לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצרכן הקטן


איך באג וHP הורסים ודופקים את החיים לצרכן הקטן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

איך HP ובאג הורסים לי את החיים...


לפני 3 חודשים קניתי מחשב נייד (HP pavilion 9750je) בחנות שלכם (באג חדרה), זה הוא מחשב נייד חדש ויקר.
יומיים אחרי הקנייה שמתי לב שהוא עובד מוזר וכנראה מדובר במוצר תקול(מקולקל) .
באותו יום החזרתי את המוצר לחנות ואמרתי שישלכו אותו לתיקון כי המוצר "דפוק". 
שבוע וחצי לאחר שהחזרתי את המחשב לתיקון באתי לראות מה המצב ,וגיליתי שכל הזמן הזה המחשב היה בכלל בחנות ולא נשלך למעבדה לתיקון , וסתם אסף אבק.
העובדים שיכנעו אותי שהם (מאיפה יש להם בכלל את הסמכות) בדקו את המחשב ויש שם בעיה "קטנה" וכו ושם דיברו עם הסוכן של HP שהוא יבוא ויתקן את זה במקום ,ולכן הם לא שלחו את המוצר לתיקון אלה על דעת עצמם בחרו את הדרך "הטובה" בשבילי .
הם הבטיחו שהוא יבוע עוד "יום יומיים" ואז הכל יהיה "טוב ויפה" ,אני שהיה לי אמון מלא בעובדים וברשת באג ,האמנתי להם ולקחתי את המחשב הביתה מחכה לסוכן שיבוא ויתקן לי את כל הבעיות שלי.
אחרי שלושה ימים (כבר אחרי המועד שהם הבטיחו לי ) אף אחד לא בא לא מתקשר ,שכחו ממני במילים אחרות, אז החלטתי להתקשר לחנות ולברר למה הסוכן לא בא ,ולמה לא אומרים לי ולא מתקשרים אליי, הם אומרים שהסוכן "דפק ברז" ויבוא עוד יומיים. 
ככה עבר חודש שבוא כל יומיים אני מתקשר לחנות ,והם מתרצים לי תירוצים (בעיקר בזב שהסוכן של HP לא בא "וזורק זין" על כולם).
במהלך תקופה זו ההיתי עצבני ולחוץ (כי אני ההיתי זקוק למחשב שקניתי ,ולא היה לי אפילו את העונג להישתמש בו פעם אחת כמו שצריך, והוא גם לא זול ואני לא רוצילד) כתוצאה מן הלחץ והעצבים ,נהיו לי בעיות בצבא(ההיתי צריך לפרוק איפה שהוא את התסכול שלי מן המצב) ,הסתבכתי ,כלאו אותי לחודש ,ואחרי זה ההיפו אותי מהיחידה שלי(יחידה מכובדת מאוד במגזר האלקטרוניקה בצבא) ,והשרות הצבאי שלי נהרס. ועוד בזמן הזה רבתי עם אבא שלי על כל הנושא הזה של המחשב הנייד הזה , שהוא כעס מאוד שבזבזתי הרבה כסף כמו מטומטם על משהוא שלא עובד ומרוב עצבים הוא חטף התקף לב 3 וכמעט עבר לעולם הבאה ,ואיבד את כושר העבודה והיכולת לתת פרנסה.
אחרי החודש בכלא חזרתי וגיליתי שאין חדש במצב המחשב ,הלכתי לחנות ולא היה את דיסק הגיבוי שהבטיחו לי (כן בגלל שהסוכן אף פעם לא בא הם הבטיחו לי דיסק גיבוי "מיוחד" שיפתור לי את כל הבעיות אפילו בלי העזרה של הסוכן של HP ) ,בחנות לא היה שום דיסק והם טענו שהסוכן בא פעם אחת ולא ההיתי(כמובן איזה תרוץ נפלא שדפקא כשלא ההיתי בא הסוכן ,ועם כבר סוכן של רשת אולמית כמו HP בא רק פעם בחודשיים??).
לי כבר נמאס מזה שאני נותן את האמון שלי באנשים ובגלל זה הם רק "מסבנים" אותי.
נתתי להם את המחשב (שכל החודשיים הללו היה סתם משקולת יקרה מאוד) ואמרתי שלכו אותו לתיקון לא אכפת לי כמה זמן זה יקח.
אחרי 3 שבועות שאין שום יצירת קשר ביני לבין באג ,אני מתקשר לחנות לשאול מה שלום המחשב ,העובדים אומרים שהם לא יודעים ושאם אני רוצה לגלות אני צריך ליצוור קשר עם HP ,התחלתי לרוץ בין מוקדי השירות הטלפוני של HP ואחרי יומיים חזרו אליי מHP ואמרו לי שהמחשב הכן היה "דפוק" היה לו לוח-אם מקולקל (הוכחה שקבלתי את המחשב דפוק מן המפעל) ,ושתיקנו אותו והוא שוכב במחסן כבר זמן מה ומחכה שמישהו יאסוף אותו ...
 איזה שירות נפלא אה? בזמן שאני מחכה שבועות לזה שיתקנו אותו ,הוא כבר אחרי שיפוץ מחכה לי שמישהוא יאסוף אותו מהמחסן .
 
