לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חיים , אהבה , כיף , בלוג . עוד מש'ו ? (:

Avatarכינוי:  מישו מוכן להציע לי כינוי ?!

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

עוד עידכון אחרי מלא זמן ...


     

 

אווקי ניסיתי ... באמת שניסיתי .. לא הכי הצלחתי אבל .. ניסיתי !!!

ניסיתי לנסות כמה שיותר לעדכן ת'בלוג .. משומה .. לא הכי מצליח לי ..

ואני גם לא באמת חושבת שזה משנה למישו

כי אני באמת חושבת שאני סתם כותבת או מדברת לעצמי ולאפחד לא באמת אכפת ..

ואני לא אומרת את זה רק בגלל הבלוג אלא בכללי ..

אני באמת חושבת שלאפחד לא באמת אכפת ממה שאני חושבת ממה שאני אומרת או ממה שאני עושה

ובאמת עכשיו שמתתי לב שכל הפתיחות שלי בבלוג הם די מדכאות

אבל זה מה שאני וזה מה שאני מרגישה .. ואני באמת מרגישה שזה מקום די טוב

להוציא את כל הרגשות ואת כל האנרגיות ששמורות אצלי כלכך הרבה זמן בבטן ...

ואני יודעת שיש לי הרבה חברים והרבה אנשים שאוהבים אותי [ ככה לפחות אומרים ]

אבל משו לא מרגיש לי כמו פעם .. משו מרגיש לי אחר ..

אולי זה החופש ואני מתגעגעת לשגרה של הלימודים [ מה שלא ממש ניראלי ]

או שזה פשוט האנשים שאני אוהבת מתחילים להשתנות ולהתרחק ממני או שבכלל אני משתנה ומתרחקת מכולם ..

ובכלל הייתי בטוחה שהחופש הזה יהיה כל כך אחרת ממה שהוא

הייתי בטוחה שיהיה לי כיף ואני יעשה כל מה שאני ירצה עם כל החברות שליי

אבל לא ... אני כל יום תקועה בבית עם חוסר עיניין ולרוב אני יוצאת בערב "להסתובב בשכונה"

הכל כלכך חסר משמעות . אין שומדבר חדש שבדרך כלל לא נמצא בשיגרה היומיומית שלי

הכל אותו דבר כמו בלימודים רק שמהבוקר עד הערב אני לא עושה כלום ורק יוצאת בערב לשבת עם חברים .

תכננתי כל כך הרבה דברים לקיץ ולא הרבה קרו .. בקיצר החופש הזה ממש לא כמו שתיכננתי אותו !!

נקווה שזה ישתנה .. בעיקרון ביום שלישי אני אמורה ללכת לימית 2000 עם כל החברים

נקווה שיהיה טוב ושהסוף של הקיץ הזה .. יהיה החלק הכי טוב של החופש הזה

כי באמת בנתיים החופש הזה באמת שלא הלך משו ..

 

 

טוב לנושא אחר עכשיו .. כמו שמי שבאמת מכיר אותי ... יודע כמה שאני חלמתי על לפטופ ..

וזהו ... זה סופסוף קררהה !!!! קנו לי לפטופפ !!!!

אומנם עבר די הרבה זמן מאז שקנו לי אותו .. אבל לא ממש עדכנתי את זה בבלוג אז ...

קנו לי לפטופ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ סופסוף משו חדש וטוב בחופש הזה D: ]

 

 

 

טוב .. לפני כשבוע בערך ... חזרתי מאיללת ויש כמה תמונות שבאלי לשים ...

כי תמיד באלי שיהיה תמונות בבלוג .. גם אם הם לא הכי יפות שיש ...

 

*וזה זמן טוב להגיד ...

שכל אלה שמגיבים תגובה נאצה ... באמת ... תחסכו את זה ממני

כי לא באמת אכפת לי ממה שאתם רושמים ...

הכל סתם כדי למשוך תשומת לב ... אתם לא אוהבים מה שאני אומרת מה שאני חושבת מה שאני עושה ?

אתם מוזמנים ללחוץ עם האיקס בצד של החלון כי אני לא באמת באה לפה כדי שתעבירו עלי ביקורת

מי שאהב את זה אני באמת מעריכה את זה ומראש אומרת תודה .. ומי שלא אהב שלא יגיב ... באמת ..

 

טוב טיפה גלשתי .. הנה התמונות D:

 

במלון D:

 

img0288f.jpg

 

צ'ארלי צ'אפלין הסקסי ^ ^

יצאתי נורא מזעזע אבל שמתי רק בגלל צארלוש xDDD

 

img0298zgc.jpg

 

בובה ורודה וענקית שסתם קפצה לה בטיילת xP

 

img0299g.jpg

 

בסירת פדלים : ]

 

img0314v.jpg

 

קאייקים זה דבר מאווווד מייאש !

 

img0343d.jpg

 

 

img0342g.jpg

 

img0345ekq.jpg

 

סיירת מנוע DDDD:

 

img0349neu.jpg

 

img0353i.jpg

 

img0352u.jpg

 

img0350rol.jpg

 

דג ענקי , נדחפו לי לתמונה : (

 

img0359s.jpg

 

לבד עם הדג :C

 

img0360i.jpg

 

סתם השתעממות במלון

 

img0362n.jpg

 

img0363uqt.jpg

 

 

img0374b.jpg

 

img0319zge.jpg

 

מסעדה מתחת למים (=

 

img0335wfu.jpg

 

בעיר המלכים

 

img0388hzp.jpg

 

img0392siw.jpg

 

דומה או לא דומה ?! xDD

 

img0411l.jpg

 

שוב במלון .. עם השמלה החדשה שלי DD:

 

img0423jgd.jpg

 

זהווו סיימתי פה ... = ]

 

 

נכתב על ידי מישו מוכן להציע לי כינוי ?! , 9/8/2009 16:22  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,355

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישו מוכן להציע לי כינוי ?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישו מוכן להציע לי כינוי ?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)