לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  סלינה קייל

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אזכור אותך לנצח


היום, ה-26/6/2008, לפני כרבע שעה, הורדמה הכלבה שלי.

 

בבי.

 

בת 13 במותה, בילתה 12 שנה מחייה פה אצלנו בבית.

נלקחה לקבורה בהוד השרון.

 

יהי זכרה ברוך.

אזכור אותך לנצח.

 


  

  

 

 

אני אוהבת אותך.

נכתב על ידי סלינה קייל , 26/6/2008 21:36   בקטגוריות אזכור אותך לנצח, בבי.  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכוניצילין


שלשום הייתה הבגרות בתנ"ך.

בבוקר לקחתי את ההסעה, כמעט אחרתי אותה אבל הספקתי. ישבתי בבצפר מ-8 והמשכתי ללמוד עד שהגיעה כמעט השעה למבחן ואז הצטיידתי בלחמניית דגנים ודיאט קולה לימון. המבחן נעשה ועבר וטוב שכך וזהו. אחרי המבחן הלכתי עם אמא לחפש אחר הבגדים המושלמים לכל מסיבות\טקסי\מפגשי הסיום של יב'. באמת הגיע הזמן שתגמר כבר השנה >_> הלכנו לצומת בילו וניסינו כל מיני חנויות. אני מצידי נעולה על חצאית (לא מיני חס וחסה כי כל ירך בלי עין הרע, ולא עד הרצפה כי אני אראה עוד יותר נמוכה) וחולצה יפה לטקס סיום השכבתי, גופיה וג'ינס למפגש הכיתתי ושמלה לנשף.

אחרי חיפושים רבים נמצאה החצאית המושלמת~ לא ארוכה מידי לא קצרה מידי, מחמיאה ועדינה D: מה שחסר היה חולצה. ואוי ווי. לכו חפשו חולצה. X_X חיפשנו וחיפשנו ובסוף התייאשנו.

שמלה לנשף עדיין לא התחלנו לחפש בכלל =\

יש לי הרבה מאוד אגו ומוטיבציה.

אדם שמח שכמותי.

אפילו בזמן מחזור אני קופצנית ומחוייכת.

אבל שבוע לפני זה? מעדיפה להדחיק.

 

גופייה גם כן מצאנו, שחורה ולבנה, צמודה בחזה ואוורירית בבטן. יפהפיה! אלך לקנות אותה בקרוב XD אני מקווה להוריד כמה קילואים עד המסיבה הכיתתית... הג'ינסים 38 שלי.. אני דיי אצטרך אותם XD

עכשיו השמלה. אוי השמלה. כשאני באמת אתחיל לחפש אחת, מצבי יהיה בכי רע. "זה לא מתאים", "זה לא מחמיא", "זה בסדר אבל אני לא אוהבת את הצבע", "אין במידה שלך", "רואים לך יותר מידי" ועוד. אם הייתי יכולה הייתי מדחיקה את זה לנצח O_O אבל הנשף.. זה דבר שמחכים לו מאז שמתחילים את החטיבה. לא משנה מי, מה ואיך. זה השיא של התקופה. צריך למצוא שמלה.

אם יש סגנון שאני רוצה זה כמו השמלה של קייטי מילר בריקוד מושחת 2 בסוף, וזה משהו כזה:



באמת שעל הבובה זה נראה נהדר OO:

 

יש מצב שאני אתפור ואעזר בסבתא.. ואז אחרי הנשף אני אהפוך את זה לגופייה וחצאית.. חלקים נפרדים שאפשר ללכת איתם עם דברים אחרים =]

אז אחרי שהתייאשנו, עשינו לעצמנו נמק ברגל ואיבדנו כל חוש כיוון, הלכנו לאכול. היה שם כזה "סלט בריאות" שזה קופסא, שבוחרים מה להכניס לשם ומשלמים על זה 25 שקל. בשביל הדיאטה? הכל! היה טעים ונהנתי מכל רגע =] וזהו לאותו היום... נבחנתי, נהגתי, הלכתי, לבשתי, חזרתי, לבשתי, הלכתי, אכלתי וכך הלאה. היה טוב.

 

אתמול הייתי בים עם ליאורי על מנת לחגוג את סיום המלווה =] אחרי שחיכיתי מעל לשעה למונית המטומטמת, הגיעה מונית אחרת ועשיתי את דרכי לבית חברתי המקסימה. הגענו ופיזזנו בשמחה בת"א כמו תיירות אמיתיות. לקח לנו קצת זמן אבל הגענו לחוף. השתשעשנו במים קצת, אכלנו פירות קיץ והשתזפנו או יותר נכון נשרפנו לגמרי. X_X עוד מעט אני אשים שוב אלוורה.. ככה זה עם עור בהיר.. השיזוף לא חום ויפה אלא אדום וכואב. אווץ'. וכואב עכשיו לשבת וגם ללבוש חולצה X_X אמג! שתיתי אייס קפה דיאט בארומה! אחלה אייס קפה יש שם D: ונהנתי מכל רגע! למרות שהלכנו הרבה, קצת הלכנו לאיבוד, נשרפנו ושוב הלכנו הרבה. ^_^ רק ששכחנו לשתות הרבה.. קצת התייבשנו.. :S היה כיף 3333>

ואני אראה את הים הרבה עד הגיוס D: אני מקווה~

 

וזהו. הגיע הזמן שאני באמת אמשיך לעדכן.