זה כבר שבר אותי ,אחרי 3 חושים שמסבנים אותי ונותנים לי הבטחות שווה ,עד שסוף סוף תיקנו אותו אחרי כל הזמן זה (3 חודש זה לא זמן קצר ,במיוחד כשאני זקוק למוצר הזה ,ובנקום זה גם אין לי את הכסף ששלמתי וגם אין לי מוצר).   
 
אמרתי לHP שזה לא בסדר מה שהם העבירו אותי דרכו ,אחרי כל הזמן והעצבים והסבל שעברתי ,השרות הצבאי ,הישיבה בכלא ,התקף הלב של אבי ,ולא חסר עוד דברים שאפשר למנות, בתגובה הם הציאו לי "סליחה" בתור פיצוי ,אני כבר על גמר היתמוטתות עצבים ,רואה שלא מפסיקים להיתייחס אליי כמו ל"נכה שכלית" אמרתי שזה לא בסדר ואני לא מוכן להיתפשר על "סליחה" כפיצוי על כל מה שעברתי ,ושאני מוכן לשלושה דרכי פיצוי:
 
1.שהיחס למחשב יהיה כמחשב "מחודש" כי אכן הוא אף פעם לא עבד כמו חדש ,ואני מקבל אחזר 30% המחיר שלו- מספיק פייר (למרות שמגיע לי יותר) או מוצר כלשהוא בערך כספי דומה.
2.החזר כספי מלא (כולל על השידרוגים שקניתי בחנות שלכם למחשב) ושלא יהיה לי שום קשר לבאג או לHP במהלך החיים שלי (שימו לב החזר כספי ,לא זיכוי)(במילים אחרות ביטול עסקה).
3.עם אתם לא מוכנים לדון בזה בשכל ואתם חמדנים מידי "לזרוק עצם" (שהדרישות שלי נראות לי אפילו יותר מידי הוגנות כלפי החברות) נתעסק בזה בבית המשפט.
 
איש שירות הלקוחות של HP אמר לי שהוא יעביר את הפנייה שלי לממונים שלו ונראה מה הולך עם זה.
באותו יום HP היתקשרו אליי כמה פעמים (חייב להודות שלפחות איך-שהוא אכפת להם משירות הלקוח).
 ובקיצור ניתן לסכם את מה שהן אמרו לי ב"זה לא אשמתנו" "אנחנו לא קשורים לזה" "הכל האשמה של רשת באג והעובדים שלהם" "אנחנו לא לוקחים אחריות על זה" וכו ...
סיפרתי להם על ההבטחות של הסוכן שלהם שהבטיח פעמים רבות לבוא ולאסוף/לתקן ולא בא ,בתגובה הם אמרו שדיברו עם הסוכן והוא "כמה לא צפוי" אומר שהוא לא יודע על מה מדובר אין לו שום קשר לזה והכל האשמה של "באג" ושעובדי רשת באג הטעו אותו .
סוכן מסכן וטוב לב .. שעובדי באג הגדולים והרעים מציקים לו .... 
אני אומר לנציג שהסוכן שקרן וכן יש לחברת HP אחריות על התקרית (כי סוכן HP שייך לחברת HP מן הסתם) ושהוא מנסה להגן על התחת של עצמו. 
 
