לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היומן שלייי ...המסע לשלמותתת



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

די נמאס לי


זהו נימאס לי אנ יעוד מעט באילת ואנ ימרגישה פרה ...כל הבנות מסיבי כולן רזות יפות רק לרדוף אחריהן אני גם רוצה אני רוצה להיות רזה אני רוצה להיות רז מספיק כבר כל היום אני טוחנת כמ ולא ידועת מי אול ואוכלת ואוכלת די מספיק פתחתי את הבלוג זהה כדי לשמור על עצמי אז זהו אני פותחת את הדיאטה הזאת בצוםם ואני רק ישתה נוזלים שזה יהיה רק דיאט קולה נס קפה וכמה שיותר מים ואחרי נתחיל אם סלטטט חייבת חייבת להרזות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נכתב על ידי idonthaveanickname , 24/7/2008 03:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  idonthaveanickname

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לidonthaveanickname אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על idonthaveanickname ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)