לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים אנשים ומה שביניהם


POOOOOOK ON YOU! JUST JOKING XP

Avatarכינוי:  Rockci

בת: 32

ICQ: 371265472 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

עידכון קצר ופרק 16 :]


פרק 1אני מאוד לא מרוצה!!!

עוד שתי כניסות יש לי מתאיים כניסות אבל יש לי בקושי עשר תגובות!

מה זה הבווושה??

טוב יאללה אנשים אני מתחילה עם הפרק אבל שתדעו שזאת לא רוקסי פה...

פה חברה שלה :]

רוקסי שלנו חולה :|

והמחשב שלה לא רוצה להכניס אותה לישראבלוג...

אז אני פה בימים הקרבים יעדכן במקומה...

גם את פרק 15 אני שמתי אבל לא היה לי כח להגיד שזאת אני

ורק למען הפורטוקול אני גם עוזרת לה בסיפור כי בעצם...

אני דאשה XP

 

פרק 16:

בפרק הקודם:

הרגשתי איך מניחים אותי על המיטה של האחות

"אתה יכול לצאת בבקשה"

שמעתי את האחות שואלת את מי שהביא אותי

"אני יכול לחכות לה במיסדרון?"

שמעתי אותו שואל בקול דואג

"אה.. כן.. ניראה לי אני אצתרך את העזרה שלך.."

שמעתי איך הדלת נינעלת את האחות ניגשת עלי

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

"טוב תורידי את החוצלה אני רוצה ליבדוק אותך"

האחות אמרה לי בחביבות אבל הראש שלי כל כל היתפוצץ שפשוט

לא יכולתי להיות נחמדה אליה

"מה ליבדוק מיתפוצץ לי הראש!"

אמרתי לה אבל כשמעתי את עצמי שמעתי שאני לוחשת

מה שלא תיכננתי לעשות

"אני חייבת לבדוק אותך בואי אני יעזו לך להוריד את החולצה"

הרגשתי איך ידיה מתחילות לגעת בקצות החולצה שלי

הרמתי ידיים למעלה והיא הורידמה מימנני את החולצה

בזמן שהיא הורידה אותה הראש של כאילו פוצץ בתוך עצמו פצצת אטום גרעינית או משו כזה!
הרגשתי את המזגן הקר נושב לי על הגב החשוף.

לפי ידיעתי בחדר היו

האחות ואני בחזייה וכל שאר הציוד המישרדי והרפואי שלה

לפתע הרגשתי משו קר מונח לי על הגב ועברה לי צמרמורת בכל הגוף

הבנתי שזה הדבר הזה של הרופאים

"תנשמי עמוק"

קולה של האחות הידהד בחדר או שזאת היתי רק אני?

התחלתי לנשום והרגשתי שעם כל נשימה כאב הראשש רק מיתחזק

אחרי זה היא אמרה לי לשכב על הבטן

היא התחילה למשש לי כל מיני נקודות בגב

וכמה מהן מעוד כאבו

אוחרי זה היא נגעה לי בכמה נקודות ברגליים הרגשתי כאילו היא חותכת אותן

שיחררתי "איי" קטן לאוויר כי לא יכולתי יותר

אחרי זה היא הושיבה אותי וביקשה ממני לפתוח את העיניים,

ולנסות לפחות להיסתכל על מה שהיא מראה לי,

ראיתי הכל מטושטש וחלק מהמיספרים שהראתה לי לא הבנתי מה הם,

עד שהיא הגיעה לאיזה מיספר שעוד לפני שהצלחתי לראות אותו כאב הראש שוב תקף

הפעם זה היה כאיל מפוצצים לי בראש פצצה ומכניסים אותו ישר למיים קרים

תפסתי את ראשי והאחות התחילה להילח

"מה? מה קרה?"

"כאב .... ל..י.. ראש... מתפ....וצץ...."

סיננתי בקושי

"טוב בדיקה אחרונה ..,

שמעתי שהיא די פוחדת

היא עזרה לי ללבוש את החולצה

מה שגרם לכאבים נוספים

ואז ביקשה ממני לעמוד

"אבל... א..א...ת.. מחזי..קה..לי..א..ת....היד..יי..ם..נכון?"

