לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  סלינה קייל

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

אחרי לילה לבד בקולנוע: ביקורת על האביר האפל


הייתי צריכה את הזמן הזה. אני חושבת שמעולם לא נהנתי ככה מלהיות לבד בקולנוע ולראות את אחד הסרטים הטובים של השנה, אם לא של המאה. לפני שאני חופרת ומספיילרת לו את הצורה בפוסט ארוך ומתלהב אני רוצה לציין שהרבה זמן לא אכלתי פופקורן בקולנוע ושלא צריך יותר מ-10 דקות של "בקרוב"ים.

 

ועכשיו לחפירה פאנגרלית- זהירות ספויילרים:

 

 

 

כריסטופר נולאן, אני מורידה בפנייך את כובעי למרות שאינו על ראשי ברגע זה. כמה פיקפקתי ביכולותייך לפני שראיתי את באטמן מתחיל... יחד לאחר שהוא הסתיים ידעתי כי מושכותיו ארוכות הטווח של טים ברטון הכל-יכול עברו הלאה אל במאי על זמני שיודע בדיוק מה הציבור, ואוהבי באטמן בפרט, רוצה לראות על המסך הגדול. אני רוכשת לך כבוד רב ומצפה לסרטייך הנוספים. קבל ח"ח.

הית' לדג'ר, אוייבי השנוא ביותר לשעבר. הוכחת לי שאתה מסוגל לבצע את תפקידו של הג'וקר באופן מושלם ולא פחות. אמנם הג'וקר אותו שיחק מר ניקולסון היה ההתגלמות הקלאסית של הדמות הפסיכופטית אבל הג'וקר החדש והמרענן הביא אותי לחשוב עלייך רק טובות. ידידי המנוח, מקווה שמצאת לך מנוחת עולמים במקומך. העולם הזה לא ישכח את גדולתך כשחקן בעל כישורים רבים. יהי זכרך ברוך.

כריסטיאן כריסטיאן, אין מה להגיד. אתה שווה. 3>

 

הסרט פתח בהשקפה ממבט ציפור על גות'האם האהובה והמושחתת. בין עסקים באליטה לשודים באור יום עברו לפחות מיליון רעיונות מבריקים אותם יישמו הצוות המעולה של השחקנים והמפיקים. מאחורי כל פרט יש חשיבה והטכנולוגיה העכשווית איפשרה ליישם גם כל פנטזיה קטנה בסרט מעולה שכזה. אני לא יודעת איך להמשיך, אני חושבת שוב על המראות הנפלאים של הסרט. מהלכים יפהפיים של אנשי הפעלולים ויש לציין גם את הקרבתו של הפעלולן שנפטר בהמלך הצילומים, איני יודעת את שמך אבל יהי זכרך ברוך. הסרט יצא על מגש של שמועות טובות אל הקרנים ועשה את העבודה בצורה יוצאת מן הכלל.

בתחילת הסרט מוצגת בפנינו דמות חדשה: אהרון אקהרט בתפקיד הארווי דנט, האביר הלבן בעל הפנים הידועות של גות'האם. מר דנט הוא תובע במשרד המשפטים של רייצ'ל דוז (שאגב השחקנית הוחלפה וחבל כי קייטי הולמס החמודה התאימה באופייה לדמות העיקשת של התובעת המחוזית האידיאליסטית) וכמובן, גם מאוהב בה והם יוצאים כבר כמה זמן יחד. הארווי דנט הוא גיבור היום של ג'ותהאם: מכניס פושעים מאחורי הסורגים ומנקה את הרחובות בצורה חוקית וסמכותית. ואני חשבתי שמר אקהרט שלנו יחליף את המנוח בתפקיד הג'וקר המהולל, כמה מצחיק מצידי. מסייה אקהרט הראה גם הוא כשרון משחק יוצא דופן בעקבות פעולותיו בתפקידו של הארווי בעל הכפילות המסובכת. בתור עו"ד חמוד הוא היה מקסים, חזק, כריזמטי ונאה ובתוך דו-פרצוף הוא היה משגע, משכנע ולגמרי בעניין של עין אחת בפנים ועין אחת בחוץ D: אמנם הפנים של דו-פרצוף דמו באופן כרוני לפניו של המומיה (3>) מהמומיה הראשונה, קלאסה. אכזבה גדולה בקשר לדו-פרצוף שיכולה להשתנות אם כריסטופר היקר ימלא את משאלתי: הכיצד את הורג דמות שמבסס עליה סרט שלם?! אמנם היה מעניין מאוד לראות את התפתחותו של דו-פרצוף הבלתי מעורער אבל למה סיימת הוא מצא את מותו ולא נתת ל"אביר האפל" נופח של to be continue? אני מקווה שתיקח עצמך בידיים ומהר מר נולאן כי סדרת סרטי הבאטמן הידועים לא יכולה להסתיים במותו של אחד הרשעים הראשיים, הו לא. זה לא יכול להסתיים גם בנימה שגיבורנו המקסים הוא שומר העיר ושהוא רודץ צרות שהמשטרה צריכה לרדוף אחריו. נולאן! שפר פעולותיך לעתיד. אני מצפה להמשך. אם אצטרך לחכות עוד 10 שנים עד שייצא באטמן חדש, אהמ באטמן ורובין יצא ב-59 להזכירכם ובאטמן מתחיל יצא ב-2005, אני אשמיד. וחבל.

