לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צבעים ועזרה


הבלוג יהיה בלוג עיצובים!

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

הבלוג נסגר... מצטערת.... כנסו!


היי

אני ממש מצטערת אבל אני סוגרת את הבלוג..

והפעם לא! לא בגלל שפרצו פשוט אין לי כוח יותר לעשות פוסטים

ומצטערת.. אני עולה לחטיבה וזהו אני לא אעדכן ולא ארד בלימודים בגלל שאני חייבת לכתוב עוד פוסט...

יש כאלה שאומרים שזה ממכר... אותי זה לא מיכר.. מצטערת לומר!

אני הינה אני סוגרת... אני לא מעצבת יותר לבלוגים.. הכל סגור!

ומצטערת על הפוסט הקודם!

לא יהיו פרסים!

אז ביי אני סוגרת.. אין לי כל כך מה לומר!

פשוט סורי...

יש לי בטיוטות כל מיני דברים כדי שאם אני אחזור אז יהיה!

אנני רוצה להגיד עוד משהו!

אמ..

כל הדברים שהכנתי אפשר לקחת בלי קרדיט עם קרדיט ארי אם אני אגיד עם זה לא

יזיז לאפ'חד! טוב הלכתי לשוקס שלי ביוש.. תגיבו אם באלכם!

בפוסט הקודם!

נכתב על ידי , 30/8/2008 20:09  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,294
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות הבלוג צבעים ועזרה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות הבלוג צבעים ועזרה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)