שאלתי אותה בחשש

"ברור אנ חייבת לשמור ששום דבר רע לא יקרה לך"

הרגשתי את החיוך שלה למרות שלא ראיתי אותו בברור

קמתי מהמיטה ובשניה שהרגליים שלי פגעו בריצפה

הרגשתי חוסר שיווי מישקל

ניסיתי להישאר על הרגליים אבל הירכיים התחילו לירעוד

וכאבים נוראים תקפו אותי בכפות הרגליים ובראש באותה שניה

הרגשתי כאילו שמכניסים אותי לתוך תנור

האחות ישר תפסה אותי ואז שמעתי אתה קוראת

"ירון!! כנס פנימה!

אני צריכה אותך!"

שמעתי איך הדלת ניפתחת ואת צעדיו של ירון

ידיו תפסו אותי והוא שוב הרים אותי

"אנחנו צריכים לקחת אותך לאחות הכפר..

אין לי פה תרופות מספיק חזקות..."

הבנתי שהאחות מדברת לירון ולא אלי אז שתקתי,

ידעתי שאם אני אנסה לדבר זה היה כמו ללכת לרוסי גדול בשם סלבה

שמעוצבן מהבוקר עם אקדח טעון [ביד שלו] ולבעוט לא בביצים

או בקיצור.. להיתאבד!

הרגשתי איך אנחנו מתחילים לזוז

השאנתי את הראש שלי על החזה שלו נותנת לו לעשות את כל העבודה של ללכת,

 דווקא היתי שמחה שזה ירון ולא מישו אחר

אבל מצד שני...

היתי שמחה שזה היה כל חבר טוב שלי ...

ניכנסו לתור המכונית של האחות

הוא הניח ותי בעדינות על מושב אחורי

 [הרגשתי את הכיסאות שהיו מילפנים..]

והתישב לידי

כמה שניות אחרי זה התחלנו ליסוע

המירפאה היתה ליד חדר האוכל..

אבל יותר למטה

בזמן הסיעה הרגשתי שאני לא יכולה לסבול יותר את הכאב הזה ופשוט התנתקתי..

-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-\-

 כאילו שוב עמדתי באמצע שום מקום

הכל היה חשוך מסביב ..

שחור..

ורק אני כאילו עומדת מתחת לספוט לייט

התחלתי ללכת והאור שמעלי ממשיך לעקוב אחרי

למרות שהכל היה שחור מיסביב

ניראה כאילו שהריצפה שאני עומדת עליה היתה בצבע לבן

אבל רק מיתחתי..

המשכתי ללכת מנסה למצוא יציאה או משו

לפתע התחלתי לשמוע קולות מהדהדים

לפתע ראיתי מולי מיטבח שעולה באש

כשהיתקרבתי ראיתי את זה כאילו זה מוקרן על קיר

גבר ניכנס למיטבח מיתקרב בצעדים כבדים לאחת הפינות

הוא לא היה כבאי ולא ניראה כאילו הוא רוצה להציל מישהו

לפתע הוא שיחרר צחוק ,

צחוק קר וחסר נשמה ..

כאילו שצוחק סתם מכלום

אבל יחד עם זה נישמע גם קול קטן ומפוחד

שהגיע מהפינ שאליו אותו גבר היתקרב

בפינה היתה אישה בוכה מגוננת על ילדיה

שני ילדים

ילד וילדה ..

הילד ניראה גדול יותר מהילדה

אבל שיהם ניראו מאוד מפוחדים

לפתע קפאתי

אלו היו אני ואחי..

והאישה היתה אמא שלי שהיתה בהריון..

לפתע ראיתי את הכל מנקודת מבט שלי באותו הגיל

ראיתיאת פניו של הגבר

למרות האש מסביב ראו שהוא גבר נאה גבוה

שערו בהק מאור הלהבות

על פניו היה מרוח חיוך שעשה לי חשק להקיא

הוא התחיל לצחוק

"למה? למה אתה עושה את זה?

למה את שורף את הבית?

אתה רוצה שהילדים שלך ימותו?

איזה מין אבא אתה?"

שמעתי את קולה של אימי מהדהד בחלל הריק 

המילים האלה לא רק הידהדו בחלל אלה גם בראש לי

'..איזה מין אבא אתה..'

אבא שלי הגבר שאני שונאת מכל אבל יחד עם זה הוא החולשה שלי

כל חיי שנאתי אותו כי הוא עזר אותנו ולא התקשר ולא דאג

אבל בעצם כל חיי ניסיתי לשכוח את הזיכרון הזה

אבא שלי ניסה להרוג אתנו?

