לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  סלינה קייל

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שאלון נוסף, עתיק.


לפני הכל: אתמול לפני שנה הלך לעולמו אחד השחקנים שיצא לי להעריך יותר מהשאר:

 

הית' לדגר



יהי זכרו ברוך.

 


 

שוב בית, יום חמישי...

ברגוע...

רוצה לענות על השאלון הראשון (אי פעם) שהכנסתי לבלוג, והנה:

 

4/7/2005

 

בכללי:

שם מלא: נופר רודריג

תאריך לידה: 12.8.1990

גיל: 18.5.

עיר: לפיד.

מזל: אריה

פירסינג: אין

קעקועים: אין

צבע שיער: ג'ינג'י

אחים\אחיות: יש

מספר: אחד בן 22

שפות: עברית ואנגלית. בעתיד גם איטלקית שוטפת.

תכונה טובה: מוטיבציונית.

תכונה רעה: מתעצבנת מהר.

ועוד : הרבה.

תחביבים: חברות, לצאת, חיות, ציור, קריאה ועוד ועוד.

עבר פלילי: אין, כרגע.

 

ב-24 שעות האחרונות:

הייתה לך שיחה רצינית? כן

חיבקת מישהו: כן

בכית? לא, רציתי.

צחקת? הרבה.

גרמת למישהו לצחוק: כן.

הרגשת טיפש: כן

התקשרת למישהו? כן.

מישו התקשר אליך? כן.

התגעגעת למישהו? כן.

קנית משהו? כן...

 

האם..

את דלוקה על מישהו? לא

היית רוצה לגור במקום אחר? לא

אתה מאמין באהבה וירטואלית? כן

אתה מאמין באהבה ממבט ראשון? כן, זה קרה לי פעם..

אתה מאמין באלוהים? לא ממש

אתה מאמין בגורל? לפעמים

שלום? כן בטח

שטן? לא.

את אוהבת רכבות הרים? כן!!!!

את רגישה לדיגדוגים? כן.. מאוד ~_~

את רוצה עוד פירסינג? לא

את בן אדם של יום או לילה? שניהם!

בעד או נגד מערכת יחסים ממרחקים? נגד

מערכת יחסים של הומאים ולסביות? כל אחד וההעדפה שלו

להרוג אנשים? לא

נסיעה במכונית אחרי שתיית אלכוהול? נגד

עישון אצל בני עשרה? נגד!

 

 

האם אי פעם..

בכית על בת? כן.

בכית על בן? כן.

נזרקת ע"י מישהי? לא

מישו בגד בך? לא

היית מאוהב? כן.

שיקרת למישהו? כן.

אמרת "אני אוהב אותך" והתכוונת לזה? לא

התגעגעת למישהו/י? כן.

נישקת בנים? כן

נישקת בנות? כן אבל לא משהו רציני O_O"

רצית להיות המין השני? לא

שברת לבבות? כן

נשבר לך הלב? לא

התחרטת על דברים שעשית? הרבה

חשבת שאת הולכת למות? לא

זרקת מישהי והתחרטת? לא

אהבת מישהו\י כ"כ שזה גרם לך לבכות? כן.

חשבת להתאבד? פעם.

עישנת? לא

שתית אלכוהול? YEAH!

עשית תאונת דרכים? לא

ביקרת בארץ אחרת? כן.

עשית אמבטיית קצף? כן 3>

נשארת ער כל הלילה? כן.

נשארת בבית בערב שישי סתם כי התחשק לך? כן.

פחדת מהחושך? כן.

השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה? O_O

ניסית דיאטה? כן, וגם הצלחתי יפה מאוד!

ראית את מגדל אייפל? כן וביקרתי בו =]

ראית את הבית הלבן? לא

במציאות פגשת סלברטי? כן

השם שלך הופיע בעיתון? כן~

שיחקת מונופול? כן.

רכבת על פיל? לא.

הופעת בציבור בפיג'מה? כן.. אבל זה היה בהופעה של בצפר.. זה מה שהיה צריך ללבוש..

בכית בסרט? כן.

היית על במה? כן.

נרדמת בשיעור? התעפצתי X_X

נכשלת במקצוע? כן

הורידו אותך כיתה? לא

הקפיצו אותך כיתה? לא.

 

חשוב לך- משפחה, חברים, אנשים אהובים, מקצוע אהוב, חיות שאין כמותן בעולם כולו, ועוד.

