לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  סלינה קייל

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

.


מוות!!!!!!!!!!!#$%

אני מוותרת. חבל שיפגעו ממני.

 

 

 

 

 

יוםטובלכם.

נכתב על ידי סלינה קייל , 28/4/2008 22:37   בקטגוריות D:, death, sorrow, הליכה לאיבוד, יום רע, כאבים, לעזאזל עם אהבה., בעיות נפשיות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ש לי דילגית~ ואוזניות~ D:


ייאאיייייייייייייי~!!!!!!!!!!!!!!!!!

דילגית סגולה ואוזניות בצבע "בלאק ליקריש" (אהמ שרון אהמ!!! 3>)

 

ריצת בוקר כיף

תפוס לי הלב >.<

 

המתכונת הייתה אחלה ואלמוג אתה מגניב~ XD

 

כיף לנהוג ^_^

לא כיף המון אנשים וצמתים X:

והולכי רגל.. כי זה מסוכן לנהגים!

 

ערב טוב =]

 

 

אקססוריז:
           



         


נכתב על ידי סלינה קייל , 27/4/2008 19:58   בקטגוריות :D, שטויות, ספורט, go GIF, love, דו"ח, דיאטה, התרגשות, חברות, כאבים, כיף חיים, משעשע, נהיגה, נזק, נחמד לי, צבעים, שומנים, שיעמום, שיגעון, תלונות, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היפ היפ הוראי!


התחלתי דיאטה חדשה =]

והצלחתי גם...

 

*תופים*

*תופים*

*תופים*

 

לשכנע את אמא להצטרף אליי~

טה דה~! DD:

עכשיו נקווה שהיא לא תכניס לעצמה שטויות בעבודה ובאמת תעקוב אחרי מה שכתבתי לה. ">.>

 

אהמ. כן.

דיאטת המנות הקטנות~ סופסוף אני אהיה מאוזנת!

בלי לחכות לישואים\יוחננים קטנים, בלי לטרוף כשאנשים לא מסתכלים (כי עדיין יש בזה קלוריות דאמיט).

ואני יוצאת לריצה בבוקר מוקדם *ניסיון ראשון~ נראה איך יהיה ^_^*

ומחר מתכונת! בהצלחה. O:

 

חייבת לקנות מהר מהר *אולי מחר*:

- אוזניות. >.< קטנות כאלה או משהו!

- ספרים חדשים.

- בטריות לאמפי ולמשקל. :X

 

 

אופטימיזם

הייתי פה.

צ'או!



נכתב על ידי סלינה קייל , 26/4/2008 22:18   בקטגוריות :D, go GIF, אוכל, דיאטה, התרגשות, ורוד ומנצנץ, אמאבא, כיף חיים, משעשע, נחמד לי, שומנים, שיגעון, תלונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,301

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסלינה קייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סלינה קייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)