לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד אחד לאוסף


כמו כולם.

כינוי:  Babush

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

נפלאות הטוסט


היום בספונטניות רבה החלטתי ללכת להופעה של שחר חסון, הבן אדם הכי מצחיק עלי אדמות, צחק על איזה 20 אנשים מהקהל והוריד לאיזה ילד אחד את הבטחון העצמי לאפס...בכל מקרה, אני לבדי כבר 8 ימים נשארו עוד שבועיים עד שהוריי יחזרו ויהיה משהו ממשי לאכול ולא פירורים או ג'וקים שמזדמנים ונתקעים בין השיניים, כרגע שמגרד לי בגב אני מגרד בבטן, כל צעד אני מהדק את החגורה יותר כדי שלא יפול המכנס.

סתם לא צריך להגזים, ממלא את עצמי בטובורג והייניקן והחיים יפים מי צריך יותר מזה (:

 

שיהיה לכולנו שבוע נפלא וסוף חופש נעים.

נכתב על ידי Babush , 22/8/2008 03:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף טוב הכל טוב.


בסוף כן היתה הופעה, על תנאי מינימום אבל כן, נהניתי מאוד יצא טוב קיבלנו תשואות והיה כיף.

אני חושב שאני נמצא בשלב די טוב בחיי, זה שלב שכאילו, לא אכפת לי מה קורה סביבי...בטוח בחלק מהמקרים זה לא טוב אבל גם שאני חושב על זה , זה לא מפריע לי כל כך, לא יודע מאיפה זה בא פתאום אולי כי נמאס לי להתעצבן כבר , סוף החופש הגדול, ואין לי כוח לעוד עצבים...לפחות בזמן המועט שנשאר.

אז שיהיה לכולם סוף חופש נעים ונצלו אותו כמה שאפשר.



נכתב על ידי Babush , 12/8/2008 14:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כ'כ מתאים.


חרא חרא חרא , זוכרים את ההופעה שפרסמתי לפני כמה פוסטים? טוב זה כבר לא יהיה, הקלידן הנשמה שלנו החליט לא להתחשב באף אחד ולחשוב רק על עצמו ו3 ימים לפני ההופעה החליט שהוא טס לנאפה ביום ראשון עם חברים שלו, בלי לשאול בלי להודיע בלי כלום.

סוג כזה של אנשים שלא היית מאמין שהם יכולים לעשות משהו רע לזבוב, באמת שלא, אני מכיר אותו כבר הרבה זמן, ממנו לא ציפיתי לשום דבר כזה, אנשים רוצים לשבור לו את העצמות עכשיו, אבל לא נרד לרמה שלו, נמאס כבר לחשוב שאתה מכיר בן אדם זה נמאס, 4 חודשים התאמנו, השתפרנו, שמחנו , חיכינו להופעה הזאת היום תלו את השם שלנו על שלטים בעיר , עם תאריך ההופעה בעיצוב יפה, במקומות מרכזיים כדי שאנשים ידעו, יבואו ויהנו.

וגם אני חשבתי ככה, עד שבאה הבשורה המרה, כמה שזה נשמע קיטשי, נמאס לי כבר מאנשים שפוגעים בקרובים אליהם, ומתנהגים כאילו כלום לא קרה, כל פעם אני חושב שזה נגמר, באמת כל פעם, זה בא שוב ושוב מאנשים לא צפויים בכלל, מי היה מאמין שמלאך כמוהו, שאני מעריך כל כך, קודם כל בתור בן אדם ואחר כך בתור קלידן מוכשר, יבוא וידפוק את החברים שלו שסמכו עליו בעיניים עצומות, ובשביל מה? בשביל שבוע שאפשר לדחות לכל זמן אחר שרוצים, אז חבר'ה אני לא יודע מה לעשות יותר, מרגיש שאי אפשר לסמוך על אף אחד שוב ושוב ושוב, אני רוצה לעוף מפה, כמה שאני רוצה ובסוף הקלידן עף מפה, תרתי משמע, תבחרו טוב את האנשים שאתם מסתובבים איתם, אף פעם אי אפשר לדעת מי יאכזב אתכם ברגע שהכי תזדקקו לו, באמת.

 

תמיד טוב ללמוד מטעויות של אחרים.

נכתב על ידי Babush , 8/8/2008 03:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBabush אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Babush ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)