שאת הכי אוהבת- אמא. שושה ונלה. בית.

הכי מצחיק- לא עולה לי משהו כרגע...

הכי לא מצחיק? כשאין לי כוח.

הכי פחדן? קוקו!!!

הכי חתיך-  אדוארד קאלן.

הכי חתיכה- נאטסומה מיה לנצח.

הכי מוזר- צה"ל.

הכי קרוב- אמא.

 

האיש האחרון ש..

ישן במיטה שלך? אני

ראה אותך בוכה? וואו... אממ... נראה לי המפקדת שלי בקורס לפני מלא זמן O_O"

הלכת איתו לסרט? ליאור ואופיר? קרן וניל?

שלח לך אימל? פייסבוק >_>

אמר לך שאתה חשוב לו? וואו.. הרבה זמן לא אמורה לי את זה..

ראית אותו בטלויזיה? בת הים הקטנה..

נגע בך? זה נשמע ממש סוטה... אבל אבא! חיבוקים זה הכי =]

 

דברים מועדפים

מילה בת 4 אותיות - מחשב! סתם: שושה.

ממתק- מרשמלו~

סרט מצוייר- הטירה הנעה של האוול!

סרט קולנוע - באטמן האביר האפל!

קורנפלקס- אממ... דליפקאן זה טעים רצח~

צבע- אדום בלב ובנפש.

יום בשבוע- ראשון.

היום הכי לא מועדף - רביעי XD

ג'לי - איק.

חורף\קיץ - חורףףף

בית ספר\חופש- תלוי.. בית ספר זה משהו מאוד משעשע בסופו של דבר...

טעם גלידה אהוב- תלוי בחשק ^_~

פרי - דובדבנים, אפרסמון, הכי אהוב? תפוח!

מכונית- בימבה 3>

שיעור- אומנות

חג- כולם.

שם לבת- לא יודעת..

שם לבן- רפאל

תוכנית בטלויזיה- לא מכירה.

תיכון\אוניברסיטה- תיכון

בשר\חלב- תלוי בחשק..

ג'ינס\שרוול- ג'ינס.

סנדל\נעל- נעל.

טלויזיה\מחשב- מחשב.

חוף\הרים- הרים!! וגם חוף XD

סתיו\אביב- אביב.

לישון\לקום- לישון ^_^

קרמבו וניל\מוקה- מוקה

חיה- רטריברים למיניהם!!!

מה התאריך היום? ה-23 לינואר 2009.

יום? שישי

מה השעה עכשיו? 14:02

רעש אחרון ששמעת? אמא מזיזה את סל הכביסה.

ריח אחרון שהרחת? ריח של אוכל במסעדה.

השיר שאת הכי אוהבת: "סופר מאסיב בלאק הול" של מיוז!

שיר שמזכיר לך בנאדם שאת אוהבת? שירים ישנים.

שיר שנתקע בראש? שירי AQUA.

הדבר הראשון שאת עושה ברגע שאת קמה? מכבה א תהשעון המעורר...

האחרון שאת עושה לפני שאת הולכת לישון? מתכסה בפוך :)

את מי או מה היית לוקחת לאי בודד? כולם D: שיהיה כיף =]

אם היית חיה איזה חיה היית בוחרת להיות ולמה? כל חיה.. רק שתהיה טורפת.. עם עדיפות לאפשרות תעופה.

אזה יום הכי גרוע בחיים שלך? יש ויש..

איזה יום היה הכי טוב בחיים שלך? יש ויש XD

החפץ הכי חשוב לך? ספר טוב.

חבר? אין

ממה אתה הכי פוחד? להישכח.

משפט המחץ- התמדה משתלמת.

 

 


 

וואו. (גם על השאלון וגם על השחקן המדהים)

כמה שונה הייתי O_O"

שזה ממש ממש מוזר לראות את התשובות שכתבתי עם מול התשובות שאני כותבת היום.

וזהו להפעם.

 

יום טוב.

