לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Somebody Get Me Through This Nightmare



Avatarכינוי:  Chewing Condom

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012


״את נראית כאילו רע לך, כאילו את כל הזמן סובלת ורע לך..״
אני באמת נראית ככה? באמת שהכי לא חשבתי
אולי כן, קצת רע לי
אוךי הבנתי שאני חייבת להפסיק להרחיק ממני אנשים ושלא כולם מושלמים
שאני צריכה להתחיל לקבל ביקורת
שאני צריכה לצאת מהאדישות המסריחה הזאת ולעשות משהו מועיל עם עצמי כי עוד שניה כבר מעיפים אותי מהמגמה..
אז כן, אני די בטוחה שרע לי
ואין לי את מי להאשיפ הפעם, זה רק באשמתי
פשוט לא איכפת לי כבר מכלום, כל הזמן רציתי שיהיה ככה אבל זה כבר הגיע למצב די עצוב
נכון אני לא צריכה להיות לחוצה כמו פעם אבל נהייתי אדישה בצורה שגובלת בטמטום כבר.. 
אולי אז ממש רע לי..
נכתב על ידי Chewing Condom , 8/1/2012 21:26  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



15,092
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChewing Condom אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Chewing Condom ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)