לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simple blog


פאנפיק על סימפל פלאן...נו...הלהקה המדהימה ההיא/ אני כותבת..אתם אלה שקוראים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009


הייתה לי היום מתכונת!!

ודחו לי את המתכונת הבאה!!

אז אני יתחיל לעדכן יותר!

הידד!!

 

פרק 38

 

~מנקודת מבטו של סבסטיאן~

"אחים שלי" פייר צץ מאחורי הווילון

 

"אוי מצטער" הוא הסתובב וכיסה את העיניים

"מאיפה הגעת?!" ג'ניפר ישר קמה

"מאחורי הוילון יש מרפסת ואפשר לעבור בין החדרים" פייר אמר ועדין כיסה את העיניים שלו

"אתה יכול לפתוח עיניים" אמרתי והבאתי לו כאפה בזכות חוסר התזמון שלו. ג'ני יצאה למרפסת.

לעזאזל, איזה הורס הוא!!!!

במובן השלילי

"סבס!" ג'ניפר צעקה, יצאתי החוצה, זו הייתה מרפסת ענקית

"ואי, זה ענק!" אמרתי

"תראה איזה יפה פה!" היא קפצה עליי בחיבוק

"טוב הלכתי להציק לדיויד וסטייסי" פייר אמר והלך.

בהיתי בנוף מהמרפסת, עלה בי הזיכרון של מה שקרה לפני שפייר נכנס.

הסמקתי.

"למה אתה מסמיק?" היא שאלה אותי והחזיק את היד שלי

"חשבתי עליך" נישקתי אותה

"טוב אני נכנסת להתקלח, ונישן קצת אוקי?" היא שאלה

"אוקי..תשימי שעון מעורר קבענו איתם"

"אוקי" היא נישקה אותי ונכנסה פנימה.

אני בדקתי את הערוצים בטלוויזיה ושמחתי למצוא את הMTV, היא יצאה מהמקלחת לבושה בגופייה צמודה ומכנס קצר ואני חייב לומר שזה החמיא לה כל כך.

לקחתי בגדים ונכנסתי בעצמי להתקלח.

כשיצאתי היא שכבה במיטה מתחת לשמיכה. היה חם , לבשתי רק מכנס טרנינג עד הברך ונכנסתי גם מתחת לשמיכה.

היא הסתובבה אליי ונצמדנו.

לבסוף נרדמנו מחובקים

 

השעון המעורר צלצל, ג'ניפר ישנה ולא זזה.

"ג'ני...ג'ן..." ליטפתי את הפנים היפות שלה

"ממ.." היא מלמלה הברה לא ברורה

"יאלה, עוד שעה אנחנו צריכים להיות למטה..." אמרתי

"לא רוצה" היא אמרה

"נו...ג'ני..." קמתי והוא הניחה את הראש שלה על הכרית

"היית מאוד נוח, למה קמת??"

"כי אנחנו צריכים ללכת" אמרתי

"בוא נישאר לישון" היא אמרה

"ג'ני..-"

"תעזוב אותי, לך עם החברים שלך, אתה גם ככה לא אוהב אותי" היא אמרה בצומי.

אני רגיל לזה כבר, כל פעם שהיינו ישנים יחד היא לא הייתה מוכנה להתעורר והייתה אומרת לי לעזוב אותה וללכת לבנים כי אני לא אוהב אותה

"ג'ניפר.." לחשתי ונשכבתי לצידה מנשק אותה בצוואר, היא התחילה לצחוק

"אני אוהב אותך, ואת יודעת את זה, אז יאלה..קומי כבר"

קמתי והלכתי להתלבש

"אווף!!!" שמעתי אותה צועקת .

לפחות היא התעוררה

כשיצאתי היא חפרה במזוודה שלה והלכה להתלבש

פתאום דפיקות בדלת.

פתחתי את הדלת, כל הבנות קפצו לתוך החדר והבהילו אותי

"איפה היא??" הן שאלו, לבושות כולן בפיג'מות מאולתרות ומחזיקות בגדים ותיקי איפור. הייתי המום.

"הא??" שאלתי

"אני באמבטיה!" היא צעקה והן נכנסו לאמבטיה

"השתגעתן??איך תכנסו כולכן?!" שאלתי

"סבס יפה שלי, לך לבנים. תגיד להן שנתעכב" ג'ניפר אמרה

"מה?!" צעקתי.