את אמא שלי?

את אחי?

את אחותי שעדיין לא נולדה?

אותי?

לפתע הכל נעלם וחזר להיות שחור

רק הצחוק האכזרי שלו הידהד בחלל

ניסיתי לברוח ממנו רצתי בכל הכח

רצתי על שנפלתי,

כשנפלתי התחלתי לבכות..

לאת ראשי

לא כאב לי ..

הרגשתי כאילו נפלתי על מזרן ממולא בפוך

בכיתי בגלל מה שראיתי עכשיו

לפתע שמעתי משו שגרם לי להרים

 את ראשי

הסתכלתי וכאילו שוב הוקרן סרט על הקיר

גינה, שקט, ילדה קטנה מיתנדנדת על נדנדה

יום קיץ בהיר

לפתע נישמעו צעקות

אישה וגבר רבים ותינוק בוכה בקרע

"אני..! אהרוג..! אותך..!"

בין כל מילה נישמע צליל של סטירה

"איך אתה מעז? אחרי שסלחתי לך?

אני לא מאמינה!"

נישמע קול של אישה בוכה

הילדה שבגינה הפסיקה להיתנדנד וניגשה לחלון שהיה ממוקם נמוך

ככה שהיא יכלה להציץ פנימה

היא נעמדה על קצות האצבעות והיסתכלה פנימה

שוב ראיתי דרך עיניה

ראיתי אתאימי בוכה לחייה אדומות נורא והגבר שהיה אמור להיות אבי

אדום כולו אבל מכעס ולא ממכות

היה וריד נפוח שאיים להיתפוצץ הרקתו

הוא הרים את ידו ונתן לה עוד סטירה

הרגשתי איך דמעות רותחות זולגות לי על הלחי

רציתי לקפוץ עליו ולחנוק אותו לקחת אקדח ולירות בו

רציתי להגן על אמא שלי ולהרוג אותו!

אבל לא יכולתי לעשות כלום

זה הרי רק זיכרון שמוקרן על קיר

לפתע אותו גבר שאמור להיות אבי הסתובב לצאת מהחדר

ושם לב לילדה הקטנה בחלון שבעצם היתה אני

הוא ראה ות וניגש בצעדים מהירים לחלון

"מה את מיסתכלת?!!!
האא?!!

לכי מפה!!!

אין לך על מה להסתכל!!!"

והילדה הקטנה [אני] ברחה ו"הסרט" שוב נעלם,

שמעתי בכי של תינוק,

קמתי והתחלת ללכת לכיוון הבכי כשדמעות בעיני

לא יכולתי להוציא מראשי את השרפה ואת המכות

ואני חשבת שאני סתם ככה שונאת אותוכי הוא ברח ולא הופיע יותר

מגיל 4 לא ראיתי אותו ואני לא רוצה ליראות אותו!

עקבתי אחרי קולות הבכי לפתע הם שתקו

הסתובבתי לאחור וראיתי אותו עומד מאחורי עם סכין מונפת גבוה

-

קמתי וראיתי שאני במיטה שלי

"דאשה?"

שמעתי את קולו של יבגני

"היא היתעוררה?"

התישבתי וראיתי את יבגני, חן, אלכס, ירון, רדן, מייקל, אור ונטע כולם ישבו איפשהו

על הפוף על כיסאות שהופיעו משומקום

על הריצפה על השולחן

או סתם עומדים

"דאשה מה קרה?"

איתי את חן מיסתכלת עלי כולה בלחץ

והבנתי למה היתי כולי מכוסה זעה קרה וניראה לי גם כמה דמעות

ניגבתי אותן מהר וחיכתי אליה

"ברור אני מרגיש מצויין.. :]"

אמרתי וחייכתי לכולם

"כן מצויין האחות לא אומרת ככה"

זה היה ירון

"למה מה היה לי?"

שאלתי מודאגת

"היא אומרת שהיא לא בטוחה אבל ניראה לנ היתמוטטות עצבים קלה.."

הוא אמר חצי בשקט

"קלה??? כוסעמו ערס אי עוד שניה היתי מקיאה לה שם דם ומיתעלפת!"

כמה צחקו אבל מיד שטקו

"טוב היתעלפת באוטו.."

