לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג של אישה עליזה ומוזרה בדרך להגשמה עצמית בארץ הקודש.

Avatarכינוי:  frisky lady.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

יומי הראשון בטכניון


היום הראשון ללימודים. בואו נדבר על זה.

אני לא יודעת כמה מכם חוו את זה, אבל משום מה בסרטים, היום הזה מתואר בתור יום מלא ריגושים וכיף. במילה אחת? בולשיט.

בחיים האמיתיים היום הזה מלא במבוכה, בדידות וחוסר וודאות קיומית.

להמשך תקין של הפוסט אעדכן אתכם במספר פרטים:

אני במעונות, לבד בחדר, עוד לא התחלנו ללמוד כלום, לא מכירה אף אחד.

אז בואו אני אחלוק איתכם מספר רגעים מביכים שעברתי ביומי הראשון בטכניון (אם תהיתם למה בתחילת אוגוסט ולא באוקטובר אז.. לא עניינכם ביצ'ססססססס מוציא לשון ):

 

1. ב-11:30 בבוקר עברתי התמוטטות עצבים שכללה פאניקה פתאומית שנעלו אותי בחדר. דפקתי על הדלת 5 דק' עד שהגיע אחראי המעונות. אלוהים יודע איך הוא קלט מה עבר עליי אבל הוא אמר לי לנשום עמוק ולהיזכר איפה המפתח. ניחוש פרוע? בארנק. 

יאפ, מביך.

 

2. חיפשתי את בניין הלימודים שלי במשך חצי שעה. השעה הייתה צהריים, השמש יקדה מעליי. בואו נגיד שכשהגעתי לשם הייתי אשכנזיה צלויה. עוד לא הגענו לרגע המביך... התיישבו לידי 2 בנים ותוך כדי השיחה איתם הרגשתי בעגל זיעה נוטף לי על הרגל. כל מה שעבר לי בראש זה א'- "איך לעזאזל זיעה מגיעה לשם??" ב'- "אם הרגל שלי מזיעה ככה.. מה עם התחת??".

מיותר לציין שקמתי אחרונה מהספסל.

 

3. העברתי את יומי בחדר. תודה לבורא ה-wifi. אם לא אתה, סטודנטית בטכניון הייתה מתגלה תלויה וזה עוד לפני שהיא הספיקה להיכשל במשהו באופן רשמי. בקיצור, זה היה מתסכל ובודד. 

 

4. זה היה כל כך מתסכל ובודד שבאיזשהו שלב יצאתי לשבת החוצה ושקלתי לפתח שיחה עם צמח.

 

5. כל היום המעונות היו ריקים! שממה! דממת אלחוט! פתאום כשיצאתי מהמקלחת במגבת 2 בחורים החליטו להיכנס לחדר שנמצא מולי. אוח, עד מתי יקום??? אבל בתכלס מה אכפת לי.. חפפתי עם Dove. קריצה

 

בקיצור, אלה מאורעות ה-3 לאוגוסט 2014 בטכניון, ישראל, העולם, שביל החלב.

נשתמע בשמחות, חברים.

נכתב על ידי frisky lady. , 3/8/2014 20:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-12/7/2015 13:55
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfrisky lady. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על frisky lady. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)