לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  סלינה קייל

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

enters, batman, break-up, joyness


היי היי

וואו מהעידכון האחרון שלי עברו מלאאאאאאא דברים O_O"

כמה אופייני XD

 

אהמ כן.. בואו נתחיל ממשהו שמח ונחמד:

 

יש לי 8000 כניסות~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

זה נהדר~ =]

*pic*

 

 

MuHaHaHahAaAha~

*pure evilness*

ייאי~ *מאושרת*

 

לרגע נעזוב את זה שאני אחרי "באטמן חוזר" (הסרט הכי אהוב עליי.. כאילו.. בעולם!@$)

ונתמקד בזה שהיה לי *זמן* לראות באטמן~ DDD:

המבחן בתנ"ך עבר, טנקס גאד! פחחחח XD האירוניה D:

סופסוף אני יכולה להירגע מול הטלוויזיה עם קערה של כריות ונס קפה חם וטעים X3

למרות שכריות זה רוע וזה אנטי דיאטה אבל היי~ סקרו ד'אט! :D

אין כמו שמיכת צמר+נסקפה+כריות+באטמן(מייקלקיטוןבחליפהצמודהרארשלי3>)


שלי. 3>


גם שלי. 3>

XDDDDDDDD

*מתלהבת*

 

And now ladies and gentlemen

The outstanding news:

 

we broke up.

I dumped him.

*רגע של עצב*

זהו עבר~


מגיע לו!!! אררר~ הוא היה צריך להשקיע! זה לא רק נשיקות ופוצי-מוצי! זה יותר~ מה אני? חפץ? >_> תודה באמת... צריך גם קצת רומנטיקה! O:<

עידן חדש מתחיל

והחופש רק התחיל ^.~

(טוב שאין לי בוחן יום חמישי במתמטיקה ועוד אחד בשישי באזרחות+ הגשת סקיצות צבועות באומנות ומיונים לשלישות בזמן הקרוב)

ואני מתכוונת להקדיש.. את כל כולי... לבאטמן. 3>

ולבישים מזדמנים. טוב לא.. אז ללימודים XD

 

אמג אתמול הייתה לי החלפה בשיעור נהיגה!!!!!!~ :DDDDD

עם איזה מורה מעצבן שהיה בלחץ XD

היה כיף XDD

 

איזה פוסט צבעוני XD

 


 

הציטוט של הרגע (love you darling):

:[:[:[ AKA kireta-chan •°•ג'ינג'ה פסיכית•°• נופרטולו-6-S.i.S-RP~PSH~ :[:[:[ אומר/ת:

פוסט מלא תמונות ראנדומליות

שרון [FLUOURESCENT ADOLESCENT] אומר/ת:

איזה תמונות?

:[:[:[ AKA kireta-chan •°•ג'ינג'ה פסיכית•°• נופרטולו-6-S.i.S-RP~PSH~ :[:[:[ אומר/ת:

באטמן וכאלה

:[:[:[ AKA kireta-chan •°•ג'ינג'ה פסיכית•°• נופרטולו-6-S.i.S-RP~PSH~ :[:[:[ אומר/ת:

אני בשוונג

שרון [FLUOURESCENT ADOLESCENT] אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

:[:[:[ AKA kireta-chan •°•ג'ינג'ה פסיכית•°• נופרטולו-6-S.i.S-RP~PSH~ :[:[:[ אומר/ת:

אל תעצרי אותי!

שרון [FLUOURESCENT ADOLESCENT] אומר/ת:

טוב

שרון [FLUOURESCENT ADOLESCENT] אומר/ת:

XD

שרון [FLUOURESCENT ADOLESCENT] אומר/ת:

לכי ללדת

שרון [FLUOURESCENT ADOLESCENT] אומר/ת:

או משהו

:[:[:[ AKA kireta-chan •°•ג'ינג'ה פסיכית•°• נופרטולו-6-S.i.S-RP~PSH~ :[:[:[ אומר/ת:

XDDDDDDDDDD

:[:[:[ AKA kireta-chan •°•ג'ינג'ה פסיכית•°• נופרטולו-6-S.i.S-RP~PSH~ :[:[:[ אומר/ת:

טוב.

 

 

....Well

That's it for today~

Next time I'll write a shorter post XD

promise X3



תסביך צהוב שחור ורוד (באטמן+ פאנגרליות שוונגית)

.good night my precious

נכתב על ידי סלינה קייל , 25/12/2007 18:25   בקטגוריות kisses, love, pics, sexy, sorrow, באטמוביל, באטמן, ג'ינג'XD, דיאטה, דני אלפמן, ורוד ומנצנץ, טים בארטון, כאבים, ילדים, כיף חיים, מייקל קיטון, מבחנים, מכוניות, נהיגה, נזק, עוד פעם באטמן, פאנגרליות, צבעים, שוקולד, שומנים, שיגעון, שיעורי נהיגה, תלונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספירת המלאי שלי!




לנושא החם:

 

17 שנות חיים.

 

160 סנטימטרים של התנשאות לגובה.

 

2 מספר הולכי על ארבע בבית.