הוא אמר עם חיוך נבוך

לא הבנתי למה הוא היה נבוך בכלל

"טוב אבל מה שחשוב עכשיו זה שאת בסדר שהוא הציל אותך והפי אנד!!

רק אתם לא זוג ולא תהיה נשיקה אבל בכל זאת!"

שמעתי את יבגני מתחיל לזבל

עכשיו הבנתי הוא חדש וכולם קוראים לו גיבור וכמו שאני הספקתי להכיר אותו...

הוא בחור שמיצטנע כשאין לו יציאות פוזה מעצבנות שדורשות בעיטה..

"טוב בוא הנה!"

אמרתי ופתחתי ידיים לחיבוק

חיבקתי אותו חזק

[עוד שניה הוא היה צריך להיכס למיון ולא אני..]

כששיחררתי אותו אמרתי לו בשקט שאפחד לא יש "תודה"

בדיוק כשהוא התישב על המיה שלי ליד הרגליים נישמע דפיקה בדלת

"מי?"

כל מי שהיה בחדר חשב שהוא זה שאחראי על הדלת -.-"

הדלת ניפתחה קצת וראשו של יאן הציץ פנימה

"אמנ.. אני יכול להיכנס?"

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

זהו!!!

טוב אני רוצה תגובות!!!!

ורוקסי רוצה שם לסיפור!!

לזה שהיא כותבת פה..

כי היא רוצה להעלות סיפורשני..

שהסיפור השני הוא שלי!

אז קדימה יא דבלים!!

תגובות!!!

ושם לסיפור!

נכתב על ידי Rockci , 21/10/2008 20:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 15


פרק 15

בפרק הקודם:

השעתיים המעיקות ניגמרו וסופסוף יכולתי להניח את הראש על השולחין ולהרדם!
וזה גם מה שעשיתי...

ניראה שמרפי החליט לשגע אותי היום...

בדיוק כשהתחלתי להרדם....

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

אורנה החליטה להיכנס לכיתה!!

למה??

מה כבר עשיתי???

וכצפוי היא ראתה שאני יושנת והחליטה לגשת להעיר אותי ב"עדינות"

"דאשה!"

שמעתי אותה צורחת וכימעט קיבלתי התקף לב

מה ששימח אותה מאוד!

"מה את רוצה?"

שאלתי אותה עדיין חצי רדומה

"תחליפי מהר את הטון שלך!"

היא איימה עלי או לפחות ניסתה

"מה את רוצה?"

שאלתי אותה בקול מתוק עד שבא להקיא

"שלא תישני בשעורים!"

הסתכלתי עליה וראיתי שעוד שניה העיניים שלה יוצאות לה מהחורים...

"לא ישנתי בשעורים!

רק עכשיו הנחתי את הראש על השולחן כי הוא כואב לי!

וגם המורה מאוד רצתה לדעת למה המחברת שלי ספוגה במים!"

אמרתי בנימה צינית..

"כשאת חוזרת לקבוצה אני רוצה לדבר איתך.."

היא אמרה והתחילה ללכת לכיוון הדלת.

"יופי שאת רוצה אני לא.."

אמרתי בשקט כדי שהיא לא תישמע

אבל כניראה שהמזל לא רצה לעזור לי באותו היום והיא שמעה

"זה לא מעניין אוי שאת לא רוצה!

ברגע שאת מגיעה לקבוצה את ניכנסת לחדר צוות ישר!
את לא עולה לחדר שלך לשים את התיק אפילו!"

היא אמרה בקול מעצבן שדרש כאפה ויצאה המכיתה

"כוס אמך יא זונה!"

אמרתי כמה שניות אחרי שהיא יצאה

והנחתי את ראשי שוב על השולחן בל הפעם לא ניסיתי להרדם רק

רציתי שהכאב ראש הזה יעבור לי כבר!

הרגשתי כאילו הוא מתפוצץ מהפנים ולוחץ מבחוץ

לא יכולתי לסבול יותר

בחיים שלי לא הרגשתי כאב כזה!

עם כל שיה שעברה הכאב התחזק והתחזק

הרגשתי איך העיניים שלי מתחילות לדמוע

"את בסדר?"

שמעתי את חן שואלת אותי

"לא.. לא ממש"

אמרתי לה וכשהמילים יצאו לי מהפה הרגשתי שכל מילה שאני אומרת

רק מכאיבה לי יותר כאילו לקחתי סכין והכנסתי אותו לתוך הראש שלי

"אולי את רוצה ללכת לאחות?"

