לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לך שקל?


בלוג ככל הבלוגים. רחובותית, טבעונית, בכיתה י"ב.

כינוי:  שלמה הבלש!

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

:)


אאאאאההההה!!!!!!!!!!
היום היה ממש נחמד.  למרות שהיה בית ספר, והודיעו לנו שהולכים להוסיף לנו שעות, להאריך את הלימודים ב11 יום (לא כולל ימי מתכונות ובגרויות) וכו'. אבל בכל זאת, לראות את כולם במסדרונות, ולחזור לאותה שגרה משעממת אבל נחמדה אני חושבת.
פתאום היה נראה לי נחמד לבוא לבית ספר. בסדר, כבר המורים התרגלו שאני לא כותבת ("אני מקשיבה, לכתוב ביומן עוזר לי מאוד להתרכז"), לנגן בחדר מוסיקה בהפסקות (שדרך אגב, ביטלו לנו את הסמינר מוסיקה, ולא יודעים עדיין מה יהיה עם הערב מגמה)...
 
ואחר כך הלכתי עם אבא שלי וטובה לת"א. כמה זמן אבא שלי מדבר איתי על מצלמות, אומר לי לשאול את בן דוד שלי כי הוא רוצה לקנות לו מצלמה. טוב...
עכשיו היה בי משהו שחשד שהוא בעצם רוצה לקנות לי את המצלמה, אבל לא רציתי סתם לפתח ציפיות.
בכל מקרה, הלכנו לחנות מצלמות ואז הם סיפרו לי שהמצלמה מיועדת לי!!!!!!!!.
ממש ממש שמחתי כי מאז הגירושים של ההורים שלי אני מתה למצלמת וידאו (המצלמת וידאו היתה שייכת לאבא שלי, והוא לקח אותה בחלוקת רכוש כשהיתי בת 6). ופתאום, ניהיה לי מזל.
האמת, מצד אחד זה נורא נחמד שהוא עושה את זה, אבל מצד שני, אני לא רוצה שהוא יעשה את זה כדי לנסות לפצות על הרגשי נחיתות שיש לו כלפי כמה הוא לא באמת דאג לי בשנים האחרונות.
הוא גם החליט לשלם לי על הרישיון...
ופתאום הוא נותן לי סתם ככה כסף, ואומר בצחוק:"זה לסיגריות"...
ואני לא בן אדם שאוהב שמבזבזים עליו. קשה לי לקבל מתנות. קשה לי לקבל כסף...
לפעמים אני מקנאה באנשים שיודעים לקבל מתנות וכסף. אני תמיד מרגישה "חייבת", ולא יודעת כמה פעמים אני צריכה להגיד "תודה", ולנשק ולחבק...
 
ועוד משהו טוב שקרה לי אתמול...
קיבלתי זימון לתפקיד "פקחית טיסה" שזה תפקיד ממש ממש ממש ממש טוב בצבא, וגם טוב לחיים האזרחיים...
אני מקווה שאני אעבור את המיון בכלל....
 
וחוץ מזה אני שונאת אבל שונאת את מכבי (קופת חולים)!!!! פשוט שונאת. נראה לי שכל השביתה הזאת ביליתי שם. כבר כולם מכירים אותי בשם, וכל פעם עושים פרצוף של:"אוי, מה היא הוא עושה פה שוב?!".
שילכו להזדיין.
 
אז זהו,
בר.
 
נכתב על ידי שלמה הבלש! , 13/12/2007 23:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

טוב, אז את השאלון לקחתי מנמו, שלקחה מאליאנה...

משעמם לי, אז תתמודדו.

 

[X] מסטיק נפל מהפה שלך כשדיברת.

[] מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת.

] רצת לתוך דלת זכוכית.

[] קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע.

[X] חשבת על משו מצחיק והתחלת לצחוק.

[] רצת לתוך עץ שיח.

[] ידעת שזה אפשרי ללק את המרפק שלך.

[X] ניסית ללק את המרפק שלך.

[] לא ידעת ש'אני פורים' ו'השפן הקטן' בעלי אותה מנגינה.

[X] ניסית לשיר אותם.

[X] אכלת משו שלא נועד לאכילה.

[X] נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.

[] נחנקת מהיריקה של עצמך.

[] ראית את מטריקס ואתה עדיין לא מבין את זה.

[] לא ראית את מטריקס.

[X] הקלדת רק עם שתי אצבעות.

[] תפסת בטעות מישו על חם.

[] ניסית לשתות מתוך קש וזה הלך לאף או לעיניים שלך.

[] תפסת את עצמך מזיל ריר.

[X] היית חצי רדומה בשיעור.

[X] את כזאת שמתחילה לצחוק מכל דבר .

[] זרקת על מישו אוכל כי הוא עיצבן אותך

[] לפעמים פתאום הפסקת לחשוב.

[X] התחלת לספר סיפור ואז פתאום שכחת מה באת לספר.

[] רוב האנשים מנדנדים בראשם והולכים ממך.

[] הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.

[X] אתה משתמש באצבעות שלך לחישובים מתמטיים פשוטים.  

[] אכלת חרק. 

 [] אתה עושה את השאלון הזה כשיש לך משו הרבה יותר חשוב לעשות.

[X] שמת בגד כלשהו שלך הפוך ופשוט לא הבנת את זה עד שאמרו לך.

[] חיכית מלא זמן בשביל משו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.

[X] העברת הודעת שרשרת כי פחדת שמה שרשום שמה יקרה לך.

[X] שברת הרבה דברים.

[] חברים שלך יודעים לא להשתמש במילים ארוכות לידך.

[X] אתה מטלטל את הראש שלך כשאתה מבולבל.

[X] נפלת אי פעם מהכיסא שלך

[] כששכבת במיטה שלך ניסית למצוא טקסטורות בתקרה.

[X] המילה אממ.. היא בשימוש רב אצלך .

[X] הפגנת חוסר טאקט מוחלט כשאמרת למישו שהוא מכוער\שמן\מזיל ריר.

[] דפקת את הראש בקיר בשביל לבדוק אם זה עושה גומה בקיר.

 

טוב, יצא לי 18 מסתבר...

חשבתי שיצא יותר.

נמו, את יותר טיפשה ממני. אני יודעת, זה קשה, אבל מה לעשות XD

נכתב על ידי שלמה הבלש! , 6/12/2007 03:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,803
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלמה הבלש! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלמה הבלש! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)