 

 

נכתב על ידי סלינה קייל , 23/1/2009 13:42   בקטגוריות :(, D:, death, HAPPINESS, love, pics, sexy, sorrow, אמאבא, באטמן, בעיות נפשיות, ג'ינג'XD, היסטוריה, התרגשות, חברות, כאבים, כיף חיים, לבבות, מסעדה, משעשע, נחמד לי, סרטים, עוד פעם באטמן, צה"ל, שאלונים, שטויות, שיגעון, שינוי, שיעמום, תהיות, תלונות, תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שינויים קטנים


טוב דבר ראשון, אני רוצה לדעת מי קורא פה. לכן העברתי את מספר הבלוג, שיניתי פרטים וחסמתי לעת עתה.

למה? כי הפריע לי שאנשים מסתובבים לי בבלוג ונזכרים להגיד לי את זה אחרי חצי שנה. מצטערת, הבלוג שלי זה המקום הפרטי שלי לשפוך את הלב. אז קצת הזנחתי אותו לאחרונה וטיפחתי משהו אחר... הבלוג עבר יחד איתי הרבה דברים והוא מהווה חלק חשוב בחיי. בפברואר יהיו לנו 4 שנים יחד D:

אז מה אם הכתיבה שלי לא מרתקת, שהחיים שלי לא מעניינים במיוחד, שאם נכנסים זה בשביל תמונות\לינקים\כדומה, שאני כמעט לא מעדכנת. הכל בא בתקופות. אז הנה מתחיל דף חדש~ כלום לא נמחק מהבלוג מלבד המנויים והמספר הקודם שזה דיי חבל כי חיבבתי אותו.. בנתיים הבלוג חסום אז אין מי שיראה את העדכון, רק מחר בסביבות 8 הבלוג יועבר לגמרי למספר החדש ואז אחלק לאנשים מסויימים את הלינק המשופץ =] אם אתם רוצים אותו אני אחשוב עליכם...



 

 

חוץ מזה סיימתי לעבוד בקייטנה D: היה כיף~ נחמד ומספק לעבוד שם, להדריך את הבנות החמודות האלה ולבהות במדריכים האחרים. אבל, עכשיו באמת, כמה זמן יכולה להיות קייטנה? XD ביום האחרון עשינו שיחת בוקר עם כולן ואז הן קיבלו צ'ופר קטן- טוב טעם עם מדבקה וטופי- בשביל להתחיל את היום ברגל ימין =] היה יום נחמד וגם קיבלנו מהחניכות מתנות מקסימות (ציורים יפהפיים, מכתבים ומחזיקי מפתחות). קצת תמונות מהיומיים האחרונים של הקייטנה:


    

   

    

 

וכולם יחד:

 

 

היה לי כיף


 

החלטתי החליף את הכינוי במסנג'ר, אחרי כמעט שנתיים עם אותו הכינוי. גם פה החלפתי בגלל כל המעברים וזה... אז פעם אחת ולתמיד אסביר לעזאזל מזה כל חלק וחלק בכינוי שלי:


 SS: AKA kireta-chan •°•ג'ינג'ה פסיכית•°• נופרטולו-6-S.i.S-RP/RL~PSH~

טוב זה מתחיל ככה:

- למה עטלפים? כי זה מסמל את באטמן. שישה עטלפים בשביל ששת סרטי באטמן שיצאו עד כה משנת 1989 ועד 2008.

S.i.S- איזה משהו שהמצאתי עם חברה: SEE IT SHINE. לא זוכרת כבר על מה ולמה ומתי XD.

RP/RL- מאיזה מנגה קוריאנית שנקראת RED LION. על נערה עם שיער ג'ינג'י שמכסחת לאנשים את הצורה D: וחוץ מזה היא נורא נחמדה ויש לה הרבה חברים ^_^ מאוד משעשע.

PSH- חחח אחרי שיחה הזוייה עם ינאי הגענו למסקנה שאני PROFESSIONAL SOSHI HUNTER עקב אהבתי הרבה לסושי D: יש לזה גם ציור תואם:

 


6- שש זאת האגודה שלי ושל רותם הדוגלת ב"שנאה שווה". האגודה נלחמת למען זכויות הגברים להכות נשים ללא המשפט הידוע- לא מרביצים לבנות. האגודה פעילה עד היום ועדיין יש לי סימנים כחולים מרותם~

נופרטולו- שוב שיחה עם ינאי. הראתי לו תמונה מפולין עם מלא צ'יפסים בפה והוא אמר שאני דומה לקטולו. נופר+קטולו= נופרטולו. ויש גם תמונה תואמת שאני מעדיפה לא להראות לאף אחד בחיים שלי D:

ג'ינג'ה פסיכית- הכינוי שדבק לי מרותם. אני ג'ינג'ית ומשוגעת ולכן אני ג'ינג'ה פסיכית ואני אוהבת את הכינוי הזה מאוד מאוד 3> עכשיו הכינוי עשה שינוי והפך ל"חסרת פיגמנטים" או "פיגמנטצית".