היא שאלה אותי ושמעתי שהיא דואגת לי

הרמתי את ראשי והסתכתי עליה וניראה לי שהיא הבניה שזה 'כן'

"בואי יש לנו עוד זמן עד השעור הבא.."

היא אמרה בזמן שהיא בודקת מה השעה

כשקמתי מהכיסא הרגשתי כאילו שמישהו בא וחוצה לי את האש לשניים

זה בא בכזאת פיתאומיות שזה הכפיל את הכאב לא יכולתי לסבול אותו

וכניראה שגם הרגליים שלי לא יכלו לסבול אותו

הברכיים שלי רעדו ואני נפלתי על הבירכיים בזמן שאני כובשת את ראשי בידיי

"דאשה!"

שמעתי כמה קולות קוראים באותה השנייה

"מה קרה?"

"את בסדר?"

"מה קרה לה?"

נימשו מכל הכיוונים והרגשתי שהכאב רק גדל וגדל

שמעתי את הדופק באוזניים והרגשתי אותו בראש

הרגשתי כאילו משהו לוקח פטיש ודופק לי אותו ברקות

לפי קצב פעימות הלב שלי

הגשתי שמישהו תופס אותי בכל יד ומרים אותי על הרגליים מהריצפה

"מה קרה לה?"

"היא בסדר?"

שמעתי לחישות מכל כיוון

כשניסיתי ללכת שוב התחלתי לאבד שיווי מישקל

ועם לא היו מחזיקים אותי היתי נופלת שוב

שמעתי את הדלת ניפתחת ומי שניכנס התחיל לשאול

"מה קרה לה?"

"דאשה את בסדר?"

"מה יש לה?"

שמעתי קבוצה של אנשים ניכנסת לכיתה

לפתע מישהו הרים אותי על הידיים שלו והרגשתי איך הוא מתחיל ללכת מהר

"לאן אתה לוקח אותה?"

שמעתי משהו אומר

"לאחות לאיפה עוד?"

שמעתי אותו עונה הורדתי את הידיים מהעיניים והסתכלתי על אותו אחד

ברגעים הראשונים ראיתי את הכל מטושטש

רק אחרי כמה רגעים התחלתי לראות בסדר

וכשרציתי לראות את פניו של אותו אחד

שסוחב אותי הרגשתי כאילו שמישהו חוצה את הראש שלי לשניי שוב

הרגשתי איך אני מתחילה לרעוד ושוב התחלטי לראות מטושטש

לא יכולתי להתאפק יותר ונתתי לכמה דמעות בודדות לזלוג החוצה

שמעתי דלת ניפתחת

"מה קרה לה?"

שמעתי את קולה של האחות שלנו זיהיתי אותו עוד משנה שעברה

היתי מגיעה עליה הרבה -.-"

"אני לא יודע ניכנסתי לכיתה שלה וראיתי אותה במצב כזה ולקחתי אותה עליך"

שמעתי אותו אומר ומיתנשף ניסיתי להתרכז ולזהות מי זה

"תניח אותה פה אני אבדוק אותה"

הרגשתי איך מניחים אותי על המיטה של האחות

"אתה יכול לצאת בבקשה"

שמעתי את האחות שואלת את מי שהביא אותי

"אני יכול לחכות לה במיסדרון?"

שמעתי אותו שואל בקול דואג

"אה.. כן.. ניראה לי אני אצתרך את העזרה שלך.."

שמעתי איך הדלת נינעלת את האחות ניגשת עלי

______________________________________________________________

 

אין לי כח להמשיך...

 

נכתב על ידי Rockci , 16/10/2008 20:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה טובה? מי אמר?!