אני מרגישה שאיבדתי קצת זיקה לבלוג הזה ואני אלחם על להחזיר אותה אליי בכל מחיר.

כי הבלוג הזה אולי הדבר המשמעותי ביותר שעשיתי לבד.

והוא כלכך חשוב לי.

 

ועד עכשיו:

21:21

18:18

ועוד אחד XD

 

ואתמול:

08:08

09:09

10:10

11:11

היה מגניב. (B

 

 

אה כן...

השתחרר לי המלווהההההההההה!!!!!!! DDDDDDDDD:



מתאים לי אחת כזאת XD

 

נכתב על ידי סלינה קייל , 17/6/2008 21:09   בקטגוריות :D, HAPPINESS, love, stupidism, בעיות נפשיות, דו"ח, התרגשות, ורוד ומנצנץ, חברות, כיף חיים, לבבות, מבחנים, נהיגה, מכוניות, משעשע, שטויות, שיגעון, שינוי, תלונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסתיימה תקופה


:[:[:[ SS: AKA kireta-chan •°•ג'ינג'ה פסיכית•°• נופרטולו-6-S.i.S-RP/RL~PSH~:[:[:[ אומר/ת:

אני דווקא דיי אוהבת את זה..

:[:[:[ SS: AKA kireta-chan •°•ג'ינג'ה פסיכית•°• נופרטולו-6-S.i.S-RP/RL~PSH~:[:[:[ אומר/ת:

שעכשיו האנשים שלי מסוננים

:[:[:[ SS: AKA kireta-chan •°•ג'ינג'ה פסיכית•°• נופרטולו-6-S.i.S-RP/RL~PSH~:[:[:[ אומר/ת:

וזה מרגיש שונה

:[:[:[ SS: AKA kireta-chan •°•ג'ינג'ה פסיכית•°• נופרטולו-6-S.i.S-RP/RL~PSH~:[:[:[ אומר/ת:

אני מניחה שהסתיימה לה תקופה..

:[:[:[ SS: AKA kireta-chan •°•ג'ינג'ה פסיכית•°• נופרטולו-6-S.i.S-RP/RL~PSH~:[:[:[ אומר/ת:

קצת עצוב

ליאוריקוניק :P אומר/ת:

ממש עצוב

 

שינוי הכתובת במסנג'ר יכול לפעמים להיות יותר מסתם מעבר.

אני מניחה שבאמת הסתיימה לה תקופה, תקופה ארוכה מאוד שהייתה בחיי, תקופת הנארו.

 

התקופה שהייתי בפורום בכל שנייה ובכל נשימה שלי, שדיברתי\הצקתי\באתי\כתבתי\הערתי\הגבתי\פיקששתי\הלכתי\ראיתי\הכרתי ועוד. אנשים נהדרים שאני שומרת איתם על קשר חזק מאוד. אנשים מקסימים שלא שמרתי איתם על קשר וחבל. אנשים פחות מקסימים שלא ממש אכפת לי מה קורה להם עכשיו או קרה להם או שלעזאזל יקרה להם אם בכלל. אז הנה. רק בגלל שינוי קטן קלטתי שכשמשהו נגמר... לא צריך למתוח אותו. אני עדיין שם מידי פעם... אבל זה לא מרגיש כמו פעם. האחווה הזאת הפכה למצומצמת. או שאני פשוט התבגרתי.

אני עדיין אוהבת אנימה, רואה ג'יידראמות, קוראת מנגה ושומעת Jmusic אבל החלק שהיה בי ולדעתי לא יחזור הוא 1451.

הבית השני שהיה לי למשך כמעט 4 שנים וטבע בי כלכך הרבה דברים שעזרו לי לעצב את מי שאני היום.  תודה על הכל!

זה עצוב לי, כואב. אולי הגלגל יתהפך שוב מתישהו.

וכשזה יקרה, אם זה יקרה, אתם יודעים איפה למצוא אותי.

 

 

ועד אז,

להתראות נארו ושלום עולם חדש.

אני נכנסת למשפחה מסוג אחר.

 

 



 

נכתב על ידי סלינה קייל , 12/6/2008 12:08   בקטגוריות :D, D:, שינוי, sorrow, HAPPINESS, הליכה לאיבוד, התרגשות, כאבים, שיגעון, תהיות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,301

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסלינה קייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סלינה קייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)