לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love Games.



Avatarכינוי:  אנקה :)

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

שלושה חודשים אחרונים.


" אני אוהב אותה לפעמים. זאת אומרת, אני אוהב אותה תמיד, אבל מרגיש
את האהבה הזאת הלפעמים. כשיש לי מצב רוח.
וכשזה קורה, אני אוהב אותה בגלל שאני אוהב אותה, ולא משום סיבה אחרת.
אני בכלל אוהב אותה, כשאני אוהב אותה, למרות מה שהיא, לא בגלל מה שהיא.
היא הרי מבולגנת ובזבזנים ולא מכינה לי קציצות.
וגם נתקעת כל הזמן בכל מיני דברים.
וגם בגללה אני לא יכול להיות יותר עם אף אחת אחרת, שזה מאוד מאוד מעצבן.
ובנוסף לכל אלה, אנחנו רבים מאוד הרבה על כל דבר. כל דבר. "
קציצות/אילן הייטנר.

זה בידיוק מה שאני מרגישה, והרגשתי, עד לפני כמה זמן.
והבנתי שהפתרון הכי טוב לכל דבר, הוא חיוך פשוט.
החיים יפים יותר, רק אם תחייך.
עם צורת המחשבה, אתה יכול לשנות את הגישה שלך.
ואכן היא שונה.
לא משנה מה, שומרים על חיוך, לכל אחד מגיע =)

-

עד לסיום שנת 2011:
  • מצלמה canon eos 500d
  • תיאוריה [ בואו ניצחק יחד ]
  • לצבוע את הקיר בחדר.
  • כלב :)
  • עבודה [ משהו שלא קשור לאוכל, טיפים ואנשים שחצנים ]
  • סלסה.
  • קעקוע/עגיל נוסף.
  • בושם
  • אדידסססס 
  • טיסה לפולין.
  • רשימת ה100.
  • מטווחים ושיט.
  • ציור נוסף על הקיר.
  • הקונגרס :) - אילת
  • סייייזון.


הכל יעודכן כמו שצריך בהמשך.
שלכם, אן :)
נכתב על ידי אנקה :) , 29/10/2010 17:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,871
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנקה :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנקה :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)