לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Moon Light


Where I go.To what my life become.Or where I'll be.Or how I'll feel. I never know. But I'm sure that everything will be okay

Avatarכינוי:  .מלחמה שקטה.

גיל: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

Without you


אני תמיד חוזרת לבלוג כשאני במשבר.


למרות שידעתי שזה צריך לקרות מתישהו.


לא חשבתי שהיום הזה יגיע...


לקח לי הרבה זמן להקשר, להתאהב.


אומנם לא אהבה ראשונה.


אבל היית חלק בלתי נפרד מהחיים שלי למשך שנתיים וחצי.


עם הזמן למדתי להכיר אותך יותר ויותר.


והכרתי בחור מדהים.


כל כך מבין, תומך בלי סוף.


ניגבת לי את הדמעות ברגעים קשים.


חיזקת אותי.


לא נתת לי ליפול.


אתה חסר.




אני יודעת שזה לטובה.


במקום מסוים תמיד משהו היה חסר.

ידעתי שזה יקרה.

ורציתי שתהיה לי הזדמנות להכיר עוד בנים לפני שאני אעביר שנים על גבי שנים עם אותו אחד

עד שכבר יהיה מאוחר מדי לנסות משהו אחר.


רציתי להיות בטוחה מה יהיה הכי טוב לי.


אבל אני מרגישה שאני בסוף אפסיד מכל הכיוונים.


אני לא יודעת מה יהיה עכשיו.


כל כך קשה לראות בהיר עכשיו.


כל כך ריק לי.


ריק לי בלב.


החיים ממשיכים.


אני יודעת שאני אתגבר.


זה לא לנצח יכאב.


אבל כבר אין לי כוח לזה.


שוב להכיר מחדש.


שוב לפתוח את הלב בפני מישהו חדש.


כל כך קשה לחשוב להתחיל את זה מאפס.



אני מותשת.


 




 


 



 


 


 


 


נכתב על ידי .מלחמה שקטה. , 14/8/2012 22:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.מלחמה שקטה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .מלחמה שקטה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)