אולי זה קצת באיחור אבל בכל זאת..
כבר עשיתי פוסט לחג...
אבל מה שהיה בפוסט ההוא זה רק מה אני חושבת על החג..
לא מה שקורה לי בחג עצמו..
יש לי מורה דתיה בבצפר [לרובנו יש..]
אז היא אמרה שאיך שאתם מבלים
את היומים האלה של ראש השנה ככה כל השנה שלכם תהיה...
או משו בסיגנון...
לרוסים [או כל אלה מברית המועצות לשעבר..]
יש גם משו דומה לזה..
רק ששם זה איך שתתנהג בערב השנה החדשה ככה תהיה כל השנה שלך...
אני?
לא יודעת להגיד איך התנהגתי ביומיים של החג..
אבל שנה טובה?
לא ניראה לי..
עם על תחילת השנה אני אמורה להיות חולה
לפספס חזרות [למחזמר..]
ולפספס שעורים במוזיקה [שהיא אגב חלק בילתי נפרד ממני!!!]
ולהשתעמם בבית אז זה ממש לא ניראה לי!
לא מספיק שבימים האחרונים אני סיבה!
ולאלה שעכשיו חושבים "אין דבר כזה בלי סיבה"
אז אני אומרת לכם..
יש דבר כזה!
אבל בתכלס...
מה זה שנה טובה?
אולי בשבילי שנה טובה זה משהו אחד אבל כשאחר
ישמע מה זה הוא יגיד שזה חרא של שנה!
אז חלאס להיות צבועים ולאחל שנה טובה!
במקום זה תאחלו שנת בראיתות ושנה שחלומות מיתגשמים!
כי לכל אחד יש חלום שהוא רוצה שיתגשם!
ושנה טובה?
זה כבר נדוש...
ולא תמיד מתאים..
בגלל שכבר אומרים את זה בלי כוונה אז זה רק עושה "עין הרע"
כמו שחלק מהחברים שלי קוראים לזה...
אז באמת..
שתהיה לכם שנה של אהבה בריאות ושלכל אחד ממכם יתגשם לפחות חלום אחד קטן.. :]
למרות שאני לא מכירה אתכם אני בכל זאת בטוחה שעם תהיה קצת פחות צביעות באמת תהיה לנו שנה מוצלחת :)
אז בהמווון אהבה ממני רוקסי (8
ועכשיו!!!!
פרק 14 >.0
ואני רוצה תגובות!!!
אהאהאהאהאאהאהאהאהאאהאה!!!!
 
פרק 14:

"דאשה...?"

חן שישבה לידי ניסתה לשבור את הדממה

קמתי מבכיסא במהירות והעפתי אותו ויצאתי מהר מהחדר האוכל

"דאשה! חוצפנית שכמוך לכי ותרימי את הכיסא שלך!"

שמעתי את אורנה צועקת

"לא בא לי! מה תעשי?"

שאלתי אותה בזמן שאני מסתובבת לראות את הבאת הפנים שלה

נעצרתי כשהדלת מאחורי

"מה תעשי?"

שאלתי אותה שוב ופשטתי את שתי הידים שלי לצדדים

"כמו שחשבתי.."

אמרתי ויצאתי

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

בגלל הכעס שהתחיל להתפשט בכל סנטימטר בגוף שלי

הרגשתי כאילו שאני נימצאת בתוך סיר עם מים רותחים

הלכתי מהר לכיוון הקבוצה

נכנסתי וכמו בחלום הרגשתי את המזגן הקר

נעמדתי באמצע המיסדרון עצמתי עיניים

ולקחתי נשימה עמוקה ,

הרגשתי איך אני לאט לאט נירגעת

התחלתי לעלות למעלה

הגעתי לחדר ולא היו שום רעשים..

הכנסתי את היד שלי לתוך התיק מחפשת את המפתחות לחדר

כשמצאתי אותם הרגשתי שמחברת אחת שלי נירטבה

"כוס אמא שלה.."

סיננתי למיסדרון הריק

הכנסתי את המפתח לדלת

 סובבתי והדלת ניפתחה ב'קליק' קטן שהידהד בכל המיסדרון

סגרתי אחרי את הדלת ונישאנתי עליה

הרגשתי איך דמעות כעס חמות מנסות לברוח החוצה

"אני לא אבכה בגלל המטומטם הזה שאמור להיות אבא שלי.."

אמרתי בלחש לחדר הריק

רק אני וכל הבובות ושאר הרהיטים הפחות חשובים

עצמתי עיניים ועצרתי את הנשימה לכמה שניות

כששיחררתי את הנשימה פתחתי גם את העיניים

התקרבתי למיטה והתישבתי עליה

לפתע צילצל לי הפלאפון

בדקתי מי זה

על המסך המהבהב היה רשום "דודה אירנה"

חיכיתי שתי שניות ועניתי לה

לא ממש היה לי כח עליה..

כי היא די חופרת כזאת..

