לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  סלינה קייל

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עדכוניצילין


שלשום הייתה הבגרות בתנ"ך.

בבוקר לקחתי את ההסעה, כמעט אחרתי אותה אבל הספקתי. ישבתי בבצפר מ-8 והמשכתי ללמוד עד שהגיעה כמעט השעה למבחן ואז הצטיידתי בלחמניית דגנים ודיאט קולה לימון. המבחן נעשה ועבר וטוב שכך וזהו. אחרי המבחן הלכתי עם אמא לחפש אחר הבגדים המושלמים לכל מסיבות\טקסי\מפגשי הסיום של יב'. באמת הגיע הזמן שתגמר כבר השנה >_> הלכנו לצומת בילו וניסינו כל מיני חנויות. אני מצידי נעולה על חצאית (לא מיני חס וחסה כי כל ירך בלי עין הרע, ולא עד הרצפה כי אני אראה עוד יותר נמוכה) וחולצה יפה לטקס סיום השכבתי, גופיה וג'ינס למפגש הכיתתי ושמלה לנשף.

אחרי חיפושים רבים נמצאה החצאית המושלמת~ לא ארוכה מידי לא קצרה מידי, מחמיאה ועדינה D: מה שחסר היה חולצה. ואוי ווי. לכו חפשו חולצה. X_X חיפשנו וחיפשנו ובסוף התייאשנו.

שמלה לנשף עדיין לא התחלנו לחפש בכלל =\

יש לי הרבה מאוד אגו ומוטיבציה.

אדם שמח שכמותי.

אפילו בזמן מחזור אני קופצנית ומחוייכת.

אבל שבוע לפני זה? מעדיפה להדחיק.

 

גופייה גם כן מצאנו, שחורה ולבנה, צמודה בחזה ואוורירית בבטן. יפהפיה! אלך לקנות אותה בקרוב XD אני מקווה להוריד כמה קילואים עד המסיבה הכיתתית... הג'ינסים 38 שלי.. אני דיי אצטרך אותם XD

עכשיו השמלה. אוי השמלה. כשאני באמת אתחיל לחפש אחת, מצבי יהיה בכי רע. "זה לא מתאים", "זה לא מחמיא", "זה בסדר אבל אני לא אוהבת את הצבע", "אין במידה שלך", "רואים לך יותר מידי" ועוד. אם הייתי יכולה הייתי מדחיקה את זה לנצח O_O אבל הנשף.. זה דבר שמחכים לו מאז שמתחילים את החטיבה. לא משנה מי, מה ואיך. זה השיא של התקופה. צריך למצוא שמלה.

אם יש סגנון שאני רוצה זה כמו השמלה של קייטי מילר בריקוד מושחת 2 בסוף, וזה משהו כזה:



באמת שעל הבובה זה נראה נהדר OO:

 

יש מצב שאני אתפור ואעזר בסבתא.. ואז אחרי הנשף אני אהפוך את זה לגופייה וחצאית.. חלקים נפרדים שאפשר ללכת איתם עם דברים אחרים =]

אז אחרי שהתייאשנו, עשינו לעצמנו נמק ברגל ואיבדנו כל חוש כיוון, הלכנו לאכול. היה שם כזה "סלט בריאות" שזה קופסא, שבוחרים מה להכניס לשם ומשלמים על זה 25 שקל. בשביל הדיאטה? הכל! היה טעים ונהנתי מכל רגע =] וזהו לאותו היום... נבחנתי, נהגתי, הלכתי, לבשתי, חזרתי, לבשתי, הלכתי, אכלתי וכך הלאה. היה טוב.

