לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פאנפיק על מקפליי .



Avatarכינוי:  עינב וזהר ~

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

פרק 4 .


שללללללללום.

תודה על כל התגובות בפוסט שעבר. למרות שזה היה מפחיד, אבל שיהיה...

אז.. הנה פרק 4.

פרק 4. 

"נו באמת.!"דאגי התייאש וניתק.

"לא עונים, אה?" הארי שאל אותו.

"לא. "אמר בציניות. "סתם ניתקתי את השיחה!"

"אמ דאגי." אמר הארי בעצבנות. "אני רק מנסה לעזור!"

"בסדר. אבל זה לא כל כך עוזר." השיב לו דאגי.

"כאילו שזאת אשמתי..."

"למה הצלצול נפסק?" שאלה זהר.

"מאיפה לי לדעת?" השיבה לה עינב. "אה!"

"מה? מה?"

"הנה הפלאפון!" אמרה לה עינב והושיטה לעברה את הפלאפון.

"יפה עינב! עכשיו מה עושים?" שאלה אותה זהר.

"עכשיו צריך להתקשר למספר האחרון שהתקשר." חייכה אליה עינב.

"גאון את."

"אני יודעת.. טוב אני מתקשרת."

 צלצול הפלאפון של טום הפסיק את המריבה הטיפשית בין דאגי להארי.

"סתמו שנייה!" צעק עליהם טום.

והם סתמו.

'הלו?' טום שאל.

'הלו?' עינב השיבה לו.

'מי זאת?' טום שאל ועשה פרצוף של 'אין לי מושג מי זה' לדני, הארי ודאגי ששאלו מי המתקשר.

'אתה לא מכיר אותי' עינב ענתה לו 'אבל התקשרת לפלאפון שרק עכשיו מצאתי.'

'אה יופי יופי!' אמר לה טום.

'מה יופי יופי?'

'חבר שלי איבד את הפלאפון והוא היה חסר אונים מזה.'

'ו..'

'ועכשיו את מצאת אותו!'

דאגי, שהבין על מה מדובר, צעק אל טום "מצאו את הפלאפון שלי?!"

וטום השיב לו בחיוב.

כתוצאה מזה דאגי לקח את הפלאפון מהידיים של טום ודיבר אל הצד השני.

'מצאת אותו?'

'כן.'

'איפה?!'

'בפארק ליד אולפן "הנסס"'.

'מה?!'

'כן...'

'רק במקרה הייתי שם היום!'

'אז בטח הפלת אותו בדרך לאולפן.'

'כן, כנראה....'

-שתיקה-

'טוב. אז מתי את רוצה להיפגש?'

'להיפגש?'

'כדי להחזיר לי את הפלאפון...'

'אהה..אממ.. אני לא יודעת. מתי נוח לך?'

'איפה את נמצאת?'

'אני כרגע בדרך למלון שלי.'

'שלך?'

'כאילו, איפה שאני גרה בזמן הקרוב.'

'אה. נוח לך שאני אבוא ואקח אותו משם?'

'כן, בסדר, לא אכפת לי כל כך..'

'בסדר. אז איך קוראים למלון?'

עינב נתנה לו את השם של המלון ודאגי אמר שהוא יבוא לקחת את הפלאפון בעוד כמה דקות.

"נו.." האיץ בו דני.

"כן." אמר הארי."למה השיחה נמשכה כל כך הרבה זמן?"

"לא יודע." אמר להם דאגי."היא הייתה נשמעת ממש חמודה."

"נו טוב. מה ציפיתם?"טום שאל אותם. "זאת היא." והדגיש את המילה היא.

באותו הרגע דני, הארי וטום התחילו לצחוק, מה שגרם לדאגי להתעצבן ולצחוק איתם ביחד.

"נו?" זהר שאלה את עינב.

"מה נו?"

"מי זה היה?"

"לא יודעת. אבל משום מה הוא נשמע לי ממש ממש מוכר."

