לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נשאר רק להחליט- פנטזיה או מציאות?

Avatarכינוי:  Get low, bitch.

מין: נקבה

MSN:  Ask for it.

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

סקס בבית החולים.


.
נכתב על ידי Get low, bitch. , 29/7/2008 14:15  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס בבית החולים.


שלום לכם קוראים יקרים,

וברוכים הבאים לבלוג סיפורי הסקס החדש שלי.

אוכל להגיד על עצמי שיש לי ניסיון דיי רב בתחום זה,

ולא בכתיבה לבדה...

אני בלוגרית וותיקה בישראבלוג ומאוד אוהבת לקרוא בבלוגים מסוג זה.

נדרש ממני המון אומץ כדי לפתוח אותו, והתוצאה לפניכם.

מקווה שתהנו ותגיבו.

טא-דאם.

 

 

  היה זה החופש הגדול, וללי לא היתה עבודה.

היא רצתה לעשות משהו עם עצמה, והגיעה לשלב שלא יכלה עוד לשאת את השעמום.

לי החליטה לפנות לארגון המתנדבים בעירה, ולמצוא מקום להתנדב בו ולהעביר את החופש.

לי שובצה כמתנדבת בבית החולים בעיר שבה התגוררה.

 

  לי היתה בחורה יפייפיה וכוסית בצורה בלתי רגילה...

רגליה ארוכות, שדיה גדולים, כבדים ולבנים, ירכיה מלאות במקצת, עיניה חתוליות ושפתיה עבות, אך לא יותר מדי.

היא היתה מושכת והיא ידעה את זה. היא גם אהבה מין ולא התביישה להודות בכך.

"אולי יצא לי זיון מהבית חולים הזה, מי יודע?" חשבה לעצמה בזמן שהתלבשה והתאפרה.

היא לבשה חוטיני תחרה שחור, חצאית מיני קצרצרה וגופייה בעלת מחשוף עמוק, ללא חזיה.

היא נראתה פשוט הורסת.

 

  כבר כשנכנסה אל בית החולים קידמו את פניה מבטים רעבים של כל הגברים באיזור.

כולם תקעו מבטם בבחורה המהממת שנכנסה לתוך הבניין האפרורי.

היא נכנסה בנונשלנטיות, כאילו לא שמה לב למבטים, אל מסוף המתנדבים, לקחה את הכרטיס ודילגה בקלילות אל עבר מקום ההשמה שלה. היתה לה הרגשה טובה בקשר לעניין הזה.

 

  בכניסה למשרד, קיבל את לי בחור גבוה ושחרחר, שרירי וחתיך. גיא היה שמו.

גיא היה נשוי, והיתה לו ילדה, אך אשתו לא סיפקה אותו והוא מצא את עצמו תוהה לעיתים קרובות למה בחור אטרקטיבי כמותו צריך להישאר עם אחת כמוה. לעומת כל ההרהורים, מעולם לא העז לבגוד בה.

הבחורה שנכנסה למשרד לא השאירה אותו אדיש. זקפתו התעוררה כששלח את מבטו לעבר המחשוף שלה.

"מה שמך?" שאל אותה.

"לי, ואתה מי?" ענתה לו בקול מזלזל.

"אני גיא, ועכשיו אני נזכר שהיתה אמורה להגיע מתנדבת... זאת את נכון? אם כך אני הבוס שלך."

 

  "אקח אותך לסיור בבית החולים" הציע גיא.

"בשמחה, אבל לא כדאי קודם להכיר את המשרד?" שאלה לי בחיוך שובב.

"הו לא, יש לי מקום יותר מעניין להראות לך. כלומר, מקומות." גיא לא נשאר חייב.

הם הלכו אל עבר הבניין השני שבמתחם, נכנסו לתוכו וירדו במעלית. הם הגיעו לבית חולים תת קרקעי.

"זה בית החולים שלנו לעיתות מלחמה..." אמר גיא בלחש, כבר מריח את שערה של לי.

"או אולי.. בית החולים למפגשים דיסקרטיים?" לחשה לי וקירבה את שפתיה לשפתיו.

 

  הם התנשקו ארוכות, בתחילה נשיקה הססנית, ולאחר מכן מערבולת של לשונות.

לי תפסה בשערו של גיא בחוזקה ואמרה לו בתקיפות: "תתחיל לגשת לעניין, מותק".

גיא הבין את הרמז העבה והתחיל לרדת אל צווארה הלבן... מצץ, נשך, ליקק, שרט את דרכו לעבר שדיה..

הוריד את חולצתה, התפעל משדיה ומיד התחיל ללוש אותם, למצוץ ולנשוך קלות את הפטמות.

הוא ירד אל בטנה ופתח את כפתור החצאית, היא נשרה ממנה בלי קושי.

ירכיה כבר היו רטובים ממיציה החמים...

הוא ליקק את בטנה וירד למטה לאט, באיטיות שהטריפה אותה לחלוטין.

"היי, רגע!" אמר.

"מה?!" שאלה בהסטריה, רוצה שימשיך.

"אני רוצה יחס שוויוני." פסק גיא. הוא שמח מתחושת הכוח שניתנה לו פתאום.

לי ניגשה במרץ להוריד את חולצתו, נישקה את גופו השרירי ופתחה את מכנסיו.

היא הוציאה את איברו הזקור מתוך תחתוניו שאיימו להתפקע מגודל זקפתו...

היא הכניסה אותו לפיה בבת אחת, שאבה בכל כוחה, פתחה אותו הכי גדול שיכלה.

היא הוציאה אותו, העבירה את לשונה מבסיסו ועד לביצים, ולא שכחה להעניק גם להן טיפול מסור.

לפתע הפסיקה, שנייה לפני שהתפרץ בפיה, והוא הבין את הרמז והוריד את תחתוניה.

הוא נשך את פנים הירך שלה, ליקק אותו מהמיצים החמים שלה, הגיע אל הדגדגן שלה ונשך אותו קלות...

לי מבחינתה נהנתה מאוד מהעניין וגנחה בקול רם.

גיא הטריף אותה, ליקק את הכוס שלה במהירות מטורפת, היא עמדה לגמור, היא צעקה כמו משוגעת!

הוא הכניס אצבע, ועוד אחת, ועוד אחת, ועוד.. כל ידו היתה בתוכה מרוב שהיתה רטובה.

לפתע נשמע קול נשי נוסף בחדר.

"מה זה? ככה, לא קוראים לי?"

 

רצוי שתגיבו אם אתם רוצים את המשך הסיפור, שיצא ארוך מאוד [אבל שווה ].

רוצו (:

 

 

 

נכתב על ידי Get low, bitch. , 29/7/2008 13:32   בקטגוריות סקס  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





27,261
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGet low, bitch. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Get low, bitch. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)