לא שאני לא אוהבת אותה פשוט לא היה לי כח עליה...

"הלו"

"דאשה דרגיה! קאק או טיביה דילה?"

שמעתי את דודה שלי מתחילה לדבר ברוסית מהירה

[תרגום:

"דאשה מתוקה! מה קורה?"

זה לא תרגום מילה במילה.. זה העיקרון..]

"דודוה אירנה אין לי כח לרוסית עכשיו..

אני לא מוצאת את הכפתור שמחליף שפות..

דברי איתי בעיברית עכשיו.."

אמרתי בזמן שאני נישכבת ל המיטה

"טוב טוב.. אז מה קורה איתך?"

היא שאלה במיבטא רוסי קל

"אהה... את יודעת חיים, גיל ההיתבגרות.."

אמרתי באדישות

"אוי! מה קרה ???"

שמעתי שהיא כבר מרימה את הטלפון להתקשר לאמא שלי

"כולם לא קרה!

דודה מה את בלחץ??

אני בסדר!!!"

ניסיתי להרגיע אותה

"את בטוחה?"

שמעתי שהיא בספק מאמינה לי

"כן! אני בטוחה!

עם לא היתי בטוחה שסטלין או לנין יקומו עכשיו לתחייה!"

אמרתי חצי מעוצבנת חצי צוחקת

"טיפון טיבה נה יזיק!"

[תרגום:

אמרה רוסית

עם לנסות למצוא לה תרגום זה היה:

"חס וחלילה!"

או משו בסיגנון..]

"דודה!!!

מה אמרתי לך?"

"טוב טוב..

אבל על תגידי דברים כאלה יותר!"

ידעתי שברגע זה היא מנגבת זיעה מהמצח

[כשבעצם לא היתה שם..]
"טוב אני צריכה עוד מעט לחזור לבצפר.."

אמרתי לה בקול חצי מיצטער

"טוב לכי לכי!
שלא תאחרי!
ביי ביי"

"באאבייי!"

אמרתי וניתקתי את השיחה

הפעלתי נעילת מקשים וקברתי את הראש שלי בין הכריות

שמעתי איך פותחים את הדלת

אפילו אל תרחתי להרים את הראש כי כמו שחשבתי

פותח הדלת יגיד משהו

"דאשה?"

שמעתי את ההיסוס הקול של חן

עשיתי לה תנועה של 'מה' עם היד

"את בסדר?"

הרמתי את הראש ושאלתי אותה

בקול הכי ציני שיכולתי לגייס באותו רגע

"בטח! כל יום אני צורחת על אורנה!

ומתעלמת ממנה בצורה כזאת שהיא יכולה להשעות אותי!"

ראיתי את המבט המיצטער שלה

"טוב עזבי..

אני לא צריכה להוציא את זה עליך...

את באה לבצפר?"

שאלתי אותה בזמן שאני נעמדת

ומחליקה כמה קמטים מהמיכנסיים שלי

"כן בואי"

היא אמרה ויצאנו לדרך

כל הדרך שטקנו

ואם היא היתה מנסה לדבר ניראה לי היתי נותנת לה מכות

לא סתם אומרים שתיקה שווה זהב

אני יודעת שזה נישמע מוזר לתת מכות לחברה ממש טובה

אבל כשאני בעצבים...

אני לא שולטת בעצמי..

העצבים שולטים בי..

ניראה לי שחלקכם יודעים מה זה..

בדיוק כמה צעדים אחרי שעברנו את השער שמעתי משהו קורא לי

הסתובבתי וראיתי את יאן עם כמה בנות

ומאחוריו ראיתי את ירדן שסימן לי עם היד שזה הוא שקרא לי

ירדן היה ביחד עם שלוש בנים ועוד שתי בנות

כשהתקרבתי עליהם יאן אפילו לא הסתכל עלי

אבל אני לא אתן לזה להרוס לי עוד יותר את היום

במוקדם או במאוחר הוא היה תופס קצת תחת

ומיתעלם ממני אבל כל כך מוקדם?