"שיהיה.." זהר אמרה. "מתי את מחזירה לו את הפלאפון?"

"הוא אמר שבעוד כמה דקות הוא יבוא למלון."

"נקווה בשבילך שהוא חתיך.." זהר קרצה לעינב.

"חח אוף סתמי" עינב אמרה ושתי הבנות נכנסו למלון.

 

 

******

זהו D:

אוו. יצא קצר ד.ד

לא נורא.

מחר אני וזהר נעשה עריכה כי אנחנו נפגשות, ונעלה מלא אנימציות וכפתורים שיש לנו . [ויש לנו. הרבה.]

תגיבו 3>

 

 

נכתב על ידי עינב וזהר ~ , 4/8/2008 18:48  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 3 + הודעה משמחת לכל אוהבות דאגי למיניהן.


קודם כל. תודה [שוב] על התגובות בפוסט שעבר.

אז הנה פרק 3.

פרק 3.

"וואו זאת הייתה הופעה טובה!" אמרה זהר לעינב כשמקפליי ירדו מהבמה היישר למאחורי הקלעים.

"כן צודקת! כולם נראו ממש טוב.." עינב השיבה לה.

"במיוחד דאגי" זהר אמרה ומבט מאוהב התיישב על פניה.

"כן. גם דאגי."

"מי הכי תפס אותך?" שאלה זהר

"חחח. מזתומרת מי תפס אותי?!"

"נוו." זהר איבדה את סבלנותה. "את מבינה למה אני מתכוונת!"

"אמממ" עינב חשבה מה לענות לה."אני חושבת ש..."

"הארי?" זהר ענתה במקומה ועיקמה את האף בצורה מוזרה.

"לא, לא חושבת." אמרה עינב."אני חושבת שדני, כן. דני."

"אהה.." זהר אמרה."אז מה היה הקטע שלך עם הארי בהופעה?"

"לא היה שום קטע."

"אז למה הסתכלת עליו ולא על דני?"

"מזתומרת למה?" שאלה עינב שוב.

"נוו.. כאילו. את אמרת שאת אוהבת את דני.."

"נו.. ו...?"

"אז מה פתאום הארי נתקע באמצע?"

"לא יודעת. סתם היה בא לי להסתכל עליו.הוא ממש ממש חמוד."

"מה שתגידי." זהר אמרה ועינב הסתכלה עליה מוזר."אני עדיין מעדיפה את דאגי!"

"חח טיפשה." חייכה עינב ומשכה את חברתה המאוהבת אל מחוץ לאולפן.

"חבר'ה." אמר טום. "זאת הייתה הופעה מדהימה!"

"כן." מיהר הארי להסכים עם טום. "זאת באמת הייתה הופעה טובה. שיחקתם אותה!" אמר, וחייך לעבר דני, טום ודאגי שנראה קצת מוזר.

"דאגי?" שאל דני כשראה את דאגי מבולבל מסתובב בכל חדר ההלבשה שלהם.

"מה?" ענה דאגי חסר סבלנות.

"מה קרה?" הארי שאל.

"זה נראה כאילו איבדת משהו.." הוסיף טום.

"אם לא שמתם לב.." אמר דאגי. "באמת, איבדתי משהו!"

"מה?" שאלו טום, דני והארי ביחד.

"את הפלאפון שלי!!" דאגי אמר ושם את כפות ידיו על ראשו.

"אוי נו דאגי. אפשר לחשוב. זה בסך הכל פלאפון."  אמר טום.

"לא לא לא. זה לא סתם פלאפון" אמר דני והדגיש את המילה סתם במיוחד."זה פלאפון עם שמות של בנות בסך הכל." הוסיף, והדגיש את המילה בנות.

"זה לא קשור לזה!" דאגי אמר

"באמת?!" נדהם הארי.

