לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פאנפיק על מקפליי .



Avatarכינוי:  עינב וזהר ~

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

פרק 4 .


שללללללללום.

תודה על כל התגובות בפוסט שעבר. למרות שזה היה מפחיד, אבל שיהיה...

אז.. הנה פרק 4.

פרק 4. 

"נו באמת.!"דאגי התייאש וניתק.

"לא עונים, אה?" הארי שאל אותו.

"לא. "אמר בציניות. "סתם ניתקתי את השיחה!"

"אמ דאגי." אמר הארי בעצבנות. "אני רק מנסה לעזור!"

"בסדר. אבל זה לא כל כך עוזר." השיב לו דאגי.

"כאילו שזאת אשמתי..."

"למה הצלצול נפסק?" שאלה זהר.

"מאיפה לי לדעת?" השיבה לה עינב. "אה!"

"מה? מה?"

"הנה הפלאפון!" אמרה לה עינב והושיטה לעברה את הפלאפון.

"יפה עינב! עכשיו מה עושים?" שאלה אותה זהר.

"עכשיו צריך להתקשר למספר האחרון שהתקשר." חייכה אליה עינב.

"גאון את."

"אני יודעת.. טוב אני מתקשרת."

 צלצול הפלאפון של טום הפסיק את המריבה הטיפשית בין דאגי להארי.

"סתמו שנייה!" צעק עליהם טום.

והם סתמו.

'הלו?' טום שאל.

'הלו?' עינב השיבה לו.

'מי זאת?' טום שאל ועשה פרצוף של 'אין לי מושג מי זה' לדני, הארי ודאגי ששאלו מי המתקשר.

'אתה לא מכיר אותי' עינב ענתה לו 'אבל התקשרת לפלאפון שרק עכשיו מצאתי.'

'אה יופי יופי!' אמר לה טום.

'מה יופי יופי?'

'חבר שלי איבד את הפלאפון והוא היה חסר אונים מזה.'

'ו..'

'ועכשיו את מצאת אותו!'

דאגי, שהבין על מה מדובר, צעק אל טום "מצאו את הפלאפון שלי?!"

וטום השיב לו בחיוב.

כתוצאה מזה דאגי לקח את הפלאפון מהידיים של טום ודיבר אל הצד השני.

'מצאת אותו?'

'כן.'

'איפה?!'

'בפארק ליד אולפן "הנסס"'.

'מה?!'

'כן...'

'רק במקרה הייתי שם היום!'

'אז בטח הפלת אותו בדרך לאולפן.'

'כן, כנראה....'

-שתיקה-

'טוב. אז מתי את רוצה להיפגש?'

'להיפגש?'

'כדי להחזיר לי את הפלאפון...'

'אהה..אממ.. אני לא יודעת. מתי נוח לך?'

'איפה את נמצאת?'

'אני כרגע בדרך למלון שלי.'

'שלך?'

'כאילו, איפה שאני גרה בזמן הקרוב.'

'אה. נוח לך שאני אבוא ואקח אותו משם?'

'כן, בסדר, לא אכפת לי כל כך..'

'בסדר. אז איך קוראים למלון?'

עינב נתנה לו את השם של המלון ודאגי אמר שהוא יבוא לקחת את הפלאפון בעוד כמה דקות.

"נו.." האיץ בו דני.

"כן." אמר הארי."למה השיחה נמשכה כל כך הרבה זמן?"

"לא יודע." אמר להם דאגי."היא הייתה נשמעת ממש חמודה."

"נו טוב. מה ציפיתם?"טום שאל אותם. "זאת היא." והדגיש את המילה היא.

באותו הרגע דני, הארי וטום התחילו לצחוק, מה שגרם לדאגי להתעצבן ולצחוק איתם ביחד.

"נו?" זהר שאלה את עינב.

"מה נו?"

"מי זה היה?"

"לא יודעת. אבל משום מה הוא נשמע לי ממש ממש מוכר."

"שיהיה.." זהר אמרה. "מתי את מחזירה לו את הפלאפון?"

"הוא אמר שבעוד כמה דקות הוא יבוא למלון."

"נקווה בשבילך שהוא חתיך.." זהר קרצה לעינב.

"חח אוף סתמי" עינב אמרה ושתי הבנות נכנסו למלון.

 

 

******

זהו D:

אוו. יצא קצר ד.ד

לא נורא.

מחר אני וזהר נעשה עריכה כי אנחנו נפגשות, ונעלה מלא אנימציות וכפתורים שיש לנו . [ויש לנו. הרבה.]

תגיבו 3>

 

 

נכתב על ידי עינב וזהר ~ , 4/8/2008 18:48  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב וזהר ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב וזהר ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)