לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

janana

for me to know for you to find out....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2003

האייטיז באותות ובמופתים





יותר מהכל האייטיז הצטיינו בלהיטים בני חלוף.
להיט שהיה בראש מצעד הפזמונים של טוני פיין, הפך לאחר זמן קצר לשיר שכוח אל , ואם לא הספקת לשמוע אותו בזמן -אין סיכוי שתשמע שוב.
והרי דוגמא :

אני מתחמם, לא יכול להירגע
גרמת לי להסתובב, סוב וסוב
סוב וסוב זה מסתובב
אף אחד לא יודע מתי זה יעצר
בכל פעם שאת קוראת בשמי, אני נדלק כלהבה בוערת.
להבה בוערת, מלאת תשוקה, נשקי אותי מותק וניתן ללהבה לגדול.

אברא אברא קדברא, אני רוצה להצליח לאחוז בך
אברא אברא קדברא, אברא קדברא.

את גורמת לי להתחמם, את גורמת לי להיאנח
את גורמת לי לצחוק, את גורמת לי לבכות
שמרי אותי בוער למען אהבתך, עם מגע של כפפת קטיפה.

אברא אברא קדברא, אני רוצה להצליח לאחוז בך
אברא אברא קדברא, אברא קדברא.

אני מרגיש את הקסם בליטופך, אני מרגיש את הקסם כשאני נוגע בשמלתך
משי וסאטן עור ותחרה , תחתונים שחורים עם פרצוף של מלאך
אני רואה את הקסם בעינייך, אני שומע את הקסם באנחותייך
וברגע שאני חושב שאצליח להימלט, אני שומע את המילים שאת נוהגת לומר:

אברא אבראקדברא, אני רוצה להצליח לאחוז בך
אברא אברא קדברא, אברא קדברא

בכל פעם שאת קוראת בשמי, אני נדלק כלהבה בוערת
להבה בוערת, מלאת תשוקה, נשקי אותי מותק וניתן ללהבה לגדול.

אני מתחמם, לא יכול להירגע, מצבי מסתבך והולך
אני מתחמם לא יכול להירגע, מצבי מסתבך והולך
אני מתחמם לא יכול להירגע, מצבי מסתבך והולך.

* אברא קדברא מאת שוגר ריי/סטיב מילר באנד
נא לחבוש את משקפיי הבטלנים ולזמזם בדיסטאנס:
אברא אברא קדברא.....

נכתב על ידי , 1/6/2003 01:30  
4211 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




3,128
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjanana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על janana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)