לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  *horriblePASSION





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2008

מכורה.


אוה, כמה נוסטלגיות עלו לי מהקטע הזה.

אני נזכרת בכ"כ הרבה דברים שאני בטוחה שאני לא היחידה שעברתי.

לשיפוטכם?

-

מכורה./ *horriblePASSION

כמה עוד אוכל לבכות עלייך בלילות, כשאני מודעת לכך שכל דמעה מוציאה ממני שבריר נשמה ומרוקנת אותי מבפנים.

והמילים האלה שלך, פוגעות בלבי במכה ישירה. מותירות כלום מלבד צלקת שורפת. ובכל פעם שאחשוב שהפצע החלים, הוא ידמם ויחל להגליד.

מכל נשימה אשר אי פעם תנשום, אחסיר אני נשימה. מכל פעימה אשר אי פעם יפעם לבך, אחסיר אני פעימה.

ובכל מחשבה, בכל שבריר שנייה אשר בו תמצא דמותך מקום במוחי, דמעות ימצאו דרכן במורד לחיי החיוורות, ממחשבה עלייך. 

ולסבול את הרטינות של ההורים והמשפחה על כך שעיניי אדומות ונפוחות, כבר הפך לשגרה.

מכיוון שלא אוכל לעשות דבר עם כך שבכל פעם שאני נזכרת בך אני בוכה כמו בלילה הראשון שדמותך רדפה אותי.

בכל מילה אשר תגיד לי אי פעם, מסתתר עולם ומלואו. בחיים לא אתן לישותך להעלם ממוחי, בחיים לא אצליח לתת לישותך להעלם ממוחי.

אני מתפללת בתוכי שמישהו יסביר לי איך להפסיק לבכות גם כשכבר אין לי דמעות,

איך להפסיק לצעוק גם כשכבר אין לי קול,

איך להפסיק לחשוב עלייך גם כשראשי כבר התפוצץ.

איך להפסיק לשנוא אותך, כשבעצם אני חייה בשבילך.

מכל האנשים בעולם, דווקא בך. מכל רצונותיי וחלומותיי, דווקא אותך.

ואני יודעת שאין בזה סיכוי, ואני יודעת שאני משתגעת לאט- לאט. אבל זה בחיים לא ייפסק, זה התמכרות מן הסוג הקשה ביותר. אשר סמים ואלכוהול מתגמדים מולה- התמכרות אלייך.

אל הריח של הבושם שלך כשאתה עובר ליידי,

אל העיניים הכחולות שלך כשאתה מביט בי,

אל השיער החלק שלך כשאתה מזיז אותו מעינייך,

אל הקול הצלול שלך כשאתה פונה אליי,

אל הכינוי שלך במסנג'ר כשאתה שולח הודעה,

אלייך.

 

אני אוהבת אותך.

 -


המשך חופשה מהנה.

נכתב על ידי *horriblePASSION , 1/8/2008 12:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



284

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*horriblePASSION אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *horriblePASSION ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)