לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  סלינה קייל

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שאלון נוסף, עתיק.


לפני הכל: אתמול לפני שנה הלך לעולמו אחד השחקנים שיצא לי להעריך יותר מהשאר:

 

הית' לדגר



יהי זכרו ברוך.

 


 

שוב בית, יום חמישי...

ברגוע...

רוצה לענות על השאלון הראשון (אי פעם) שהכנסתי לבלוג, והנה:

 

4/7/2005

 

בכללי:

שם מלא: נופר רודריג

תאריך לידה: 12.8.1990

גיל: 18.5.

עיר: לפיד.

מזל: אריה

פירסינג: אין

קעקועים: אין

צבע שיער: ג'ינג'י

אחים\אחיות: יש

מספר: אחד בן 22

שפות: עברית ואנגלית. בעתיד גם איטלקית שוטפת.

תכונה טובה: מוטיבציונית.

תכונה רעה: מתעצבנת מהר.

ועוד : הרבה.

תחביבים: חברות, לצאת, חיות, ציור, קריאה ועוד ועוד.

עבר פלילי: אין, כרגע.

 

ב-24 שעות האחרונות:

הייתה לך שיחה רצינית? כן

חיבקת מישהו: כן

בכית? לא, רציתי.

צחקת? הרבה.

גרמת למישהו לצחוק: כן.

הרגשת טיפש: כן

התקשרת למישהו? כן.

מישו התקשר אליך? כן.

התגעגעת למישהו? כן.

קנית משהו? כן...

 

האם..

את דלוקה על מישהו? לא

היית רוצה לגור במקום אחר? לא

אתה מאמין באהבה וירטואלית? כן

אתה מאמין באהבה ממבט ראשון? כן, זה קרה לי פעם..

אתה מאמין באלוהים? לא ממש

אתה מאמין בגורל? לפעמים

שלום? כן בטח

שטן? לא.

את אוהבת רכבות הרים? כן!!!!

את רגישה לדיגדוגים? כן.. מאוד ~_~

את רוצה עוד פירסינג? לא

את בן אדם של יום או לילה? שניהם!

בעד או נגד מערכת יחסים ממרחקים? נגד

מערכת יחסים של הומאים ולסביות? כל אחד וההעדפה שלו

להרוג אנשים? לא

נסיעה במכונית אחרי שתיית אלכוהול? נגד

עישון אצל בני עשרה? נגד!

 

 

האם אי פעם..

בכית על בת? כן.

בכית על בן? כן.

נזרקת ע"י מישהי? לא

מישו בגד בך? לא

היית מאוהב? כן.

שיקרת למישהו? כן.

אמרת "אני אוהב אותך" והתכוונת לזה? לא

התגעגעת למישהו/י? כן.

נישקת בנים? כן

נישקת בנות? כן אבל לא משהו רציני O_O"

רצית להיות המין השני? לא

שברת לבבות? כן

נשבר לך הלב? לא

התחרטת על דברים שעשית? הרבה

חשבת שאת הולכת למות? לא

זרקת מישהי והתחרטת? לא

אהבת מישהו\י כ"כ שזה גרם לך לבכות? כן.

חשבת להתאבד? פעם.

עישנת? לא

שתית אלכוהול? YEAH!

עשית תאונת דרכים? לא

ביקרת בארץ אחרת? כן.

עשית אמבטיית קצף? כן 3>

נשארת ער כל הלילה? כן.

נשארת בבית בערב שישי סתם כי התחשק לך? כן.

פחדת מהחושך? כן.

השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה? O_O

ניסית דיאטה? כן, וגם הצלחתי יפה מאוד!

ראית את מגדל אייפל? כן וביקרתי בו =]

ראית את הבית הלבן? לא

במציאות פגשת סלברטי? כן

השם שלך הופיע בעיתון? כן~

שיחקת מונופול? כן.

רכבת על פיל? לא.

הופעת בציבור בפיג'מה? כן.. אבל זה היה בהופעה של בצפר.. זה מה שהיה צריך ללבוש..

בכית בסרט? כן.

היית על במה? כן.

נרדמת בשיעור? התעפצתי X_X

נכשלת במקצוע? כן

הורידו אותך כיתה? לא

הקפיצו אותך כיתה? לא.

 

חשוב לך- משפחה, חברים, אנשים אהובים, מקצוע אהוב, חיות שאין כמותן בעולם כולו, ועוד.

שאת הכי אוהבת- אמא. שושה ונלה. בית.

הכי מצחיק- לא עולה לי משהו כרגע...

הכי לא מצחיק? כשאין לי כוח.

הכי פחדן? קוקו!!!

הכי חתיך-  אדוארד קאלן.

הכי חתיכה- נאטסומה מיה לנצח.

הכי מוזר- צה"ל.

הכי קרוב- אמא.

 

האיש האחרון ש..

ישן במיטה שלך? אני

ראה אותך בוכה? וואו... אממ... נראה לי המפקדת שלי בקורס לפני מלא זמן O_O"

הלכת איתו לסרט? ליאור ואופיר? קרן וניל?

