לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SomEOne JUsT LikE me




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

4:00:01 בלילהXD


 

4 ומשהו עכשיו...אני עייפה אחושרמוטה!!!!

ובמקום לזוז שני ס"מ מהכיסא אני יושבת וכותבת

פוסט מחורבןXS

 



 

כן אני יודעת שאתם מתבאסים שהחופש נגמר....

אבל מה לעשות?!?!?!? ככה זה בחיים ש-ו-מ-ד-ב-ר

לא יכול להיות כמו שאנחנו רוצים P=

עד שהתחלתי להינות מהחופש הוא נגמר!!

ולא הספקתי כלום!!!! לא הייתי בבריכה אפילו פעם אחת מסכנה

[חוץ מנחשונית...לא נחשב8D]

קניתי תיק של בילה בונג  ריספקט!!

ויומן חמוווווווווווד של פו הדוב=]

 


אני בבית שלי עם בת דודה שלי (הכוסית!!!!)

שיחקנו כדורסל עם כפכפים וג'ינסZD כמה נחמד##

וואי אני מתפוצצת!!!!!!!!!!!!!!

נראה לי אכלתי לחודש ועוד תקעתי טילון ושלוש פרוסות עוגה...

בעע$#^&)$#! אסון פשוט אסון!!!

תגידו נראה לכם יקבלו אותי למוסד סגור למכוערים

או שיסגירו אותי למשטרה על כיעור ייתר???

סתם סתם....וווואי איך באלי לייםםםםםם מאז טורקייה לא הייתי...

 

אחחח עיצבונה!!! חיים נפלאימים ומטומטמימים!!

 

ייאלה עפתי לישון[לתקוע עוד פרוסות עוגהXD] שיהיה חחח לילה טובD=

 



 

תמונה כיעורררררר חח בכל זאתXD ישנה על הרגליים של ליסהP:

 

נכתב על ידי תומתוםםXD , 30/8/2008 03:56  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  תומתוםםXD

בת: 28



מצב רוח כרגע:


492
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתומתוםםXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תומתוםםXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)