SS- לא זוכרת O_O אמג. נוראי מצידי. אם אזכר בזה אערוך ואוסיף.

AKA kireta-chan- גם כן מושפעת ממנגה שאני לא זוכרת את שמה כרגע: איזה בחור משוגע שקורא לעצמו קירטא צ'אן ומתאהב בדמות הראשית. קירטא צ'אן זה גם המקביל היפני לג'ינג'ה פסיכית =] כי קירטא זה משוגע\פסיכי. גם כן אחד הכינויים האהובים עליי.

זהו.

 

 

פאק זה היה ארוך O_O

לפחות יש לי את זה עכשיו XD

נראה לי שאסיים כאן, שיהיה לי ערב טוב כי בנתיים אני היחידה שמסתובבת בבלוג הזה.

 

סלינה קייל

(אשת החתול למי שלא מכיר, סרט: באטמן חוזר 1992. שחקנית: מישל פייפר).

 



 

דרך אגב, העיצוב כולו שלי (שוב).

היד בכותרת שלי~ יד ימין היקרה כי ביד שמאל אני כותבת\מציירת\אוכלת\גוזרת ועושה, בעצם, הכל.

שם הבלוג לקוח מהיצירה הידועה ביותר של סלבדור דאלי: התמדת הזכרון.

תמונה- http://www.psychology4a.com/images/persistence_of_memory%5B1%5D.jpeg

 

 

נכתב על ידי סלינה קייל , 23/7/2008 17:53   בקטגוריות :D, :(, comic, HAPPINESS, love, pics, sexy, stupidism, אוכל, באטמן, בעיות נפשיות, ג'ינג'XD, דו"ח, היסטוריה, התרגשות, ורוד ומנצנץ, חברות, ילדים, כאבים, כיף חיים, לבבות, מצלמה, משעשע, נזק, נחמד לי, סרטים, עוד פעם באטמן, עיצוב חדש, פאנגרליות, ציטוטי מסנג'ר, שומנים, שטויות, שיגעון, שינוי, שיעמום, תלונות, תמונות, בלוג חסום  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כל כך מאוכזבת. || מגה עדכון בלוג


איך לעזאזל נתנו להית' לדג'ר לשחק את הג'וקר?

 

איך אפשר לתת למאהב הצרפתי הזה לשחק את הפסיכותי הגאוני שהאדם היחיד שהיה יכול לגלם אותו הוא ג'ק ניקולסון?

אני מודה שג'ק מבוגר כרגע.. עבר זמנו מלשחק דמות כל כך אנרגטית כמו הג'וקר אבל הית' לדג'ר?

אינ מניחה שכריסטופר נולן יודע מה הוא עושה אבל בטוח היה אפשר למצוא מישהו יותר מתאים לשחק את התפקיד הגאוני הזה!

מישהו יותר מתאים מהקזנובה הזה... אני מאוכזבת.

 

אם יחדשו את הסרטים של באטמן מה יקרה? *משערת*

באטמן חוזר: אשת החתול תהיה האלי בארי? ואיך היא בדיוק תוכל לגלם את הגאוניות שבמישל פייפר?

ואיש הפינגווין? למי יתנו את התפקיד של הפינגווין? לא! רגע! אני יודעת! לוויל פארל!!!

מה יקרה בבאטמן לנצח..?: איש השאלה יהיה אילייזה ווד! ודו-פרצוף יהיה ג'וני דפ!!!!! פשוט נהדר.

ובבאטמן ורובין בטח יתחלף הבאטמן, כי למה שכריסטיאן ישחק עם שחקנים לא מוכשרים? כבר בטח יימאס לו מזה...

רובין יהיה טום פאלטון (כי כריס אודונול כבר זקן להיות הצעיר המזהיר) ומר. פריז יהיה ליאונרדו דיקפריו.

בטח אליסיה סילברסטון תהיה פויסן אייוי במקום להיות באט-גירל, ובאט-גירל המסכנה תהיה בטח איזה כוסית\פקאצה מזדמנת.

 

OMG. בא לי למות.