שלח לך אימל? פייסבוק >_>

אמר לך שאתה חשוב לו? וואו.. הרבה זמן לא אמורה לי את זה..

ראית אותו בטלויזיה? בת הים הקטנה..

נגע בך? זה נשמע ממש סוטה... אבל אבא! חיבוקים זה הכי =]

 

דברים מועדפים

מילה בת 4 אותיות - מחשב! סתם: שושה.

ממתק- מרשמלו~

סרט מצוייר- הטירה הנעה של האוול!

סרט קולנוע - באטמן האביר האפל!

קורנפלקס- אממ... דליפקאן זה טעים רצח~

צבע- אדום בלב ובנפש.

יום בשבוע- ראשון.

היום הכי לא מועדף - רביעי XD

ג'לי - איק.

חורף\קיץ - חורףףף

בית ספר\חופש- תלוי.. בית ספר זה משהו מאוד משעשע בסופו של דבר...

טעם גלידה אהוב- תלוי בחשק ^_~

פרי - דובדבנים, אפרסמון, הכי אהוב? תפוח!

מכונית- בימבה 3>

שיעור- אומנות

חג- כולם.

שם לבת- לא יודעת..

שם לבן- רפאל

תוכנית בטלויזיה- לא מכירה.

תיכון\אוניברסיטה- תיכון

בשר\חלב- תלוי בחשק..

ג'ינס\שרוול- ג'ינס.

סנדל\נעל- נעל.

טלויזיה\מחשב- מחשב.

חוף\הרים- הרים!! וגם חוף XD

סתיו\אביב- אביב.

לישון\לקום- לישון ^_^

קרמבו וניל\מוקה- מוקה

חיה- רטריברים למיניהם!!!

מה התאריך היום? ה-23 לינואר 2009.

יום? שישי

מה השעה עכשיו? 14:02

רעש אחרון ששמעת? אמא מזיזה את סל הכביסה.

ריח אחרון שהרחת? ריח של אוכל במסעדה.

השיר שאת הכי אוהבת: "סופר מאסיב בלאק הול" של מיוז!

שיר שמזכיר לך בנאדם שאת אוהבת? שירים ישנים.

שיר שנתקע בראש? שירי AQUA.

הדבר הראשון שאת עושה ברגע שאת קמה? מכבה א תהשעון המעורר...

האחרון שאת עושה לפני שאת הולכת לישון? מתכסה בפוך :)

את מי או מה היית לוקחת לאי בודד? כולם D: שיהיה כיף =]

אם היית חיה איזה חיה היית בוחרת להיות ולמה? כל חיה.. רק שתהיה טורפת.. עם עדיפות לאפשרות תעופה.

אזה יום הכי גרוע בחיים שלך? יש ויש..

איזה יום היה הכי טוב בחיים שלך? יש ויש XD

החפץ הכי חשוב לך? ספר טוב.

חבר? אין

ממה אתה הכי פוחד? להישכח.

משפט המחץ- התמדה משתלמת.

 

 


 

וואו. (גם על השאלון וגם על השחקן המדהים)

כמה שונה הייתי O_O"

שזה ממש ממש מוזר לראות את התשובות שכתבתי עם מול התשובות שאני כותבת היום.

וזהו להפעם.

 

יום טוב.

 

 

נכתב על ידי סלינה קייל , 23/1/2009 13:42   בקטגוריות :(, D:, death, HAPPINESS, love, pics, sexy, sorrow, אמאבא, באטמן, בעיות נפשיות, ג'ינג'XD, היסטוריה, התרגשות, חברות, כאבים, כיף חיים, לבבות, מסעדה, משעשע, נחמד לי, סרטים, עוד פעם באטמן, צה"ל, שאלונים, שטויות, שיגעון, שינוי, שיעמום, תהיות, תלונות, תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום!


בעוד מספר שעות אני מתגייסת. צה"ל לא ידע מאיפה הדבר הכתום הזה נפל עליו XD

למרבה האירוניה פגשתי היום בשתי מורות אהובות (?) ריקי מורנו- שאין לי ממש קשר אליה אבל היא מעריצה אותי, ורותי פלגגגגגג~ שליטהההה 3>

את היום כולו ביליתי בחברת הוריי היקרים ואני מודיעה כי היה לי נהדר, חוצמזה שאמא דיברה בכל מהלך הסרט האביר האפל... נסלח לה. היא יודעת שהיא הפריעה XD היה יום נחמד, יש לי גם שעון חדש וכו'.. לפני כמה דקות ישבתי בחוץ עם שוקו ושושה. הרבה שוקו, ושושה עם אבנים. זה לא כאילו אני נפרדת ממנה או משהו.. אני אחזור כל שישי-שבת!

יהיה מגניב. =]

 

 

אז זהו... גיוס והכל~

והתאריך אפילו לא מתחלק! :<

בהביי אזרחות!