היא יצאה מהאמבטיה לבושה בחזייה ומכנסיים

"מקרה חירום של בנות" היא חייכה ונישקה אותי "נתראה עוד כמה דקות, אנחנו כבר יורדות" היא אמרה

יצאתי מהחדר והלכתי לחדר של פייר.

 

ירדנו ללובי וישבנו

"שלחו הדעה לבנות" ג'ף אמר

"שלחתי הודעה לענת הן יודעות שאנחנו בלובי..." צ'אק אמר

"אז...סאב.." פייר אמר והסתכל עליי

"אז...פייר.." אמרתי מבולבל

מה אתה רוצה?

"אני ראיתי טוב?" פייר שאל

"הא?" שאלתי

"שאתה וג'ניפר...אתה יודע" הוא אמר

"מה?!" הבנים צעקו

"ששש..מה אתם צועקים, ולא...אנחנו לא שכבנו" אמרתי "מישהו הפריע באמצע!" אמרתי והסתכלתי על פייר

"יא חתיכת נעל מה עשית עכשיו?!" דיויד שאל את פייר

"לא עשיתי כלום!מאיפה אני אמור לדעת שהם רוצים להזדיין?!" פייר צעק בחוסר טאקט

"שתוק!!" צעקנו עליו

"אנחנו לא- אוי אתה אומר את זה בצורה מגעילה" אמרתי

"אז...מה קורה איתכם?" צ'אק שאל

"מה שקורה איתך ועם ענת" אמרתי

"אני חושב שזה יקרה היום" צ'אק אמר

"גם אני" אמרתי

"מה איתך ועם שיר?!" ג'ף שאל את פייר

"אסור לי לדבר על זה" פייר אמר

"אתה ממש כלב שלה אה??" צחקנו

"סתמו, היא אסרה עליי לדבר על זה" פייר אמר

"כאילו שהיא לא מדברת על זה עם החברות שלה" דיויד אמר

"הבטחנו אחד לשני" פייר אמר

"טוב אחי" סבסטיאן אמר

"סוף סוף תאבדו ת'בתולים שלכם" ג'ף אמר לי ולצ'אק

אני השפלתי מבט

"סאב...?" הם שאלו אותי. ידעתי לאן השיחה הזו תגיע, וזה רק ייקח זמן עד שהם יוציאו את זה ממני

"זה קרה לפני מלא זמן, הייתי בן 13!" אמרתי

"מה?!!!" הם ישר צעקו

"זה קרה באיזו מסיבה בבית שלי, במרתף...וכולם השתכרו וזה פשוט קרה אוקי?!זה קרה!" אמרתי

"ג'ניפר ממש תכעס" צ'אק אמר

"על מה יש לה לכעוס?!זה קרה לפני מלא זמן, בכלל לא ידעתי שהיא קיימת.." אמרתי

"צ'אק...?" שאלנו

"בסדר נו..אני עוד לא יצא לי לשכב עם מישהי" הוא אמר

"תגיד דיויד..אתה...עם סטייסי זו הייתה הפעם הראשונה שלך?" פייר שאל

"לא" דיויד אמר והשאיר אותנו המומים

"מה??" שאלנו

"כן..אני...אה...שכבתי עם מישהי אחרת..כשהייתי עם סטייסי"

 

 

"מה?!" כל הבנות היו מאחורינו

 

נכתב על ידי לעומת השאר, כאן יש פאנפיק!!והוא טוב!! , 7/5/2009 21:49  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני יודעת שזו הגזמה מעט!

לא העליתי פרק מלא זמןןן!!

מצטערת!!

כל כך!!!!!!!

אבל לא היה לי פרק!!

יש לי מעט עומס מהלימודים

אזזז תסלחו לי אבל אני עכשיו יעדכן משהו כמו פעם ב3-4 ימים

 

פרק 37

 

~מנקודת מבטה של ליטל~

"ההורים שלי לא מרשים לי לנסוע" אמרתי בשלוות נפש

"מה?!ורק עכשיו את אומרת לי?!!" הוא קם מעוצבן, ראיתי את המבט שלו בעיניים...אכזבה מעורבבת עם כעס ואפילו היה קצת המום

"תירגע...ששש!!" ניסיתי להרגיע אותו, למה הוא צועק?!

"למה לא אמרת לי עד עכשיו?!" הוא צעק

"ג'ף!שתוק!אני כן נוסעת.." לחשתי

"מה?" הוא שאל בשקט והסתכל עליי מבולבל

"אני מארגנת תיק היום בלילה, כי ההורים שלי חושבים שההורים של ענת בחופשה לשבוע אז אני הולכת לישון אצלה שבוע..הבנת?"