 

אתמול הייתי בים עם ליאורי על מנת לחגוג את סיום המלווה =] אחרי שחיכיתי מעל לשעה למונית המטומטמת, הגיעה מונית אחרת ועשיתי את דרכי לבית חברתי המקסימה. הגענו ופיזזנו בשמחה בת"א כמו תיירות אמיתיות. לקח לנו קצת זמן אבל הגענו לחוף. השתשעשנו במים קצת, אכלנו פירות קיץ והשתזפנו או יותר נכון נשרפנו לגמרי. X_X עוד מעט אני אשים שוב אלוורה.. ככה זה עם עור בהיר.. השיזוף לא חום ויפה אלא אדום וכואב. אווץ'. וכואב עכשיו לשבת וגם ללבוש חולצה X_X אמג! שתיתי אייס קפה דיאט בארומה! אחלה אייס קפה יש שם D: ונהנתי מכל רגע! למרות שהלכנו הרבה, קצת הלכנו לאיבוד, נשרפנו ושוב הלכנו הרבה. ^_^ רק ששכחנו לשתות הרבה.. קצת התייבשנו.. :S היה כיף 3333>

ואני אראה את הים הרבה עד הגיוס D: אני מקווה~

 

וזהו. הגיע הזמן שאני באמת אמשיך לעדכן.

אני מרגישה שאיבדתי קצת זיקה לבלוג הזה ואני אלחם על להחזיר אותה אליי בכל מחיר.

כי הבלוג הזה אולי הדבר המשמעותי ביותר שעשיתי לבד.

והוא כלכך חשוב לי.

 

ועד עכשיו:

21:21

18:18

ועוד אחד XD

 

ואתמול:

08:08

09:09

10:10

11:11

היה מגניב. (B

 

 

אה כן...

השתחרר לי המלווהההההההההה!!!!!!! DDDDDDDDD:



מתאים לי אחת כזאת XD

 

נכתב על ידי סלינה קייל , 17/6/2008 21:09   בקטגוריות :D, HAPPINESS, love, stupidism, בעיות נפשיות, דו"ח, התרגשות, ורוד ומנצנץ, חברות, כיף חיים, לבבות, מבחנים, נהיגה, מכוניות, משעשע, שטויות, שיגעון, שינוי, תלונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Damn.


 

כל החומר שלי על קאטרינה...

נמצא בלוקר.

בבצפר.

שנעול.

בגלל שבועות.

עד יום שלישי.

 

ייאי?

*מוות*

so stupid X_X

 



 

וגם תפוס לי הצוואר. ;~; 

נכתב על ידי סלינה קייל , 7/6/2008 12:32   בקטגוריות D:, death, sorrow, stories, הליכה לאיבוד, _>>יופי של בצפר.. גם כן >_>, מבחנים, נזק, שיגעון, תלונות, stupidism  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



back for June


mother doesn't want a dog

mother says they smell

and never sit when you say sit

or even when you yell

and when you come home late at night

and there is ice and snow

you have to go back out because

the dumb dog have to go

mother doesn't want a dog

mother says they shed

and always let the strangers in

and bark at friends instead

and do disgraceful things on rugs

and truck mud on the floor

and flop upon your bed at night

and snore their doggy snore

mother doesn't want a dog

she's making a mistake

because more that a dig I think

she will not want this snake

 

 

היי~ כמעט שבועיים (!!!!!!!!!)

הרבה זמן לא הייתי כאן.. זמן לעדכן ^_^

אין הרבה חדש.. אתמול הייתי בתחקיר בטחוני כזה.. והיה ממש נחמד ^_^ צחוקים בלאגנים.

יוני התחיל ואיתו 2 קילו שירדתי D: שזה אגב נהדר אחרי שעליתי *יותר מידי* חזרה.

 

עוד 14 יוםםםםם!!!!!! OOOOOOOOOOO:

ואז: FREEDOM~ אין יותר מלווה :DDD + משו כיפי עם ליאור!

*לא יכולה לחכות*

 

מה עוד? אני מצטערת על החודש עדכוני הנוראי... יש לי משהו אחר על הראש בחודש\חודשיים האחרונים. ולמרבה הפלא זה לא ישו קטן.

 

נסיים בנימה טובה: חודש יוני שמח דארלינגס!

ושנעבור את הבגרויות בשלום X_X

 

 

שרון דה סטרונגסט!~ גו בייב!!! 33>

 

 

אין לי אוויר

אני לא יכולה לנשום

שינו לי את התאריך גיוס

*לא נושמת*

24/08/2008

 

 

נכתב על ידי סלינה קייל , 2/6/2008 10:23   בקטגוריות :D, love, stories, דו"ח, דיאטה, מבחנים, נחמד לי, שומנים, שיגעון, נהיגה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
11,301

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסלינה קייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סלינה קייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)