לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  סלינה קייל

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

שאלון קטן.. שיגדיר את מצבי.. רוב התשובות הם כן..


בכית? כן

מתי? בשלוש שעות האחרונות

כמה? יותר מידי

למה? ציור מטומטם וחוסר באנשים מעודדים

האם קרה משהו טוב? כן

מהו? האהבה החדשה (הלא ידועה מצידה השני) אמר שאני יכולה להתקשר אליו מחר

האם קרה משהו רע? כן

מהו? התחלתי ציור והלך לי גרוע

כואב לך משהו? כן

מה? הראש

האם יש לך תחושה שונה מהפעם האחרונה שבכית? כן

מהי? רציתי לדבר עם מישהו חשוב.. והלב שלי מעט שמח

זה טוב? כן... אבל אני עדיין מרגישה רע

למה? לא יודעת

יש סיבה מיוחדת? אממ.. ציור מטומטם..

מה את מרגישה עכשיו? שאני מדברת אל עצמי.. >_>

האם זה טוב? לא ממש..

האם יש משהו שעודד אותך בתחילת היום או לפני ההרגשה הרעה? כן

מהו? סיימתי את אוונגר.. והתחלתי שוב את פושיגי יוגי

גילית משהו חדש? כן

מה? אני ואהובי החדש אוהבים את אותו סיגנון ציור

 

אז מה עכשיו? לא יודעת

את עייפה? כן.. קצת

את תלכי לישון? כן.. מיד אחרי שאני אסיים לסדר את המיטה.. >_>

 

ללה טוף.. =[

נכתב על ידי סלינה קייל , 10/7/2005 01:39  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,301

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסלינה קייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סלינה קייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)