"כן. באמת!" חיקה דאגי את הקול של הארי."אני, אני פשוט אוהב את הפלאפון הזה.." אמר דאגי במבט של כלבלב מסכן.

"בסדר." ניסה לעודד אותו הארי."בטח מישהו ימצא אותו."

"איך מישהו ימצא אותו?!" שאל דאגי בחוסר אונים."אני בכלל לא זוכר איפה הייתי כשהוא נאבד לי!"

"רגע,רגע." טום עצר את דאגי.

"מה?" דאגי שאל בעניין.

"אתה נכנסת איתו לחדר הלבשה?" שאל טום.

"לא!" צעק דאגי.

"אתה בטוח?" טום עוד ניסה.

"כן! בעצם, לא. בעצם, אוף נו. לא יודע!"

"יצאת איתו מהבית?" ניסה טום.

"אני חושב שכן." דאגי ענה לו.

"חשיבה זה לא הצד החזק שלך." אמר לו דני בציניות.

"גילית לי!" השיב לו דאגי.

"חהחה. אני יודע." דני אמר לו.

"אתה רוצה מכו.." דאגי עמד לשאול את דני מעוצבן, אבל הארי קטע אותו.

"חכו שנייה י'מפגרים!"

"מה?" שני הבנים התרחקו זה מזה ושאלו את הארי ביחד.

"ניסית להתקשר לפלאפון?!" הארי שאל את דאגי כאילו זה ברור מאליו.

"אהה" חייך דאגי חיוך טיפשי במיוחד. "לא."ואז הרצין.

"יופי אידיוט." אמר לו טום.

"גם אתה לא חשבת על זה. אוקי?!" השיב לו דאגי.

"נו מה אתם מתווכחים?!" הפסיק הארי את הריב.

"כן באמת." הסכים איתו דני. "פשוט תתקשר אליו."

"כן?" שאל דאגי. "ומאיזה פלאפון בדיוק?!"

"זאת הבעיה?!" שאל טום. "קח את הפלאפון שלי."

"תודה באמת!" אמר דאגי וחטף לטום את הפלאפון מהיד וחייג למספר.

"איזה חתיך דאגי." המשיכה זהר לחפור לעינב בשכל.

"כן כן.." השיבה לה עינב.

"הוא כזה מהמם ומושלם וחתיך וסקסי ו..."

משהו קטע לפתע את קולה של זהר.

"את שומעת את זה?" שאלה אותה עינב.

"אממ. כן!"אמרה לה זהר."כאילו, זה הפסיק את המשפט שלי על דאגי!!"

"אוף. סתמי רגע." עצרה אותה עינב וחיפשה מאיפה מגיע מקור הרעש.

"אני חושבת שזה פלאפון" זהר אמרה לעינב.

"כן, גם אני חושבת. אבל אני לא מוצאת מאיפה זה מגיע!!" אמרה עינב בעצבנות.

 

 

 

****

זהו D:

אממ.. אני חושבת אני אתחיל לעשות פרקים [הרבה] יותר קצרים.. בגלל שזה נראה לי דיי ארוך ואם אני אמשיך ככה הסיפור ייגמר בפרק ה-10 בקושי XD..

[אל דאגה! זהר מתכננת עונה שנייה XD]

****

מה ההודעה המשמחת?

NO MORE לואיס סיזר [למה אני לא יודעת איך לכתוב את זה באנגלית חח..]

כן כן. דאגי ולואיס נפרדו. [או במילים יותר משמחות- דאגי זרק את לואיס לקיבינימאט D:]

עכשיו נראה עם מי דאגי ייצא עכשיו..

****

בפוסט הבא אנחנו מבטיחות נעלה כמה אנימציות+כפתורים של מקפליי מהאוסף האישי שלנו ..

 

 

 

נכתב על ידי עינב וזהר ~ , 2/8/2008 23:44  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 2 + עיצוב חדש :]


קודם כל, יש עיצוב שהכינו אותו זארה עיצובים .

