לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

janana

for me to know for you to find out....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2003

סנטה מדונה


אמרת שנות השמונים אמרת-מדונה. ג'ני מהבלוג(ק) יכולה להמשיך ולהסתובב במחשבה (זה צירוף אפשרי בכלל כוסית ומחשבה?) שהיא ממציאת חולצה הבטן , אבל לפני שני עשורים בערך היתה זו דווקא מדונה שחשפה את טבורה הלבנבן קבל עם ועדה.
בפורים התלבטנו קשות בבחירת התחפושת..מדונה או בוי ג'ורג.?!. ולא רק בפורים ..היו בנות שממש אימצו להן את תדמית המדונה עם הפפיון הענקי בשיער...לצעירים שבינינו אני חייבת להסביר שפעם בניגוד להיום להיות "שרלילה" לא היה סקסי וקול...את השרלילה כינו "נותנת" בבוז, גם אם לא ממש הלכה עד הסוף...בנות ש"עשו את זה" לא הוצפו באור יקרות ואף הן עצמן השתדלו להצניע את העובדה שהן כבר לא בתולות.. מדונה (ביחד עם צמצום הרווח בשיניים והגדלת החזה )שידרגה את תדמית השרלילה, פתאום השרלילות הרימו ראש עד אז רק הורידו להן אותו בלחץ פיזי מתון , אולי חשבו שאם היא שרלילה היא כנראה גם קצרת רואי או לוקה בהכרת האנטומיה הזכרית ...ומדונה שהזדיינה ואח"כ ביקשה מאבא שלה שלא יטיף לה כי היא נערה חומרנית נתנה גושפנקה לשרלילות באשר הן. מדונה פרפורמרית ענקית עם קול קטן, ידעה לנצל הכי טוב את תרבות הMTV ...אין לי קול? לא נורא, שימו קלוז אפ על החריץ ופזרו כמה אפרו אמריקאים בלבוש אדם סביבי ואפילו לה איסלה בוניטה המעפן יהפוך ללהיט. לאם כל השרלילות קראו מדונה- האם רק אני שמה לב לפרדוקס?....אז בשבילך מדונה ולכל השרלילות באשר הן:
 
הצלחתי לשרוד בבלאגן
איכשהו הצלחתי לשרוד
לא ידעתי עד כמה אני אבודה
עד שמצאתי אותך
 
לא ממש הייתי שלמה עם עצמי
הייתי שם, הייתי עצובה ומדוכדכת
אבל אתה גרמת לי להרגיש
נוצצת וחדשה
 
פזמון:
כמו בתולה
ננגעת בפעם הראשונה
כמו בתולה
כשהלמות ליבך
קרובות לשלי
 
אתן לך את כל אהבתי, בחור
הפחד שלי נמוג במהירות
שמרתי את הכל בשבילך
כי רק אהבה מחזיקה מעמד
אתה כל כך  "פסדר" ואתה שלי
עושה אותי חזקה,כן עושה אותי אמיצה
כן, אהבתך הפשירה
את מה שהיה מפוחד וקר
 
פזמון חוזר..
הווו הווו הווו
אתה כל כך "פסדר" ואתה שלי
אהיה שלך עד קץ הימים
כי אתה גורם לי להרגיש
כן אתה גורם לי להרגיש
שאין לי מה להסתיר
 
פזמון חוזר...
כמו בתולה, הווו הווו
כמו בתולה
מרגיש כ"כ טוב בפנים
כשאתה אוחז בי, ופעימות ליבך, ואתה אוהב אותי
הוווו הוווו הוווו הוווו הווו הווו הוו (כנראה כאן זה בדיוק הקטע של ה"כמו")
הוווו מותק (שנל שנל דיפר יה יה )
האם אתה יכול לשמוע את פעימות ליבי
בפעם הראשונה?
 
 
נכתב על ידי , 3/6/2003 00:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




3,128
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjanana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על janana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)