לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פאנפיק על מקפליי


Too Close For Comfort

Avatarכינוי:  מיקפיקD:

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

פרק 28 - האחרון.


 

 

 I'm Not Bulletproof - פרק 28 האחרון!

מנקודת המבט של צ'לסי!

 

'' מה? '' פלטתי. הייתי המומה, נישקה אותו?! איך היא העזה בכלל חתיכת תרנגולת טחונה מהלכת!!!

'' ומה עשית? '' שאלתי בסקרנות, קיוויתי שלא זרם איתה, קיוויתי שיגיד זאת. כל כך התחננתי לאלוהים.

באותה השנייה נשמעה טריקת דלת שקטעה את השיחה ביני לבין ג'יימס.

'' מי זה? '' שאלתי בקול.

'' זאת אני '' בפניי הופיעה בילי. לא יכולתי לתאר את השמחה שכיסתה את לבי. שמחתי לראות אותה.

'' אנחנו יכולות לדבר? '' שאלה. למרות שהשיחה שלי עם ג'יימס הייתה לא פחות חשובה, נאלצתי לבקש ממנו לחכות לי בסלון בזמן שאני ובילי נדבר במרפסת.

ישבתי באותו המקום שישבתי קודם והיא התיישבה לידי.

'' הברזת מבית הספר...'' מלמלתי, הרי עדיין היה בוקר. שעה של לימודים.

'' כן, הייתי חייבת לדבר איתך. '' אמרה והחלה לשחק בעצבנות בידיה, היה ברור מאליו שהייתה לחוצה, גם אני הייתי לחוצה לא פחות ממנה.

'' דאגי הסביר לי מה קרה , הוא התעקש להוציא את עצמו אשם..'' היא גיחכה. אני לא מתנגדת , הוא בהחלט היה אשם.

'' עכשיו כשאני חושבת על זה, בהחלט הגזמתי עם מה שקרה, את באמת לא היית אשמה בדבר. הוא השתכר וקרה מה שקרה, אבל באמת ששניכם לא אשמים. הוא לא יכול היה לשלוט בעצמו כאשר הראש שלו היה מוצף באלכוהול. בכל מקרה כל מה שאני רוצה להגיד הוא שאני מצטערת, הגזמתי בתגובה שלי, סיננתי אותך. אני לא אשקר באמת כעסתי, אבל עכשיו אני מבינה שכעסתי לשווא '' אמרה. התרגשתי מאוד, כל כך רציתי לחבק אותה חזק ולא לעזוב לעולם.

'' אני מצטערת, אנחנו יכולות לחזור להיות ביחד? '' היא חייכה אליי לראשונה מאז מה שקרה.

חיבקתי אותה חזק ונשקתי ללחי שלה תוך כדי. אני מניחה שאני חייבת להודות לדאגי, לא באמת חשבתי שהוא ילך וידבר איתה. מעולם לא אהבתי אותו יותר ממה שעכשיו.

כאשר היא הלכה, מיהרתי לגשת את דאגי ולהודות לו. כמובן שרציתי לגמור את השיחה עם ג'יימס, אך פחדתי, פחדתי מהתגובה שלו. לא הפסקתי להסס.

'' בוקר '' הוא שיחק את עצמו רדום.

'' אל תעשה את עצמך , אני יודעת שדיברת היום עם בילי '' אמרתי ונכנסתי לדירתו. הוא מיד פקח את עיניו לרווחה.

'' השלמתן? '' תהה. הנהנתי בחיוב ולא הפסקתי לחייך.

'' יופי '' שמח.

'' אני חייבת להגיד שהכול בזכותך, ידעתי שהיא תקשיב לך, היא מאוד אוהבת אותך! '' אמרתי.

'' גם אני אותה '' מלמל.

'' אם כך מה עוצר אותך?''

'' עשיתי יותר מדי טעויות לאחרונה, קודם זרקתי אותה בשביל אמה כי הרגשתי שהקשר בינינו השתנה, ועכשיו אני מרגיש עוד יותר מבולבל. אני לא יודע מה אני רוצה, פגעתי גם בה וגם באמה. אני מרגיש הכי חרא שרק אפשר. נפרדתי מאמה היום '' אמר. הופתעתי לדעת שנפרד מאמה, הרי אני בעצמי שמעתי אותו צועק על כל העולם עד כמה שאוהב אותה. הרגשתי רע בשבילו, ידעתי שלהרגיש כך לא היה קל.