"אהה...כן" הוא אמר

"גם לענת לא מרשים"

~מנקודת מבטו של צ'אק~

"מה זאת אומרת לא מרשים לך?!" צעקתי המום.

היא נזכרת לומר לי שלא מרשים לה לנסוע יום לפני?!

"לא מרשים לי...אבל אני באה" היא אמרה בטלפון

לא הבנתי אותה בכלל

לא מרשים לה אבל היא באה

ממתי היא עושה משהו שההורים שלה לא מרשים לה?

היא באמת מוכנה לעשות את זה בשבילי?

"איך זה?" שאלתי

"הם חושבים שההורים של ליטל בחופשה לשבוע ושאני הולכת לישון אצלה לכל השבוע" היא אמרה.

מתוחכם, אבל לא זהיר.

"אה..אוקי.." אמרתי. עדין מבולבל

הלילה עבר במחשבות, היא באמת תצליח לשקר כל כך הרבה להורים שלה?היא תעמוד בזה? יש לה לב יותר מדיי טוב

ואם היא תתחרט באמצע

מה אני יעשה בלעדיה?

וכשאני אלך ללמוד? אני יצליח לעמוד בזה?

העדפתי להניח אתת המחשבות בצד, אבל זה לא עזר. כל הלילה הן הטרידו אותי, הייתי עסוק בלחשוב יותר מדיי...שזה כבר כאב!

למחרת בבוקר, נפגשנו כולנו.

"שלום!!!" אמרתי לרוב הבנים והבנות שכבר הגיעו

"היי" הם אמרו "מחכים רק לפייר ושיר" סטייסי אמרה

"אחלה"

"תזכירו לי כמה זמן נסיעה זה" סבסטיאן אמר

"משהו כמו 14 שעות" ג'ף אמר

הא?!

"אתם לא רציניים" ענת אמרה

"מה זה משנה כמה זמן, העיקר אנחנו יחד" דיויד אמר

"מישהו מתחיל להיות פה קיטש" אמרתי

"לא נכון, זה הכי חמוד בעולם" סטייסי אמרה

"למה אתם לא יכולים להיות קיטשים וחמודים?!" ליטל שאלה בעודנו בוהים בסטייסי ובדיויד מחליפים רוק

"אל תכלילו אותי בזה" סבסטיאן אמר

"גם אתה קיטש?" שאלנו

"לא! הוא הכי מתוק וחמוד" ג'ניפר אמרה ונישקה אותו

"יאככ!!!" אני וג'ף צעקנו

 

"עוד לא הגענו למלון וכבר כולכם חרמנים??" פייר צעק מאחורינו

"חה חה!" אני והבנים אמרנו.

אחרי כמה דקות ההסעה הגיעה.

זה היה מיניבוס מרווח למדיי. היו בו 3 ספסלים של 4 מושבים ובגאז' ענקי.

 

התיישבנו ול4 השעות הראשונות כולם נרדמו.

 

~מנקודת מבטו של ג'ף~

אני ליטל דיויד וסטייסי ישבנו בספסל האחרון.

בספסל השני(האמצעי) התרווחו להם ענת וצ'אק.

ובספסל הראשון היו ג'ניפר סבסטיאן פייר ושיר

 

*

כעבור 4 שעות

"ג'ף..?" ליטל העירה אותי בלטיפות על הפנים

"אה..מה?"

"משעמם לי" היא צחקקה

"מה?!בגלל זה הערת אותי??"

"לא צריך טובות" היא הסתובבה בפרצוף כועס

"לא, לא, לא, אני מצטער....סליחה..." נישקתי אותה "מה את רוצה שאני יעשה?"

"תרקוד ריקודי בטן"

"זה לא יקרה" אמרתי וצחקנו

"תראה אותם" היא פתאום צחקה.

הסתכלתי על המושב מלפנינו וצ'אק וענת שכבו צמודים.

"איך הם הצליחו להתרווח ככה???" אמרתי

"יש לי רעיון" היא אמרה

היא הוציאה מהתיק שלה צעיף.והתרוממה מעל הספסל, פתאום היא התחילה..

~מנקודת מבטו של צ'אק~

פתאום התעוררתי, הרגשתי שמדגדגים אותי באזור שמתחת לחגורה.

