לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~Anime Star~


The Anime Blog

Avatarכינוי: 

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009


אז מחקתי את הפוסט הקודם כמו שאמרתי, וקראתי את כל התגובות והחלטתי שוואלה, ניתן עוד הזדמנות,

גרמתם לי להסמיק כשקראתי שאוהבים את הסיקורים שלי ><''

כמובן שחלק חושבים שאני זאתי שהקמתי את הבלוג ואני מרגישה דיי לא בנוח, כאילו לקחתי את כל הקרדיט,

אז תנו כבוד לליאן, היא זאתי שקיבלה אותי לצוות, תודה רבה לך 

ואפרופו ,

מזל טווווווווווווווווווווווווווווווב !

אומדטו ליאני ! אני יודעת שזה באיחור, אבל בכל זאת, אני מאחלת לך את כל האושר שבעולם ואני אוהבת

אותך המוןהמון ומקווה שקיבלת הרבה מתנות ונהנת 333333333> *WTF אני נשמעת כמו ילדה קטנהXD*

חשוב לי לציין שאני לא יכולה לסגור את  הבלוג כמובן, כי אני לא האחראית הראשית עליו, אבל אני כן רציתי לפרוש,

ואני נורא מקווה שתעודדו אותי להמשיך הלאה כבר מהפוסט הבא אחרת אני פשוט אפסיק, כי אני אחשוב שאף אחד

לא קורא כאן .... אפילו שכן.

והנה אני חוזרת לנושא של הפוסט הקודם, אז כדאי שאני אעצור כאן,

אחרת תהיה פה חפירה עצומה, אין לי שליטה על זה LOL

 

אז פוסט הבא יעלה מחר בתקווה שיהיה לי זמן (קניות לבצפר וכו') , אוהבת את כולכם,

סופיה  ברי.

*שבזמן האחרון הדביקו לה את הכינוי 'גיארו גירל' *ראו תמונה למעלה* והיא מתחילה לחשוב ש'וואלה יש מצב, אני באמת דיי דומה להן' ..

עזבו, אני לא מרגישה טוב, התחרפנתי, יש לי איזה יצור בשם רוי שמנסה לעלות לי על הכתפיים, לא נראלי שיהיה פה שק קמח בזמן הקרוב

נכתב על ידי , 30/8/2009 14:58  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,648
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlian chan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lian chan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)