לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dear Diary


אני כאן בשביל ליכתוב ולא בשביל להישפט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

ירח שחור




אמממ כמו שהזכרתי בפוסט הקודם אני ציירת אז הינה לכם כמה ציורים שאני ציירתי....









 

































מכווה שנהנתם כי אני נהנתי לצייר אותם ...

 

שלכם -ונוס- ^^

נכתב על ידי -ונוס- , 16/7/2008 12:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



let me go just fuck it


חברים מה הם חברים אם לא סתם אובייקטים שאמורים לשעשע אותי .....לתת צבע ומשמעות לחיי .....

אבל לא שלי... לא החברים שלי אני כבר לא יודעת אם אפשר ליקרוא להם חברים .....

ואני אומרת לך את זה יומן יקר שלי כי אולי אתה היחידי שלא יכול ליפגוע בי ....

לרגע חשבתי שאוליי התחלתי ליחיות אבל אז עוד פעם היה מיכשול שלא הצלחתי לעבור ....

נפלתי על הריצפה ולא הצלחתי לקום הכל אבל הכל התנפץ לי מול העניים !? ואני כזה WTF

למה זה קורה לי ...ואז אז ניזכרתי זה הכל ביגלל דרך החיים שלי אני לא חייה חיים בריאים ....

דיכאונות חשק למות אכזבות כואבות שלא מפסיקות להציף אותי חשש והרבה הרבה חוסר אמונה באנשים

ואז אני מתחילה לחשוב למה למה האדם כ"כ פגיע אם אלוהים לפי הדת ברא את האדם אז למה הוא ברא בו כ"כ הרבה חסרונות ....

ואז פה באצם תורת הגזע של דרווין נישמעת הגיונית .....אין לי כוח לפרט מי שיודע על מה מדובר כל הכבוד לו ....

וגם כה פסיכולוגיה למה זה כ"כ מסובך למה זה קורה למה זה כ"כ מורכב ...אבל זה מה שיש אפאחד לא באמת יודע וזה כנירא ישאר בסימן שאלה....

אני כ"כ סקרנית ...רוצה לדעת דברים וליפעמים אני קצת לא מצליחה לישלוט באצמי ואני מתחילה לרכל ולהדחףלמקומות שאני לא באמת שייכת אליהם ......וכנירא שלמרות שאני דיי בוגרת לא התבגרתי מספיק ....אני פשוט לא חושבת הרבה ליפניי שאני עושה משו אני קודם מאשימה ורק אז בודקת אבל למה זה קורה למה אני עושה את זה לעצמי למה אני כ"כ נהנת לפגוע בעצמי ....

ולמה לעזעזל הפסקתי ללכת לטיפול פסיכולוגי ....

 

האומנם יש עכשיו חופש וכל זה אבל אני מרגישה יותר מידיי בחופש שאני פשוט מסוגלת להשתגע ....

שילשום לא למצאתי את הארנק לשי אז הפכתי את כל הביית האשמתי את האחים שלי בהעלמותו וכמעט השתגעתי התחלתי לדבר לעצמי לומר מישו מנסה לשגע אותי זה לא הגיוני שהוא נעלםלא היה אצלי אפאחד ופעם אחרונה שראיתי אותו היה ביום שבת וכזה פאק דמט איפה הוא וכמעטששברתי את הראש בקיר ולא רק כמושג אלא ברצינות דפקתי את הראש בקיר ......

טוב אבל ממצאתי אותו בסוף סמתי אותי מאחוריי איזה חפץ שהיה מונך לי על המדף.....וואט אבר.....

 

אני חושבת שני לסבית .....אני יותר נימשכת לבנות טוב אולי לא לסבית כי אני נימשכת גם לבנים אז אני ביי סקשואל....

ואני כ"כ רוצה פרטנר או פרטנרית בחיי ....אני סוף סוף חושבת שאני מוכנה לזה ...ואין לי בעיה גם לצאת מהארון מול הוריי למרות שהם לא באמת צריכים לדעת מה העדפות המיניות שלי רק אם אני יחליט לוותר על המין השני ...אבל וואט אבר אני באמת אבל באמת מרגישה שאני מוכנה לזה ......

ואולי אני ימצא מישהי או מישהו בחופש הנחמד הזה ...ואולי גם ירזה באיזה 10 15 קילוגרמים נחמדים ולא מועילים .....

ד"א אני מעדיפה נשים נשיות ...כי לא יודעת נשים גבריות קצת מזכיר לי את אמא שלי וכזה בעעעע טוב נו תמיד אפר לנסות דברים חדשים ....

אז ביי חיים ישנים והלואה sweet new life

 

by the way אני עוסקת באומנות יענו ציירת ואממ יש מצב שאני אעלה כמה ציורים שלי לפה ....

 

-פיס- ^^

נכתב על ידי -ונוס- , 15/7/2008 23:57  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  -ונוס-

בת: 31

תמונה




124
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-ונוס- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -ונוס- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)