לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

classic.



כינוי:  miss behave

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

סטוץ.


אולי זה לא פוליטיקלי קורקט

אבל כנראה שכל מה שהייתי צריכה היה פשוט סקס טוב.

 

מעולם לא חיבבתי חוסר מחוייבות יותר מעכשיו. לא בא לי אהבה. חם לי וזה דביק...

 

ועכשיו למצוא עבודה ולהתחיל לחסוך. כי אני חוזרת להודו בשניה שיש לי ויזה.

חכי לי הודו, אני חוזרת לחיות בזרועותייך.

נכתב על ידי miss behave , 4/10/2009 19:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתה רוצה את הלבד. (לב)-ד. מתגעגע לעצמך, מתגעגע למה שהיית, למי שהיית.

לא יודע מי אתה אבל מתגעגע.

מסתכל על תמונות מהודו והלב נצבט. כי שם היית מאושר באמת. לא בכאילו, לא עוד זיוף או מסיכה ששמת כדי לרצות את כולם מסביב. החיוך היה אמיתי.

היית האני הטהור והפשוט ביותר שקיים, פשוט הוא נכון. קל הוא נכון. ככה מישהו חכם אמר פעם. ואתה מסכים.

ואתה לא מצליח כבר לבכות, כי כלום לא מרגיש יותר, הרגש נכבה, אתה מת מבפנים כשלפני חודשיים היית הכי חי שאתה יכול להיות..

ואתה רוקד, ומסתכל אל השמיים, והשמיים הם אותם שמיים. אז למה דווקא שם אתה מרגיש בבית?

למה שם, רחוק מהכל, דווקא שם אתה הכי קרוב לעצמך?

עוד לפני שהמטוס נוחת אתה מרגיש בהבדל. כל המשקל שהשארת במטוס בדרך החוצה חוזר אבל עכשיו הכל מרגיש כבד יותר, כי התרגלת להיות חופשי, לעוף.

ובקסאול היינו צוחקים, שצריך לקשור לי אבנים לרגליים כדי שאני לא אעוף גבוה מדי.

ויש לי 6 חודשים להעביר עד הודו הבאה, ובינתיים כל מה שיש לי לעשות זה להסתכל על תמונות, ולהיזכר בגן עדן שחוויתי עלי אדמות, ולהגיד תודה.

 

נכתב על ידי miss behave , 4/10/2009 19:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,813
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss behave אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss behave ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)