לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.life is simple... you make choices and you never look back


מגיבי נאצה מוזמנים =)

כינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

מתנה לחברה. על מה ולמה?


שלום לכולכם קוראים נאמנים (עלק, בטח יש פה איזה פישפש אחד וגם הוא מתלבט ביני לבין סרטונים של צביקה פיק בyoutueb, לנוחיות הפשפש: צביקה פיק - נאסף תשרי) אני ניצבתי בדילמה קשה במיוחד-

מה לקנות לחברה?

ישנם דברים בנאלים כגון שוקולד, בגדים, תכשיט יפה, או אפילו חולצה נחמדה

אפשר להרחיב את ה"תפריט" לדברים לא שגרתיים כמו תמונה, כרית או סט מצאים למיטה.

 

אבל לא משנה מה תבחרו אני בטוח שהיא תטען בפניך "זה לא משנה, העיקר הכוונה" בניסוח כזה או אחר.

מה שמוביל אולי לעצה ראשונה שלי אליכם, אחי הגברים- לא להאמין לנשים, זה לא נכון! לפחות לא ב100%. אומנם מה שתביאו (כמעט- קונדום משומש עלול לגרום לתגובה קצת שונה, אתם מוזמנים לנסות) יגרום לשמחה כזאת או אחרת, אבל אם תביאו לה משהו שימצא חן בעניה היא תזכור לכם את זה זמן רב ותשוויץ בפני חברותיה. אז לא להאמין להן כאן.

 

גישה נוספת היא במקום להשקיע במתנה. לקחת אותה ליום כיף, זה יכולה להיות מסעדה נחמדה או סרט. משהו שהיא תזכור ותהנו בו. אבל תזכור לא להתפשר ולא ללכת למקום שאתה תסבול בו (להלן אישתו של הנוסע בזמן, מכר שלי הלך לשם בעקבות תחינות מצב בת זוגו. אפשר רק לאמר שיהיה לו קשה להיכנס לאולם קולנוע אחרי זה) היא תרגיש את זה ושניכם תסבלו.

הגישה הזאת מביאה אותי לעצה מספר 2: במקרה כזה זה עדיין חשוב לקנות לה משהו, גם אם הוא קטן וסימלי ביותר. צריך משהו שישאר מזכרת (פרחים\משהו אכיל לא מתאים), ד"א אם אתם הולכים לטיילת אז תמונה של צייר רחוב שלכם זה אחלה רעיון.

 

עד עכשיו זה כל מה שיש לי לספר לכם חברי (מקווה שהפשפש לא הלך) ושיהיה לכם המון בהצלחה! (אתם תצטרחו את זה)


  Have a nice day

נכתב על ידי , 28/9/2009 23:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lady D. ב-9/3/2010 15:19
 



חזרה לשנת הפעילות!


אוקי קצת באיחור אבל ה1.9 הגיע ואיתו החזרה ללימודים. כיתה י'ב כבר כאן.

השנה האחרונה במסגרת 12 שנות הלימוד היא מרגישה לי במסגרת הבי'ס כמו י'א.

אבל מה שהשתנה זו ההרגשה מסביב, המחשבה שזה הסוף, לטוב ולרע. לפני כשנה (עם כניסת צה"ל באופן ישיר לחיינו) התחילו אנשים להריח את הסוף, את היציאה מהמסגרת של משרד החינוך. התחילו לאמר שהם לא רוצים לצאת מהמסגרת. אני לא כ"כ הצלחתי להבין אותם באותו הזמן, חשבתי לעצמי שזה דווקא טוב אותה יציאה, החופש והעצמאות החדשה שנקבל תהיה דווקא שינוי מרענן.

עכשיו אני מבין טוב למה הם התכוונו, זה באמת קצת מעציב המחשבה- לא לראות את החברים כל יום וחוסר המסגרת. אבל אני עדיין לא עצוב ואני עדיין רוצה כבר לצאת. רק שאני לא עושה את זה בלב שלם- אף פעם לא טענתי שאני בנוי ממקשה אחת.

מבחינת הבי'ס כיתה י'ב מרגישה לי כרגיל. אני לומד עם אותם המורים עם אותם החברים את אותם המקצועות (למרות שאין יותר ספרות והיסטוריה!! ^.^)

הצבא נכנס חזק וגורם ללחץ מכיוון הפסיכומטרי, אני חייב להצליח!

 

אם כבר נכנסתי לתחום הפסיכומטרי אז העצלות מגיעה למקומות חדשים. כל הזמן יש עבודה שם בנושא המילים או סתם תרגול אבל אני פשוט מתעצל, בגדול. לא היה לי שיפור במבחן המחצית ולמרות שהציון שלי עדיין יחסית גבוה הוא לא מספק אותי. אני צריך משהו שיגרום לי ללמוד לזה, איזה מקור מוטיבציה או משהו.

 

השיעורי נהיגה שלי ממשיכים יותר מידי זמן, אני כבר רוצה לסיים עם זה!

יעד חדש, עד סוף החודש אני עם רישיון!

 

אז עד לפעם הבאה

 


 Have a nice day

נכתב על ידי , 6/9/2009 18:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Bod ב-11/1/2010 17:54
 





4,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעומר דנציגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עומר דנציגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)