צריך לשנות את הרקע של הרשימות כי הוא לא נכון אבל זה אחר כך..

בקיצור.. תודה על כל התגובות שהיו בפוסט שעבר D:

עכשיו פרק 2.

פרק 2.

עינב וזהר יצאו החוצה לרחובות אנגליה.

"יאו עינב" זהר קפצה. "תראי איזה חתיך" והצביעה על בחור דיי גבוה עם שיער בלונדיני ועיניים אפורות.

"כן, הוא בסדר" השיבה עינב. "ראיתי יותר יפים.."

"אוף איתך!" זהר התבאסה.

"מה לעשות שיש בנים יותר יפים ממנו?"

"כמו דאגי?" העיניים של זהר זרחו .

"כן כן.. כמו דאגי" עינב אמרה בלי חשק לענות על זה.

"יופי!" זהר שמחה.

"טוב בואו..." טום אמר לדני, הארי ודאגי כשנכנסו למין כזה אולפן כדי לשיר כמה שירים לטלוויזיה.

"מעניין מאוד.." דאגי חשב לעצמו.

"מה?" הארי שאל אותו.

"מעניין איך הבנות בקהל ייראו.." דאגי ענה לו

"שוב פעם הוא מתחיל עם זה..." דני אמר בלי חשק להקשיב למשפטים הבאים שיצאו מפיו של חברו הטוב.

"לא. ברצינות. אני צריך למצוא לי מישהי, לא?" דאגי שאל את חבריו.

"חהחה כן בטח" צחקו עליו השלושה.

"מה הבעיות שלכם?!" דאגי לא הבין למה הם צוחקים.

"רק אתה" אמר טום. "תוכל להתחיל קשר. כל קשר שלך מתחיל ונגמר ב..אתה יודע במה."

"נו, מה אני אעשה שאני אוהב את הדבר הזה?" דאגי שאל.

"תנסה להתחיל קשר בלי זה." טום ענה לו. "אחר כך תעשו את זה, ואז תראו איך זה ממשיך מפה."

"טוב, הכי הוגן זה שאני לפחות אנסה את זה.." דגי השיב.

"יופי" טום חייך חיוך מרוצה במיוחד בעוד ארבעת הבנים מתקדמים לעבר חדרי ההלבשה שלהם.

"זהר!" עינב עצרה במפתיע ומשכה את זהר לכיוונה.

"איה, איה!" זהר אמרה. "מה יש לך?!"

"תראי!"

"לראות מה?" זהר הביטה סביב.

"את זה!" עינב שמה את ידיה על פרצופה של זהר ומשכה אותו לעבר לוח מודעות קטן שעמד בפינה.

"אני לא מאמינה!" אמרה זהר. "אני לא מאמינה!!!" וצרחה את זה עוד כמה פעמים.

עינב עמדה צוחקת על זהר שקפצה וצווחה בעברית ברחובות אנגליה 'אני לא מאמינה'.

"אני לא מאמינה" זהר אמרה."שבאולפן הזה" זהר הצביעה על אולפן שעמד מטרים ספורים מהבנות."עכשיו מקפליי מופיעים!"

"כן.." עינב אמרה וקראה את מה שהיה כתוב על המודעה."זה מתחיל בעוד שעה בערך..רוצה ננסה להיכנס עכשיו?"

"כן!" זהר אמרה ומשכה את עינב לעבר האולפן.

"2 דקות לכניסה שלכם" אמר איש עם אוזניות גדולות לחברי מקפליי.

"אוקיי." אמר טום. "אנחנו מוכנים."

"דקה וחצי".

"בסדר, דני, הארי, דאגי. בואו" וטום חיכה שהם יבואו אליו. בנתיים האיש הספיק לומר "דקה."

"עכשיו אנחנו יוצאים. ונותנים את כל מה שאנחנו יכולים!" טום החדיר בחברי הלהקה קצת מוטיבציה לפני ההופעה.