תהליכי השינויי ההדרגתיים של הדמויות הפתיעו רק לטובה, הסרט הזה פשוט מרתק את הצופה בין אם הוא אוהב\מכיר\שמע על באטמן ובין אם לא. בכל מהלכו יש דגש רב על הפן הריגשי מוסרי ולאו דווקא על הפן הפיזי כוחני אקשני. אקשן בכמות מדודה בשביל להאכיל את הצופה בצורה מושלמת מול פסיכולוגיה מפתה ומתפתלת. אני עדיין המומה וכבר כותבת פה חצי שעה את כל שעולה למוחי.

הלוליינית היפהפיה- באטמוביל מודל 2005 פינתה מקומה לבאטבייק שיצא מקרביה ועשה פוזות מרשימות על כבישי גות'האם חרושי גלגלי הגומי. ליבי יוצא אלייך לוליינית, את המודל השני האהוב עליי ביותר אחרי מודל 92' בבאטמן חוזר. 

מותה של רייצ'ל דוז הביא להתפתחות מעניינת בכך שמר אלפרד היקר שרף את מכתבה אותה מיענה אל אדון ויין בעל הפיצול הידוע. מדוע הוא נקט בפעולה זו? מכיוון שהאדון הצעיר עבר מספיק בחייו ולא שם לב שאהובת ליבו נתנה את מסירותה לפנים החדשות של החוק? מיותר. עדיף להצפין ולשכוח מאשר להשמיד ולהיות בעלי חוב במצפון. לפחות התובעת המחוזית פינתה מקומה לגברת ויקי וויל, אני סבורה שגברת וויל לא תופיעה בבאטמנים החדשים אלא ישר תעביר את הכתר לגברת סלינה קייל שתשתף פעולה באופן מושלם וחוזר עם פינגווין האגדי. בתקווה שהשחקנים יהיו העתק מדוייק וצעיר של מישל פייפר ודני דה ויטו.

 

 

-סוף ספויילרים-

 

המוח שלי מתחיל להתעייף. אני מודה שנהנתי כלכך לשבת בשורה קרובה למסך, לבד עם פופקורן משלי וכוס דיאט קולה קרירה. ממליצה בחום לנסות, אחרי הכל יש שם אחלה מיזוג. הסרט גרם לי לרצות לבכות, לצחוק (הית' לדג'ר בשמלה!!! חעמוד ז"ל), לצפות ולקבל בדיוק את מה שרציתי עם תפניות מרשימות ביותר. תודה מר נולאן, לדג'ר, בייל, פרימן, אקהרט, קיין ואולדמן. תודה גברת גלאנהל. תודה לצוות שאחראי להפקה של המאה.

אהבתי כל שנייה, פריים, תזוזה ופעלול. אבל אולי זאת רק אני, המושפעת אובססיבית שהולכת לקנות את ה-DVD בקרוב ואולי גם לראות את הסרט בקולנוע כמה פעמים נוספות.

 

 

לילה טוב לכל מי שתטרח לקרוא את החפירה הפאנגרלית-מתלהבת שלי, באמת שהשקעתי =]

ותזכרו- בשביל להיות יותר, צריך למתוח את הגבולות עד שיעלמו כליל.

ובנימה משעשעת- Why so serious~?

תמונת ספויילר

 

סתם תמונות לכיף:

מקסימים שלי 3> 

 

 

כמה סקסי 3333>

 

 

 

נכתב על ידי סלינה קייל , 27/7/2008 04:05   בקטגוריות :D, HAPPINESS, love, pics, sexy, באטמוביל, באטמן, בעיות נפשיות, ג'ינג'XD, התרגשות, ורוד ומנצנץ, כיף חיים, לבבות, מכוניות, נחמד לי, סרטים, עוד פעם באטמן, פאנגרליות, שיגעון, תודה, תמונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,301

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסלינה קייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סלינה קייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)