לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  סלינה קייל

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

שאלון מאוד ארוך שגנבתי מהגניבה שגנב אבירם~!


שם מלא: נופר רודריג

תאריך לידה: 12.8.1990

גיל: כמעט 15.

עיר: לפיד.. יותר נכון יישוב..

מזל: אריה

פירסינג: אין

קעקועים: אין

צבע שיער: ג'ינג'י

אחים\אחיות: יש

מספר: אחד בן 19

שפות: עברית ואנגלית. אני גם אדע יפנית ^_^

תכונה טובה: אני אוהבת אנשים.

תכונה רעה: אני מעצבנת..>_>

ועוד : אה??

תחביבים: מחשב, אנימה ומנגה, מפגשים, לצייר, להתעלל באנשים עם גומיות וורודות.. X3

עבר פלילי: אין

 

ב-24 שעות האחרונות:

הייתה לך שיחה רצינית? כן

חיבקת מישהו: לא

בכית? לא

צחקת? לא הרבה.

גרמת למישהו לצחוק: כן.

הרגשת טיפש: כן

התקשרת למישהו? לא.

מישו התקשר אליך? כן.

התגעגעת למישהו? כן.

קנית משהו? לא.

 

 

האם..

את דלוקה על מישהו? כן.. אבל הוא לא שם עליי..>_>

היית רוצה לגור במקום אחר? ברור

אתה מאמין באהבה וירטואלית? כן.

אתה מאמין באהבה ממבט ראשון? כן, זה קרה לי פעם..

אתה מאמין באלוהים? לא תמיד.

אתה מאמין בגורל? לפעמים

שלום? כן בטח

שטן? לא.

את אוהבת רכבות הרים? לא X_X

את רגישה לדיגדוגים? כן.. מאוד ^_^

את רוצה עוד פירסינג? לא

את בן אדם של יום או לילה? שניהם~!

בעד או נגד מערכת יחסים ממרחקים? בעד

מערכת יחסים של הומאים ולסביות? כל אחד וההעדפה שלו

יחסי מין רק אחרי החתונה? לא.

להרוג אנשים? מה קרה לימים הטובים בהם לא אמרו להרוג? :P

נסיעה במכונית אחרי שתיית אלכוהול? נגד

עישון אצל בני עשרה? נגד~!

 

 

האם אי פעם..

בכית על בת? כן.

בכית על בן? כן.

נזרקת ע"י מישהי? לא

מישו בגד בך? לא שזכור לי כרגע

היית מאוהב? כן.

שיקרת למישהו? כן.

אמרת "אני אוהב אותך" והתכוונת לזה? לא עדיין לא יצא לי 

התגעגעת למישהו/י? כן.

נישקת בנים? כן

נישקת בנות? כן בלחי..

רצית להיות המין השני? לא

שברת לבבות? לא נראה לי..

נשבר לך הלב? לא

התחרטת על דברים שעשית? תמיד

חשבת שאת הולכת למות? אני לא בטוחה בזה @_@

זרקת מישהי והתחרטת? לא.

אהבת מישהו\י כ"כ שזה גרם לך לבכות? כן.

חשבת להתאבד? לא.. בנתיים לא.

עישנת? לא

שתית אלכוהול? לא

עשית תאונת דרכים? לא

ביקרת בארץ אחרת? כן.

עשית אמבטיית קצף? לא אבל אני אעשה בחודשים הקרובים.

נשארת ער כל הלילה? כן.

נשארת בבית בערב שישי סתם כי התחשק לך? כן.

פחדת מהחושך? כן.

השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה? לא

ניסית דיאטה? כן,אבל אני עצלנית מידי..

ראית את מגדל אייפל? כן וביקרתי בו =]

ראית את הבית הלבן? לא

במציאות פגשת סלברטי? כן

השם שלך הופיע בעיתון? לא

שיחקת מונופול? כן.

 

רכבת על פיל? לא.

הופעת בציבור בפיג'מה? כן.. אבל זה היה בהופעה של בצפר.. זה מה שהיה צריך ללבוש..

בכית בסרט? כן.

היית על במה? כן.

נרדמת בשיעור? לא

נכשלת במקצוע? כן

הורידו אותך כיתה? לא

הקפיצו אותך כיתה? לא.

