לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

janana

for me to know for you to find out....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2003

חי או מת/שום קשר למשה דיין.


היזהרו! הנה אני בא!
* קטע אינסטרומנטלי.
 
את מסובבת אותי בדיוק כמו תקליט, מותק
בדיוק מעגלי  כמו תקליט, מותק
בדיוק מעגלי, מעגלי, מעגלי,
את מסובבת אותי בדיוק כמו תקליט,מותק
בדיוק מעגלי כמו תקליט, מותק 
בדיוק מעגלי, מעגלי, מעגלי
 
אם אצליח לקלוט את שמך
אם יכולתי לקלוט את מספרך הפרטי, מותק
 
כל מה שאני יודע זה שבעיניי
את נראית ממש כייפית
פתחי את זרועותייך האוהבות
אני רוצה קצת, רוצה קצת
 
שמתי את מבטי עליך
(אף אחד אחר לא)
ואני, אני חייב לעשות זאת בדרכי , מותק
 
כל מה שאני יודע זה שבעיניי
את נראית ממש כייפית
פתחי את זרועותייך האוהבות
היזהרי! הנה אני בא!
 
פזמון:
את מסובבת אותי כמו תקליט ,מותק
בדיוק מעגלי כמו תקליט, מותק
בדיוק מעגלי, מעגלי, מעגלי.
את מסובבת אותי בדיוק כמו תקליט,מותק
בדיוק מעגלי כמו תקליט מותק
בדיוק מעגלי מעגלי מעגלי
 
אני חייב להיות חבר שלך עכשיו, מותק
והייתי רוצה להתקדם קצת יותר
 
כל מה שאני יודע זה שבעיניי
את נראיית ממש כייפית
פתחי את זרועותיך האוהבות
היזהרי! הנה אני בא!
פזמון חוזר...
 
אני רוצה את אהבתך
אני רוצה את אהבתך
 
כל מה שאני יודע שבעיניי
את נראיית ממש כייפית
פתחי את זרועותייך האוהבות
היזהרי! הנה אני בא.
פזמון חוזר 2X
 
* טוב EMALE זה היה במיוחד בשבילך. יש לי עוד לפחות שתי פצצות אייטיז מתקתקות.
יאללה עכשיו תורך. אני דווקא חשבתי לשדרג את התחרות לעוד פרמטרים מלבד תרגומי שירים, כמו למשל הסרטים הנבחרים, פינת האופנה, פינת הסלנג... תתייעץ עם הועדה.
נכתב על ידי , 31/5/2003 18:02  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




3,128
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjanana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על janana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)