מה שכן הציאו לי מחשב חדש ,אני לא הסכמתי כי מחשב חדש ההיתי אמור לקבל לפני 3 חודשים ,כשקבלתי את המוצר ששילמתי עבורו <דבר שלא קרה לצערי>
 
החלפתי מילים עם הנציג שסוכמו ככה "באג רעים" "באג משקרים" "באג לא אמינים" "באג אשמים בכל" "HP תלית שכולה תכלת".
הנציג אמר לי "שיעביר את הפרטים" ושיצרו איתי קשר בעתיד.... 
 
עצבני הלכתי לחנות של באג ,לדרוש החזר כספי מלא ושאני כבר לא רוצה שום מחשב נייד ושום קשר איתם וכו ,בלי התרגשות רבה העובד אמר שאין כזה דבר ושהוא לא יכול לעשות כלום ושאני צריך לדבר עם שירות לקוחות .
בזמן שאני יושב בסניף של באג ,מתקשר לשרות לקוחות שלהם ,עונה לי נציג ,אני מספר לו את כל הסיפור שלי ,כרגיל אני מקבל את התשובה של "נעביר את הפרטים הלאה" "נחזור הליך" .
 
ובאותה הזדמנות שאני כבר בחנות של באג העובדים מנסים לשכנע אותי כמה שזה לא אשמתם ולא אשמת באג ושהכל אשמת הסוכן של HP וHP בכלל <במילים אחרות הם אומרים בדיוק אותו הדבר על HP מה שHP אומר על באג>
 
בערב של אותו יום (חמישי) מתקשרים אליי HP ואומרים לי שביום ראשון יתקשר אליי מנהל של באג וידבר איתי על הפיצוי שלי.
 
מגיע יום ראשון ,בשעות הצהוריים אני מקבל שיחה ,מנציג שלא מציג את עצמו .
ואומר לי בחוסר אכפתיות מוחלט "אתה יכול לקבל פיצוי ,או דיסק און קיי או עכבר מחשב" ,אמרתי לו שהוא אני לא מקבל את זה ,כי אחרי 3 חודשים של סבל ,מתנה של 50 שקל על מוצר שעלה 6000+ שקל לא נראה לי הגיוני<איזה חוצפה בכלל להציא כזה דבר>,
הוא אמר לי שזה מה שיש .
בתגובה עניתי לו שזה לא מקובל אליי ושאני רוצא לתבוע את החברה שלו (באג) ואת HP לדין ,כי עם חיכיתי 3 חודשים+ לא אכפת לי לחכות שנתיים+ בבית משפט כדי לקבל מה שמגיע לי. 
הסוכן מאוד מהר ובלי שום מאמץ לשכנע אותי אמר "נעביר את הלאה". ובכך נגמרה השיחה.
 
כרגע אני יושב בבית מול המחשב השולחני הישן של אבי ורושם דבר זה ...עצוב ...מבואס ...בלי כוח להמשיך במאבק נגד התאגידים ...ובלי המחשב הנייד שלי...
 
אולי יום אחד מישהו סוף סוף יפסיק להיות חמדן עם כל המליונים שלו(באג/HP) ויתן לי את המגיע לי
 
כי בסך הכל רק רציתי לקנות מחשב נייד חדש שעובד ..
נכתב על ידי , 27/7/2008 15:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 36

ICQ: 368002825 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmickop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mickop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)