 

 

חשוב לך- חברים, אהבה, חיות, ואדם שהוא חשוב אבל הוא לא יודע

שאת הכי אוהבת- פסטה~! חחח סתם..אממ אני אוהבת כל מיני דברים :X

הכי מצחיק- להיות האדם האחרון שיחשבו שהוא זונה במשחק "העיירה"

הכי לא מצחיק? שמספרים לי דברים כשאני עצובה..

הכי פחדן? קוקו!!!

הכי חתיך-  דארק מדי אן אנג'ל

הכי חתיכה- נטסומה מאיה~! היא כל כך יפה *_*

הכי מוזר- לא יודעת @_#

הכי קרוב- הכי קרוב אליי?.. בנתיים.. ים..החברה הכי טובה..(כן ליאור גם את)

 

האיש האחרון ש..

ישן במיטה שלך? אני ^_^"

ראה אותך בוכה? ים

הלכת איתו לסרט? לא זוכרת

שלח לך אימל? אמא

אמר לך שאתה חשוב לו? שלומי

ראית אותו בטלויזיה? אינויאשה!! חח.. סתם ^_^" לא יודעת

נגע בך? אממ... @_#

 

 

דברים מועדפים

מילה בת 4 אותיות - יש לזה 4 אותיות אבל אני לא רושמת את זה פה -^_^-

ממתק- סוכריה ^_^

סרט מצוייר- הטירה הנעה של האוול

סרט קולנוע - אין לי מושג..

קורנפלקס- עוגי!!!

צבע- סגול בהיר

יום בשבוע- כל יום.. יש חופש~!

היום הכי לא מועדף - נראה כבר..

ג'לי - דובלא אוהבת ג'לי

חורף\קיץ - אני אוהבת את האביב

בית ספר\חופש- חופש. DUH!! @_@

טעם גלידה אהוב- וניל, בננה, שוקולד עם אגוזים.

פרי - תותים ודובדבנים

מכונית- @_@ מה אני יודעת בזה

שיעור- אומנות

חג- לא יודעת

שם לבת- סיגל

שם לבן- בר

תוכנית בטלויזיה- אינויאשה~!

תיכון\אוניברסיטה- תיכון

בשר\חלב- בשר

ג'ינס\שרוול- ג'ינס.

סנדל\נעל- נעל.

טלויזיה\מחשב- מחשב.

חוף\הרים- הרים!! וגם חוף XD

סתיו\אביב- אביב.

לישון\לקום- לישון ^_^

קרמבו וניל\מוקה- מוקה

חיה- שושה ובבי ^____________________^

מה התאריך היום? ה4 ליולי 2005

יום? שני

מה השעה עכשיו? 10:04

רעש אחרון ששמעת? המזגן @_#

ריח אחרון שהרחת? ריח של המרכך של הואי

השיר שאת הכי אוהבת: בומב אה האיד.. שיר הפתיחה של טנג'ו טנגה.

שיר שמזכיר לך בנאדם שאת אוהבת? עדיין לא מצאתי שיר

שיר שנתקע בראש? השיר פתיחה של איזומו

הדבר הראשון שאת עושה ברגע שאת קמה? מסתכלת על השעון

האחרון שאת עושה לפני שאת הולכת לישון? סוגרת את המסנג'ר

את מי או מה היית לוקחת לאי בודד? כל פורום 1451 בהיידפארק

אם היית חיה איזה חיה היית בוחרת להיות ולמה? כל חיה.. רק שהיא תהיה טורפת.. עם עדיפות לאפשרות תעופה.

אזה יום הכי גרוע בחיים שלך? לא יודעת..

איזה יום היה הכי טוב בחיים שלך? לא יודעת ^_^"

החפץ הכי חשוב לך? דיסקים *_*

חבר? אין

ממה אתה הכי פוחד? אני פוחדת מהרבה דברים

משפט המחץ- בלהההה XDDDDDD אין לי משהו חכם כרגע.. X_X

 

יש מפגש היום~!

ואני הולכת~!

אז בהביי

נכתב על ידי סלינה קייל , 4/7/2005 09:38  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,301

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסלינה קייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סלינה קייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)