 

14 פוסטרים על הקירות.

 

43 בובות ברחבי החדר שלי.

 

140 אנשים במסנג'ר שלי.

 

מתוכם 11 שבאמת יש לי אליהם קשר טוב.

 

5 מספר האנשים שרציתי במשך כל חיי.

 

97 מספר הפרופיל הצבאי שלי (חיחיחי כמה מקורי ^_^")

 

2 מספר הבלוגים שפתחתי.

רק 1 נשאר פעיל.

 

3 שנים שאני בפורום.

 

6291 ימים שאני חיה.

 

3 שנים שיש לי את הבלוג הזה.

 

163 פוסטים בבלוג.

 

24 מספר הלקים שלי.

 

3 מספר המזל שלי.

 

2 מספר הכלבים שמתו.

 

5 מספר הפעמים שהכנתי עוגיות. בנתיים.

 

9 מספר הקילוגרמים שהורדתי מאז יולי.

 

6 מספר זוגות הנעליים שלי.

מתוכם 2 זוגות נעלי ספורט ו-1 אולסטאר.

 

20 מספר הדיסקים שיש לי ביפנית.

 

7 מספר הדיסקים שצרבתי באנגלית.

 

12 מספר שיעורי הנהיגה שהיו לי.

 

19880 מספר הדברים החדשים של האנשים שיש לי בפייבוריט בדביאנט ארט.

 

4,056 מספר הכניסות שהיו לי לדביאנט ארט.

 

46 יצירות בדביאנט ארט.

 

29 מספר החודשים שאני בנאופטס.

 

18 מספר הרמה של החיה הראשונה שלי בנאופטס.

 

523,180 כמות הנאופוינטס שלי בנאופטס.

 

6 מספר האנשים שאני הכי פתוחה אליהם בעולם.

אני מקווה שבקרוב זה יהיה 7.

 

6 מספר הסרטים של באטמן.

מתוכם 1 מספר הסרטים שאני מתעלמת מקיומם ו-2 מספר הסרטים שאני סוגדת להם.

 

4 מספר השחקנים שגילמו את באטמן.

 

1 מספר השחקנים שגילמו את רובין.

 

20 מספר השירים בסאונטראק של הסיוט שלפני חג המולד.

מתוכם 9 שאני יודעת -כמעט- בעל פה.

 

9 מספר הספרים שקראתי של הרלן קובן.

 

29 מספר המנגות שלי.

 

3 מספר הקומיקסים של באטמן שנמצאים ברשותי.

 

11 מספר התיקים שלי.

 

4 מספר הפלאפונים שהיו לי.

 

7 מספר הפעמים שטסתי לחו"ל.

 

3 מספר המפגשים שהיו אצלי בבית.

 

38 מספר הבועות שיש לי באוסף שלי.

מתוכם 26 בצורת חיות, 7 בצורת פירות ופרחים, 5 בצורת כוכבים שמש וירח, 1 כדור ו-1 לב.

 

2 מספר המדליות שלי.

 

34 מספר השעות במערכת שעות שלי.

 

11 מספר השנים שאני גרה פה.

 

10 מספר השנים שיש לי את בבי.

 

4 מספר השנים שיש לי את שושה ואת הארוקה. וגם את אד.

 

60 מספר המספרים שכתבתי עד עכשיו (כולל זה).

 

1 מספר השעות שאני מתעסקת בזה XD.

 


 



 

נשרף לי המוח~ בהביי לבנתיים ^_^.

 

נכתב על ידי סלינה קייל , 2/11/2007 13:43   בקטגוריות love, pics, אפייה, באטמן, דיאטה, דני אלפמן, הליכה לאיבוד, זריקת קמח על עוברי אורך תמימים, טים בארטון, כיף חיים, מייקל קיטון, נדבי לאב, עוגיות, עוד פעם באטמן, פאנגרליות, ציפורניים, שיעמום, שומנים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כל כך מאוכזבת. || מגה עדכון בלוג


איך לעזאזל נתנו להית' לדג'ר לשחק את הג'וקר?

 

איך אפשר לתת למאהב הצרפתי הזה לשחק את הפסיכותי הגאוני שהאדם היחיד שהיה יכול לגלם אותו הוא ג'ק ניקולסון?

אני מודה שג'ק מבוגר כרגע.. עבר זמנו מלשחק דמות כל כך אנרגטית כמו הג'וקר אבל הית' לדג'ר?

אינ מניחה שכריסטופר נולן יודע מה הוא עושה אבל בטוח היה אפשר למצוא מישהו יותר מתאים לשחק את התפקיד הגאוני הזה!

מישהו יותר מתאים מהקזנובה הזה... אני מאוכזבת.

 

אם יחדשו את הסרטים של באטמן מה יקרה? *משערת*

באטמן חוזר: אשת החתול תהיה האלי בארי? ואיך היא בדיוק תוכל לגלם את הגאוניות שבמישל פייפר?

ואיש הפינגווין? למי יתנו את התפקיד של הפינגווין? לא! רגע! אני יודעת! לוויל פארל!!!