אם פעם רציתי שיעזוב את בילי, אז עכשיו הרגשתי צורך חזק לעודד אותו להמשיך להילחם בשבילה.

'' כולנו עושים טעויות '' הנחתי את ידי על כתפו , '' אני בטוחה שתצליח להגיע להחלטה נכונה '' אמרתי.

הוא חייך באילוץ.

'' אני לא מאמין שאני מדבר איתך על זה '' צחק, הצטרפתי לצחקוק שלו.

'' בכל מקרה תודה , ואם קודם שנאתי אותך, אז עכשיו אני לומדת להעריך אותך יותר '' חיבקתי אותו ולהפתעתי הוא החזיר לי חיבוק.

'' זה כי אני חמוד ואת יודעת את זה '' השוויץ. הוא יותר חמוד כשהוא ישן. 

כאשר חזרתי ג'יימס התהלך אחריי וחיכה שנמשיך עם השיחה, הבעיה הייתה שכבר התחלתי לפחד יותר מדי.

'' תשבי צ'לס , אל תתחמקי ממני עכשיו '' אמר. התיישבתי על הספה וחיבקתי את סאני בכדי שתעזור לי להעביר את המתח.

'' זרמת איתה? '' שאלתי בהיסוס.

'' אם הייתי זורם איתה, לא הייתי מגיע להופעה שלך ואת באמת חושבת שאם הייתי זורם איתה הייתי עומד פה ושר לך? אני לא מהאנשים האלה צ'לסי, אם הרגשות שלי היו משתנות , את היית הראשונה שהייתה יודעת מזה '' הוא ליטף את פניי. זה הרגיש לי כל כך טוב.

'' אז אתה באמת אוהב אותי? '' הבעתי הפכה לתמימה ונרגשת, הוא חייך אליי.

'' איך אפשר שלא?! '' הוא צחק ונשק לשפתיי.

 

 

דאגי ישב בסוויטה וניסה להקשיב ללב שלו. לאחרונה הלב והראש הלכו בכיוונים מנוגדים אצלו, הוא לא רצה שוב הפעם לטעות. היה לו מאוד כיף עם אמה, לפי דעתו היא הייתה בחורה מדהימה אך מצד שני כל הרגשות והחוויות שרכש מהקשר עם בילי – שום דבר לא הצליח להתעלה על כך.

אם היה יכול להחזיר את הגלגל אחורה , כנראה שלא היה עוזב את בילי. הבלבול ההוא של הרגשות , הוא זה שהפריד ביניהם. דאגי הרגיש רע עם עצמו על כך שנפרד ממנה מיד לאחר שהתמסרה לו.

אם היה חכם יותר, היה נפרד ממנה קודם ולא גורם לה לצאת ולהרגיש מפגרת.

עכשיו זאת הייתה ההחלטה האחרונה שלו.

 

 

מאוחר בערב, בילי הגיעה אליי בכדי להמשיך ולעבוד על קידום הקריירה של שתינו, הרי אם נשב בחיבוק ידיים, לא ייצא לנו מזה כלום!

היא אמרה שהבטן שלה מתהפכת מרגשות ושהייתה חייבת להוציא זאת על ידי כתיבת שירים.

כאשר הגיעה, מיד החלה בכתיבה.

'' השיר הזה - אני מניחה שאקדיש אותו לדאגי '' מלמלה , '' הבנים האלה, יום אחד עוד נשתגע מהם...לא שאני לא משתגעת עכשיו. לפעמים הם עושים שטויות, פליטות פה או בחירות לא נכונות.

בשיר הזה אני רוצה להעביר שחלק ממה שעשה בהחלט פגע בי, חלק מהמילים שלו היו ממש יריות לגוף,

כאילו ירה בי עם כל מילה שאמר, בטוח בעצמו שזה לא ישבור אותי '' אמרה.

לקחתי את הדף שכתבה עליו ועיינתי בו. השיר נקרא; אני לא חסינה מכדורים.

אהבתי את התוכן שלו , הייתי בטוחה במאה אחוז שאחרי שדאגי ועוד הרבה בנים ישמעו את השיר, את המסר יקבלו מהר.

'' עדיין כואב לך מהפרידה ? '' שאלתי.

'' זה מעולם לא הפסיק לכאוב '' פלטה וכאב השתקף בפניה. חיבקתי אותה חזק, לא יכולתי לראות אותה סובלת. ובאותו הרגע שחזרתי לעצמי את מה שעבר על דאגי וכל מה שנשאר , היה לשאול.