החלטתי לא להגיד לו כלום על זה כאילו

שאני לא ראיתי אותו שם בכלל

חיבקתי את ירדן ונתתי לו נשיקה קטנה בלחי

[ברור שהיתי צריכה לעמוד על קצות הבהונות]

את הבנות הכרתי ובגלל זה התחבקנו והן המשיכו

כי הצילצול היה לפני כמה דקות

את הבנים גם הכרתי אבל לא כמו הבנות הם התנפלו עלי בחיבוק קבוצתי

ולא מיהרו בכלל לשיעור

"חן.. עם את רוצה לכי אני יאחר קצת לשיעור"

אמרתי לה

"לא את לא תאחרי כי אתן הולכות איתנו"

שמעתי את מייקל אומר

 

-מייקל-

גבוה שרירי

עינים חומות כתומות

שיער שטני בתיספורת אופנתית

מנעל"ה

הגיע מאמריקה

כבר שלוש שנים בארץ ואין לו שום מבטא

אבל הוא תמיד מכניס משפטים באנגלית

 

"באמת? למה אתה כל כך בטוח?"

שאלתי אותו והתחלנו להתקדם לעברה של חן

"you ask me why?"

הוא אמר באנגלית צחה ובשחצנו קצת

[תרגום למי שלא הבין:

"את שואלת אותי למה?"]

"דה זייביס!"

אמרתי לו ברוסית

"מה אתה חושב? שאתה מרשים עם האנגלית ש'ך?

גם אני יודעת! ואני גם יודעת רוסית!
וגם עיברית! חה!

אני יודעת שלוש שפות ואתה רק שתיים!!!
וחה! אני יודעת גם קצת צרפתית וגרמנית!"

אמרתי והוצאתי לו לשון

"חצופה!"

הוא אמר ועשה כאילו נעלב..

מה לא כמו אצל רוב האמריקיים

הוא לא היתקשה לבצע את ה-ח'

כל אחד הגיע לכיתה פחות או יותר בזמן

אני וחן התישבנו במקום שלנו ועשינו את עצמינו

מקשיבות בעיניין להסברים של המורה למטמתיקה

על איך להוכיח שצלע איי שווה לצלע סי על ידי מישפט פיתגורס

או משו בסיגנון..

'כוס אמא של לי בני גורן!'

חשבתי לעצמי בזמן שאני בוהה

בשעון שהיה מעל הלוח

בלי כוונה לדעת מה השעה

רק כדי שזה יראה שאני מיסתכלת לכיוון הלוח

כשבעצם חשבתי איך יותר טוב לתת ליאן מכה

עם השפיץ של הנעל ישר לביצים או כאפה שטות

[לא שטות אלה די חזקה]

בעורף ולהשאיר לו שם אדום לאיזה יומיים שלוש..

"ואיך הגענו לזה דאשה?"

שמעתי את מרינה המורה שואלתת אותי

"אני לא הגעתי לכלום...

את איך שאתם הגעתם אי לא יודעת..

אני הגעתי לזה שזה משהו שלימדת בשעור שעבר..

זאת אומרת שנה שעברה ו...

זה לא ממש מעניין כרגע על בטן מלאה..."

אמרתי לה ועשיתי פרצוף תמים

כאילו שלא התכוונתי להרגיז אותה

"אוי... חן?

את יכולה לענות על השאלה?"

"אהה.. יראה לי.."

חן היססה קצת ואז התחילה להסביר

[אתם לא באמת רוצים את ההסבר..  זה משעמם!
ועם אתם רוצים אז תיפתחו ספר של בני גורן חלק ז' ותקראו את הדפים הראשונים!

ואני יודעת שחלק ז' זה לכיתות י"ב אבל המורה שלנו קפצה קצת עם החומר ...

קצת... נישכח לשניה שאנחנו רק תחילת י'..]

השעתיים המעיקות ניגמרו וסופסוף יכולתי להניח את הראש על השולחין ולהרדם!
וזה גם מה שעשיתי...

ניראה שמרפי החליט לשגע אותי היום...

בדיוק כשהתחלתי להרדם....

***********************************************************

חהחהחהחה!!!!!!
לא תקבלו המשך!!!!

קודם הגבות!!
ושם לסיפור סופסוף!!
אני מתחננת!!!
[טוב בעצם אני לא אבל בכל זאת..]

יאללה אני פרשתי לטלוויזיה!!
לילה טוב :P

רוקסי :]

נכתב על ידי Rockci , 4/10/2008 21:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פוווק!!!!!
סתם משעמם לי XP הפוסט המקורי למטה :]
נכתב על ידי Rockci , 3/10/2008 23:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

327
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRockci אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rockci ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)