 



דרך אגב, השיער שלי קצר. D:<

 

נכתב על ידי סלינה קייל , 25/8/2008 00:05   בקטגוריות :D, HAPPINESS, love, sexy, stupidism, אמאבא, באטמן, בעיות נפשיות, ג'ינג'XD, דו"ח, התרגשות, כיף חיים, משעשע, נזק, נחמד לי, עוד פעם באטמן, שיגעון, שינוי, שיער, תהיות, תלונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפשר לחלק את התאריך ב-4 ו-2, אחלה תאריך ליומולדת~


דבר ראשון תודה!

תודה לכל האנשים (והאתרים) שאמרו לי מזל טוב, חיממתם לי את הלב כמו תמיד 3>

 

אז היום יש לי יומולדת 18.

שמונה עשרה שנה שאנשים סובלים יצורון ג'ינג'י שמסתובב להם בין הרגליים (אנשים לדוגמא: אמא, אבא, סבתות וכ'ו). 18 שנה של קסם אישי ועקשנות של פרד. אם הייתי צריכה לכתוב לעצמי ברכה הייתי אומרת, כמו שאבא פעם אמר, שאני ילדה ממש ממש חמודה- כשאני ישנה. ובזה הייתי מסיימת את העיניין.

אבל יש כלכך הרבה דברים שעברו עליי ב-18 שנה שאני לא תמיד זוכרת הכל: מהגן אל המעבר ללפיד אל כיתה א' אל הכלב הראשון אל התספורת המביכה בכיתה ב' אל הטקס להוריד בכיתה ד' (או שזה בעצם היה בג'?) אל המוות של הכלב הראשון בכיתה ד' אל טקס הסיום בכיתה ו' אל מעבר לחטיבה והכרת החברות שאני אוהבת ומקשקשת איתן גם היום אל כיתה ח' בה כתבתי את שני הסיפורים הראשונים שלי אל אותה שנה בה הצטרפתי לפורום מדהים שהלך ודעך לאיטו לפחות מבחינתי אל כיתה ט' שבה לא השקעתי בגרוש וכך הלאה.

 

אם היה צריך לסכם חיים של אדם, צריך לקנות גליל שמיים בשביל זה וחתיכת עט נובע טוב.

וגם זה לא בטוח שיספיק D;

אז תודה לכולם ומזל טוב לי~

 

משהו נוסף שעשיתי אתמול בלילה, מלבד לאכול עוגת פודינג ולחשוב כמה מגניב יהיה לצייר באטמן על החזית של הבית), היה לשנות את החדר לגמרי. שינוי דרסטי כמו שרותם אמר. הורדתי 8 פוסטרים מתוך ה-12 שהיו לי, שמתי את הפוסטר שינאי הביא לי של "האביר האפל". אחרי זה כמעט נרדמתי כשאני חצי על הרצפה וחצי בתוך הארון. לאהבנתי בערך מה עשיתי בחדר, עכשיו הוא נראה ריק כלכך, מיותם. החלטתי למלא אותו בדברים שאני אעשה. שאני אצור בשביל הנפש שלי כמו אחת התמונות שציירתי יומיים אחרי שבבי הורדמה, עכשיו היא מעל המחשב במרכז החלק הקטן של הקיר ההוא. בקיצור ייקח לי זמן להתרגל- לפחות עכשיו אני יכולה להתחבר לחדר מבלי להרגיש שהוא לא שלי. חוץ מהשינוי בחדר אמא תלתה בשבילי שלטים בבית לכבוד היומולדת, תכף תמונות. זה כיף שאנשים שאתה אוהב חושבים עלייך ביום שכזה =] וכל מה שאפשר לעשות זה להגיד תודה, תודה אחת קטנה מכל הלב. אפשר להזיל דמעה אבל זאת לא המטרה של העניין, למרות שזה דמעות של אושר (ואולי גם של קצת כאב).

 

אז זהו, תודה כולם!

אני אוהבת אתכם

למרות שאני לפעמים לא עונה לטלפון, לא מחזירה SMS, לא מתקשרת או ישנה כשאתם שולחים לי הורדה במסנג'ר.

 

תודה

 

 

קצת תמונות

החדר לאחר השינוי:


החדר לאחר השינוי     החדר לאחר השינוי

החדר לאחר השינוי

 

 

השלטים של אמא:


השלט שעל המקרר XD     השלט שעל הדלת פלדה

השלט שעל הדלת כניסה

 

 

ושושה:


אפרוחן לא מבינה מה זה הדבר הזה שאני מחזיקה

 

ברכות מאתרים:


תודה לפייסבוק~    תודה לישראבלוג~


נכתב על ידי סלינה קייל , 12/8/2008 10:50   בקטגוריות :D, birthday, girl power, HAPPINESS, kisses, love, אמאבא, באטמן, בעיות נפשיות, ג'ינג'XD, התרגשות, ורוד ומנצנץ, חברות, כיף חיים, לבבות, משעשע, נזק, נחמד לי, צבעים, שטויות, שיגעון, שינוי, תמונות, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
11,301

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסלינה קייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סלינה קייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)