'' ואם הוא...אם הוא היה רוצה לחזור אלייך, היית מקבלת אותו בחזרה? '' שאלתי.

היא משכה בכתפיים, ראו שהיא רצתה אותו, אך פחדה שתתאכזב שוב.

 

 

עבר שבוע והגיע יום שישי, לי ולבילי הייתה אמורה להיות הופעה במועדון.

הזמנתי את דאגי להופעה מבלי שבילי תדע וקיוויתי שהם יעשו את הבחירה הנכונה.

ג'יימס היה איתי מאחורי הקלעים וצפה בי מתארגנת.

הפעם הלכתי על משהו פשוט, מכנס ג'ינס קצר וחולצה שחורה שחשפה את כתפיי, על רגליי היו נעלי עקב גבוהות והוספתי מעט נצנצים על הידיים ועל הרגליים, ככה תכננו עם בילי.

'' מוכנה? '' פניתי אל בילי וזאת חייכה והוסיפה מסקרה לעיניה.

'' כן '' אמרה לבסוף.

'' שיהיה לכן בהצלחה '' בירך ג'יימס ועלינו על הבמה. הפעם היה יותר קהל וזה בהחלט העלה חיוך גדול על הפנים.

ההופעה הייתה כיפית, מאוד מהנה. לראות את איך שכל האנשים זרמו ורקדו לשמע השירים שלנו, הציף את ליבנו בשמחה. וכאשר בילי החלה בשיר האחרון להערב, בשטח בלט מיד, הכי הרבה; דאגי.

 

 

Just a simple touch,
Just a little glance
Makes me feel like flyin'.
But where are you tonight?
Something isn't right,
Can you please stop hiding?

I'm trying not to think about
All the things you did before,
But sometimes it all just gets to me.
I can't take it anymore.
I'll stay with you,
But remember to
Be careful what you do,
Cause I'm not bulletproof.

In your secret place,
Staring into space,
Leaves me feeling frozen.
I just need to feel, that what we have is real.
And I'm the one you've chosen.

I'm trying not to think about
All the things you did before,
But sometimes it all just gets to me.
I'll stay with you,
But remember to be careful what you do be
Cause I'm not bulletproof.

היא שרה במלוא העוצמה, אפשרתי לה הפעם לשיר את השיר במלואו מבלי להתערב.

כאשר מבטה ומבטו של דאגי הצטלבו, ניתן היה להרגיש במתח מועט בין השניים. הם רצו אחד את השנייה וזה היה שקוף.

לקראת סוף השיר, להפתעתנו הרבה, דאגי לקח את עצמו בידיים ועלה על הבמה.

נתתי לו את המיקרופון שלי בכדי שיאמר את מה שבראש שלו. בילי החלה לבכות.

'' פה, מול כולם אני רוצה לבקש את סליחתך....על כל מה שעוללתי לך וגרמתי לך להרגיש ולעבור....'' הוא תפס בידה והביט בעינייה.

מכיוון הקהל ניתן היה לשמוע קריאות שמחה ועידוד.

'' אני אוהב אותך בילי, ומעולם לא אהבתי אף אחת אחרת יותר ממך '' אמר, כמעט ומשתנק בדרך.

הוא החזיר לי את המיקרופון ובצעדים מהירים ניגש אל בילי ונשק לשפתיה.
 

 

 



 

 

 

 


 

אני בטוחה שחלקכן הופתעתן, אבל הייתי חייבת לסיים את הסיפור בנקודה הזאת,

אין טעם עוד למרוח.

עכשיו אני צריכה את הדעה שלכם!!!

 

 

לסיפור הזה אמור להיות סיפור המשך שבו אנחנו נפרדים מנקודת המבט של צ'לסי ונכנסים גם לסיפור חייו של דני ג'ונס.

אם חשבתם שהכול נגמר פה? אז טעיתם ובגדול!

בסיפור הבא יהיה יותר אקשן ועוד יותר משולשי אהבה.

 

 

עכשיו השאלה שיש לי היא:

 

אתן רוצות שאעלה ישר את סיפור ההמשך או שקודם אעלה סיפור אחר ואחריו את סיפור ההמשך?

 

 

נכתב על ידי מיקפיקD: , 16/7/2010 21:12  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

26,470
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיקפיקD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיקפיקD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)