ואי זה נעים

פקחתי עיניים, כל האוטובוס ישן.זה היה מוזר.עצמתי עיניים שוב, והרגשתי שוב שמדגדגים אותי..במשך 3 פעמים חשבתי שזו ענת. אני וענת אף פעם לא שכבנו, בגלל זה היה לי מוזר מעט.

ואז שמעתי צחקוקים.

הבנתי שאלה ג'ף וליטל, וחשבתי לעצמי...למה לא?

אם הם עובדים עליי למה שאני לא יעבוד עליהם???

"ענתי.." לחשתי בזהירות מרובה

"ממ..מה..?" היא שאלה

"שש..תשתפי איתי פעולה" לחשתי

"אוקי..במה?" היא חייכה

הסברתי לה מה אנחנו הולכים לעשות.

~מנקודת מבטה של ליטל~

אני וג'ף התחלנו להציק לצ'אק מרוב שעמום.רצינו שהוא יחשוב שזו ענת ויוצר שם מצב מצחיק

ואז פתאום שמענו אותו

"ענת??זו את??" הוא שאל אותה מופתע, בדיוק מה שהיה בתכנון.. הוא יחשוב שזו היא.

מוחעחעחעחעחעחעחע

"ממ..כן.." שמעתי את החיוך בקול שלה

"שובבה" הוא צחק, ואז השתררה דממה, הוא בטח נישק אותה

"מה הולך שם?" ג'ף לחש לי

"לא יודעת" לחשתי

"ענתי...אני רוצה אותך" שמענו את צ'אק לוחש.

העניינים מתחממים, אפשר למכור את זה...זה חומר טוב

"גם אני.." היא אמרה

"כולם ישנים" צ'אק אמר לה

"כן...אולי ננצל את זה??" היא שאלה ושמעתי את הנשיקות שלהם

"נקווה שהם לא יתעוררו כשאנחנו באמצע..." צ'אק אמר

 

"הם הולכים להזדיין באוטובוס???" לחשתי לג'ף

"לא יודע" הוא אמר

"צ'אק וענת!" אמרתי ואני וג'ף קמנו פתאום הם העיפו עלינו ליטר שלם של מים על הפרצוף

"אההה!!!!!!" צרחתי וכל האוטובוס התעורר

"השתגעתם?!" סטייסי התעוררה וצעקה

"מה עובר עליכם???" פייר צעק

"חשבנו שהם הולכים להזדיין באמצע האוטובוס!!" ג'ף צעק

וצ'אק וענת היחידים שצחקו

כולם הסתכלו עלינו המומים

"ולמה לעזאזל חשבתם את זה?!?!" סבסטיאן צעק

"כי הם אמרו!!" אמרתי

"רק ג'ף מסוגל לדמיין כאלה דברים!" שיר אמרה

"למה אתם צוחקים???" דיויד וג'ניפר שאלו את צ'אק וענת.

"כלום..רק אנחנו נבין" צ'אק אמר והוא וענת התנשקו

 

"השתגעתם לגמרי" סאב אמר.

הנסיעה עברה בשעשוע ובהמון צחוקים.

לבסוף הגענו מותשים לבית המלון

~מנקודת מבטו של סבסטיאן~

לקחנו את המפתחות מהקבלה ועלינו למעלה, כולנו אחד ליד השני.

"יאו!איזה התרגשות!" ג'ניפר אמרה.

פתחנו את החדר ונגלה לפנינו מקום מהמם!

החדר היה מרווח, נקי, וגדול, עם מיטה זוגית אחת ומקרר משלנו.

"יאו!איזה מגניב!" היא הניחה את המזוודות והתחילה לקפוץ על המיטה.

"אהבת??" שאלתי

"מאוד!" היא אמרה עליתי על המיטה ותפסתי אותה קרוב אליי

"זה מדהים, אני לא מאמינה ששילמתם עלינו..." היא חיבקה אותי

"אני אוהב אותך" אמרתי

"אני אוהבת אותך" היא אמרה ונישקה אותי

נשכבנו על המיטה מתנשקים

אוי הצמרמורת, הרגשתי שאני בעננים...

"אחים שלי!" פתאום פייר צץ מאחורי הווילון

 

"אה!"

 

נכתב על ידי לעומת השאר, כאן יש פאנפיק!!והוא טוב!! , 4/5/2009 22:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  לעומת השאר, כאן יש פאנפיק!!והוא טוב!!

מין: נקבה




13,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללעומת השאר, כאן יש פאנפיק!!והוא טוב!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לעומת השאר, כאן יש פאנפיק!!והוא טוב!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)