לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  סלינה קייל

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

רשימת הבישים 4~


נה~ רשימת הבישים 4 יוצאת לדרך :O

ונתחיל בתיקיות ראנדומאלית~

אבל לפני הכל יש כמה בישים מאינויאשה שלא ציינתי אותם :X

 

ונתחיל:

 

kouga

 

Bankotsu

 

 

מסתבר שהיו רק שניים מאינויאשה X_X

טוב נו..

נעבור לתיקייה הבאה:

Parfait tic

 

Daiya *__________________________*

 

Ichi *.*

 

Pretear:

Hayate

 

Sasame


 

goh

 

Saiyuki:

Sanzo *_*

 

 

Guko *_*

 

Hakkai

 

Gojyo *______________________________________*

 

Shaman King:

Ren!!! *_______________________*

Yoh and Hao

Amidamaru *_______________*

Faust

 

זהו! נמאס לי להיום >_>

הלכתי לאכול..

ג'ה נה~ ^_^

נכתב על ידי סלינה קייל , 30/8/2005 19:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עלילה למנגה פרק 2


וואה~ אני אוהבת את הפרק הזה~ ^___________________^

אני חושבת שיצא לי ממש טוב @_@

אבל ניה~ מי אני שאבלבל לכם את המוח ^.^"

 

עלילה למנגה פרק 2:

 

נארו התעוררה ומצאה את עצמה במיטתו של קאסאי כשיורי יושב לצידה.

הוא שאל לשלומה והיא רצתה לדעת מה קרה לה ואיך היא הגיעה למיטתו של קאסאי.

קאסאי נכנס לחדר כשבידו מגש עם שלוש כוסות תה.

הוא נתן אחת לנארו ואחת ליורי.

קאסאי התיישב על הרצפה ושתה מכוסו.

יורי סיפר מה קרה בקצרה והלך לבית הספר לעזור לרופא הראשי.

נארו שאלה את קאסאי מה הוא עשה בגן השעשועים בשעה האוחרת בלילה הקודם.

"שכחתי שם משהו", ענה, "מבחנה קטנה עם נוזל אדמדם".

נארו נבהלה ושאלה את קאסאי בפאניקה מה הייתה ההיא כי ממנה נארו שתתה באותו הלילה.

קאסאי ענה שהמבחנה הייתה אמורה להיות ניסוי של הצמחת כנפיים בגוף אנושי.

קאסאי צעד לאחור.

הוריד את משקפיו והניחם על השידה לצד נארו.

הוא התרחק מעט ועצר.

הוא נשם לאט ועמוק.

קאסאי עצם את עיניו וחיבק את כתפיו.

לפתע הוא פקח את עיניו וצבען היה צהוב.

שערו שינה את הצבע לאדום בוהק.

הוא צעק.

זוג כנפיים אדומות נפרשו מגבו וקרעו את חולצתו.

הוא התנשף.

קאסאי התקרב לנארו והניח את ידו על לחייה.

"אני מצטער שעירבתי אותך בזה", הוא לחש.

נארו הייתה בהלם.

יורי חזר לביתה של קאסאי מוקדם ממה שציפה.

הוא נכנס לחדר וראה את הדמות המכונפת בעלת השיער האדום.

"מי אתה?", שאל יורי בקול רועד.

"יורי", אמר היצור, "זה אני, קאסאי".

קאסאי צעד אחורה, עצם את עיניו וחיבק את כתפיו.

הכנפיים חזרו לתוך גופו.

שיער הפך חזרה לצבע הקודם.

הוא הוריד את ידיו ופקח את עיניו שחזרו לצבען המקורי גם כן.

הוא החליף חולצה ושם את משקפיו על אפו.

"נו? אז מה אתם חושבים?", שאל בחיוך גדול.

 

-סוף פרק 2-

 

זה הרבה יותר מהפרק הקודם X_X לא נורא ^_^

אני אוהבת את הפרק הזה X3

ואתם?

נכתב על ידי סלינה קייל , 26/8/2005 17:26  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיניתי עיצוב ^_^"


למי שלא מזהה זאת הקסדה של אלפונסה אלריק מפול מטאל אלכמיסט.. >_>

היה נמאס לי מהורוד.. וזה הרבה יותר יפה לדעתי =]

שיניתי גם את השם משתמש שלי לדמות הראשית במנגה

Haruka Naru

לא יודעת למה.. >_> זה שם נחמד..

טוב.. תתחדשי נופר (מדברת אל עצמי בגוף שלישי) YAY... ^_^"

יייאא.. תה קר עם לימון זה טעים *_*

אנשי פורום מנגה!! תהנו לכם היום~

גם את אחות תאומה שלי =]

ואחותי הגדולה.. ואחי הגדול.. ואמא.. ובת דודה.. ;-;

אוףף!!!

גם אני רציתי ללכת X_X

 

נכתב על ידי סלינה קייל , 23/8/2005 12:17  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,301

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסלינה קייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סלינה קייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)