מה יקרה בבאטמן לנצח..?: איש השאלה יהיה אילייזה ווד! ודו-פרצוף יהיה ג'וני דפ!!!!! פשוט נהדר.

ובבאטמן ורובין בטח יתחלף הבאטמן, כי למה שכריסטיאן ישחק עם שחקנים לא מוכשרים? כבר בטח יימאס לו מזה...

רובין יהיה טום פאלטון (כי כריס אודונול כבר זקן להיות הצעיר המזהיר) ומר. פריז יהיה ליאונרדו דיקפריו.

בטח אליסיה סילברסטון תהיה פויסן אייוי במקום להיות באט-גירל, ובאט-גירל המסכנה תהיה בטח איזה כוסית\פקאצה מזדמנת.

 

OMG. בא לי למות.

 

אני לגמרי יכולה לדמיין את מאט דיימון בתור באטמן ואת דני אלפמן בתפקיד של הג'וקר.

את בן אפלק בתור מר. פריז, בן סטילר בתור איש השאלה ואת יו ג'קמן בתור דו-פרצוף.

נעזוב את הבנות לעכשיו כי לאף אחד לא אכפת אם יהיו שם רק בנים... אהמ.

 

 

 


                      

 



                                   

 

                *MY BELOVED HERO.... WHAT DID THEY DO TO YOU? *CRY

 



מגה עדכון בלוג!!!!!!!!!!!%^*#11

 


 

הסרט חתונת הרפאים הוא נהדר ^_^ למרות שזה לפעמים ממש מזכיר את הסיוטשלפניחגהמולד ואת ביטלג'וס זה נחמד++

אני אוהבת את בונג'נגלס *~* שקסי!!

 

ואני מכורה לשיר הזה:

http://www.youtube.com/watch?v=nY-FVR1fXqU

 

אני יכולה לשמוע אותו שעות על גבי שעות.

דני אלפמן, תעשה לי ילד! עזוב ילדים~ תעשה לי סאונדטראק 3>

 

 

אם כבר מדברים על סרטים... מר. אמא זה סרט כל כך מצחיק XDDDDD

מייקל קיטון צעיר זה כל כך סקסי *~*

נראה לי שגם בגיל 60 אני ארצה לעשות אותו (הכוונה היא שהוא יהיה בן 60.. עוד 4 שנים~ 3>)

 


                                          

השחקנית ששיחקה איתו ממש הזכירה לי את מיכל (מזל טוב מיכלי!!!!! 3>)

 


 

נושא נוסף שאני רוצה להתייחס אליו:

 

היסטוריה.

 

אין יותר היסטוריההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#%!!!!!!!!!!!!!!!!!#$QBVקשרטמ

חעחעחעחעחעחעחעחעחעע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!יאפיאפ!!!!!!!!גרייט ^_______________^!!!!

 

חשבתי על העלייה לארץ בשנות ה-50.. (יש צורך בדמיון כרגע):

עלייה מבוקרת- ספינה באה לחוף של איזה מדינה. כל הגברים החסונים עולים עליה וא היא מפליגה.

עליית הצלה- סםינה באה לחוף של איזה מדינה. כולם עולים עליה והיא שמה רייס ומפליגה.

העפלה- ספינה באה בשקט בשקט לחוף של איזה מדינה. כולם עולים עליה בשקט בשקט והיא מפליגה בדממה.

 

אפשר לעשות על זה קומיקס XDDDD

 


 

רמי מאמי!!!!! ^_~

שנים לא דיברנו ופתאום שעה וחצי שיחה OOO: אמא הולכת להרוג אותי על זה XDDDD

אולי אני אבקר מתישהו באשקלון.. ובצור יגאל... ובחולון... ובאורנית (אורנית לפני הכל!)

 

אני מתגעגעת לאנשים =\ אנשי פורום יקרים שלי.. מלא זמן לא ראיתי אתכם..

אני רק מקווה שהקשרים שיש לא יתנתקו או יתפוררו לאט..

עוד חודשיים אני אהיה 3 שנים בפורום ואני אל אוכל לחגוג את זה בגלל שאני אהיה בפולין ב-3 לאוגוסט =\

 

בקיצור, רמי שמחתי לדבר איתך

 

נדבי אני ממש מצטערת שלא התקשרתי!!!

פשוט חזרתי הביתה וזה לסדר דברים ולהסתדר ואז רמי התקשר ועכשיו אני כבר לגמרי עייפה ;~;

מחר אני מתקשרת בזמן שהכי פחות תצפה לו! נראה לי... XD

זה קצת קשה כשאתה החצי השני שלי XDDDD אי אפשר להפתיע

 

 

 

                                   לאב לאב

                              קאמי לאב לאב

                            כל היום לאב לאב

                                  מיאו ^_~

 

 

    נארו.  

 

נכתב על ידי סלינה קייל , 18/6/2007 23:00   בקטגוריות באטמן, היסטוריה, טים בארטון, מייקל קיטון, דני אלפמן, נדבי לאב, עוד פעם באטמן, ורוד ומנצנץ, פאנגרליות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



11,301

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסלינה קייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סלינה קייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)