילה

פרק שלוש?

איר יו קאם.. בקרוב

טוב אז?.. .תגיבו??

לא לפני שאני אספר לכם שיש לי כבר 2 מנויות!

סורי שאני מתלהבת פשוט בבלוגי סיפורים הקודמים לא היו לי מנויות/מנוים

תמשיכו ככה אתם מדהימים לא ציפיתי למטה לתגובות!

כל המנוים בקבועים.. כדי שיהיה לי יותר קל להודיע על דברים כשצריך..

נכתב על ידי איזה עוד כינוים יש לבלוג סיפורים? , 16/10/2008 19:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למנויה


פוסט מיוחד בשבילך כי..

את המנויה הראשונה!

תמונה למעלה!!

אז שלחתי לה ספוילר מהפרק הקודם ..

תיהיו מנוים? תקבלו גם:)

אז בנוסף שחר מוזמנת לבחור פרס

ואת השאר את תראי במייל...

 

 

נכתב על ידי איזה עוד כינוים יש לבלוג סיפורים? , 16/10/2008 15:36  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

346
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיזה עוד כינוים יש לבלוג סיפורים? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איזה עוד כינוים יש לבלוג סיפורים? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)