"20 שניות" אמר האיש.

"רגע רגע." אמר דאגי מבולבל.

"מה?" הארי שאל לחוץ.

"שכחתי מאיזה שיר מתחילים..." דאגי אמר.

"מתחילים מ"טרנסילבניה", אחר כך "לונלי" ואחר כך "סורי'ס נוט גוד אינף." השיב לו טום. "המפיקים רצו רק שלושה שירים.."

"אוקי.."אמר דאגי.

"5 שניות!" אמר האיש, ודני, דאגי וטום לקחו את הגיטרות שלהם ועלו לבמה.

"וואי" זהר צרחה לעינב באוזן כמו עוד הרבה בנות אחרות שעמדו לידה."אנחנו בשורה ראשונה!"

"כן, היה שווה לחכות פה שעה. לא?" עינב שאלה.

"ברור!!!!" זהר השיבה לה.

"ווווווווואהההההההה" עשרות בנות צרחו וצעקו כשראו את הארי, דני, דאגי וטום עולים לבמה.

עינב וזהר היו דיי באמצע לצד ימין. בערך איפה שדני ודאגי עומדים, ויכלו לראות בבירור את הארי. את טום הן פחות ראו. אבל לא היה להן כל כך אכפת.

"או מיי גאד! או מיי גאד!" זהר אמרה לעינב.

"תראי את דני!!!!" עינב צעקה לזהר.

"מה דני?! תראי את דאגי איזה יפה הוא פה!!!" זהר ענתה לה.

"שנייה.." אמרה לה עינב וסובבה את מבטה לעבר דאגי. 'יש בו משהו. בדאגי הזה.' עינב חשבה.

"אני אוהבת את הגיטרה שלו." עינב אמרה מהופנטת מהגיטרה הלבנה אפורה של דאגי לזהר.

"את מי מעניינת הגיטרה?" זהר שאלה אותה."תראי מי מנגן בגיטרה"

"אן בוליין שי קפט הר טין וויץ' אול הר הופס אנד דרימס וור אין.." ככה שרו עינב, זהר ועוד הרבה בנות שהיו בקהל יחד עם מקפליי את השיר טרנסילבניה.

"על מי את מסתכלת?" שאלה באמצע השיר את עינב.

"על.." עינב חשבה מה לענות לה.. 'דני או דאגי?' עינב חשבה מבולבלת.

"הארי" פתאום עינב פלטה.'שיט! מה הארי קשור עכשיו?!' עינב חשבה.

"הארי?" זהר ענתה ועיקמה את פיה. "איך הוא קשור עכשיו?" זהר לא הבינה.

"זה בדיוק מה שאני שאלתי את עצמי." עינב לחשה.

"מה אמרת?" זהר שאלה אבל לא בעניין רב כל כך. יותר חשוב לה היה דאגי.

"לא משנה.." ענתה לה עינב וחזרה להסתכל על הגיטרה של דאגי ועל איך שהוא מנגן בה. או שהיא הסתכלה על דאגי יותר מאשר על הגיטרה.

'או לא. זה לא קורה לי!!!' עינב חשבה מיואשת בליבה, ומסתכלת מידי פעם על חברתה הטובה.

'מגיל אפס אנחנו ביחד. כשאני רואה עכשיו את זהר מסתכלת בעניין כה רב על מי שהיא כל כך מעריצה. מעריצה רק בגלל היופי. היא מעריצה את דאגי. אוף!' עינב לא ידעה מה לעשות עם עצמה.'אני לא מאמינה שזה קורה לי...' חשבה עינב והחזירה את מבטה לבמה. אבל הפעם על מי שהיא באמת אמורה לאהוב- דני ג'ונס.

 

 

******

זהו :]

נשמח לתגובות בונות וכאלה..

 

נכתב על ידי עינב וזהר ~ , 1/8/2008 14:09  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעינב וזהר ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עינב וזהר ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)