 

אני לגמרי יכולה לדמיין את מאט דיימון בתור באטמן ואת דני אלפמן בתפקיד של הג'וקר.

את בן אפלק בתור מר. פריז, בן סטילר בתור איש השאלה ואת יו ג'קמן בתור דו-פרצוף.

נעזוב את הבנות לעכשיו כי לאף אחד לא אכפת אם יהיו שם רק בנים... אהמ.

 

 

 


                      

 



                                   

 

                *MY BELOVED HERO.... WHAT DID THEY DO TO YOU? *CRY

 



מגה עדכון בלוג!!!!!!!!!!!%^*#11

 


 

הסרט חתונת הרפאים הוא נהדר ^_^ למרות שזה לפעמים ממש מזכיר את הסיוטשלפניחגהמולד ואת ביטלג'וס זה נחמד++

אני אוהבת את בונג'נגלס *~* שקסי!!

 

ואני מכורה לשיר הזה:

http://www.youtube.com/watch?v=nY-FVR1fXqU

 

אני יכולה לשמוע אותו שעות על גבי שעות.

דני אלפמן, תעשה לי ילד! עזוב ילדים~ תעשה לי סאונדטראק 3>

 

 

אם כבר מדברים על סרטים... מר. אמא זה סרט כל כך מצחיק XDDDDD

מייקל קיטון צעיר זה כל כך סקסי *~*

נראה לי שגם בגיל 60 אני ארצה לעשות אותו (הכוונה היא שהוא יהיה בן 60.. עוד 4 שנים~ 3>)

 


                                          

השחקנית ששיחקה איתו ממש הזכירה לי את מיכל (מזל טוב מיכלי!!!!! 3>)

 


 

נושא נוסף שאני רוצה להתייחס אליו:

 

היסטוריה.

 

אין יותר היסטוריההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#%!!!!!!!!!!!!!!!!!#$QBVקשרטמ

חעחעחעחעחעחעחעחעחעע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!יאפיאפ!!!!!!!!גרייט ^_______________^!!!!

 

חשבתי על העלייה לארץ בשנות ה-50.. (יש צורך בדמיון כרגע):

עלייה מבוקרת- ספינה באה לחוף של איזה מדינה. כל הגברים החסונים עולים עליה וא היא מפליגה.

עליית הצלה- סםינה באה לחוף של איזה מדינה. כולם עולים עליה והיא שמה רייס ומפליגה.

העפלה- ספינה באה בשקט בשקט לחוף של איזה מדינה. כולם עולים עליה בשקט בשקט והיא מפליגה בדממה.

 

אפשר לעשות על זה קומיקס XDDDD

 


 

רמי מאמי!!!!! ^_~

שנים לא דיברנו ופתאום שעה וחצי שיחה OOO: אמא הולכת להרוג אותי על זה XDDDD

אולי אני אבקר מתישהו באשקלון.. ובצור יגאל... ובחולון... ובאורנית (אורנית לפני הכל!)

 

אני מתגעגעת לאנשים =\ אנשי פורום יקרים שלי.. מלא זמן לא ראיתי אתכם..

אני רק מקווה שהקשרים שיש לא יתנתקו או יתפוררו לאט..

עוד חודשיים אני אהיה 3 שנים בפורום ואני אל אוכל לחגוג את זה בגלל שאני אהיה בפולין ב-3 לאוגוסט =\

 

בקיצור, רמי שמחתי לדבר איתך

 

נדבי אני ממש מצטערת שלא התקשרתי!!!

פשוט חזרתי הביתה וזה לסדר דברים ולהסתדר ואז רמי התקשר ועכשיו אני כבר לגמרי עייפה ;~;

מחר אני מתקשרת בזמן שהכי פחות תצפה לו! נראה לי... XD

זה קצת קשה כשאתה החצי השני שלי XDDDD אי אפשר להפתיע

 

 

 

                                   לאב לאב

                              קאמי לאב לאב

                            כל היום לאב לאב

                                  מיאו ^_~

 

 

    נארו.  

 

נכתב על ידי סלינה קייל , 18/6/2007 23:00   בקטגוריות באטמן, היסטוריה, טים בארטון, מייקל קיטון, דני אלפמן, נדבי לאב, עוד פעם באטמן, ורוד ומנצנץ, פאנגרליות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



11,301

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסלינה קייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סלינה קייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)