לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבדרת

כינוי: 

בת: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

עיצוב דני


לפני שמונה שנים בערך, בדרך לארה"ב, הייתה לי עצירה של שמונה שעות בקופנהגן. מעולם לא הייתי בסקנדינביה לפני כן, והיה ברור לי שאני אצא לעיר, גם אם זה לגיחה קצרה. למזלי העיר נמצאת במרחק של רבע שעה משדה התעופה ברכבת, ואלה היו 4-5 שעות מקסימות בתקופה שלפני כריסטמס. הכל מקושט, עדיין לא קר מדי, הרחובות מלאים, מופעי רחוב, דוכני אוכל, אירופה. אבל לא על זה רציתי לכתוב, אלא על שתי חנויות דניות שהכרתי דרך פליקר, המקום הכי אהוב עלי באינטרנט כבר שנים.

 

Green Gate - הסגנון הזה מאוד מזכיר את קת קידסטון הבריטית, ואני מאוד אוהבת אותו. אני לא כ"כ יודעת איך לכנות אותו: רומנטי? קיטש? כפרי? girly? פשוט מקסים וזהו.

Rice - אני יותר אוהבת את הסגנון הזה, קצת פחות כפרי, יותר צבעוני וחי.

 

נכתב על ידי , 4/2/2008 18:39  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה יבוא


דרך חדר 404, הגעתי למשחק הזה.

המשחק אורך 5 דקות בדיוק, אז תשחקו לפני שאתם קוראים. זה יהיה יותר מעניין.

כשסיימתי את המשחק, קראתי את המניפסט של היוצר, ג'ייסון רורר. אחת הפסקאות שם הצליחה לגרום לאיזה אסימון ליפול אצלי:

 

You have the option of joining up with a spouse on your journey (if you missed her, she's in the far north near your original starting point). Once you team up with her, however, you must travel together, and you are not as agile as you were when you were single. Some rewards deep in the maze will no longer be reachable if you're with your spouse. You simply cannot fit through narrow paths when you are walking side-by-side. In fact, you will sometimes find yourself standing right next to a treasure chest, yet unable to open it, and the only thing standing in your way will be your spouse. On the other hand, exploring the world is more enjoyable with a companion, and you'll reap a larger reward from exploration if she's along. When she dies, though, your grief will slow you down considerably.

 

נו, כן, הצלחתי להגיע לגיל 35 מבלי להבין מהו קשר. ומשחק אינטרנטי של 5 דקות עזר לי להבין משהו. הסיבה שלא ראיתי את הדברים האלה במהלך המשחק היא שאני לא שמתי בכלל לב לאפשרות של החיבור עם עוד מישהו. פשוט הלכתי לבד, לכל אורך הדרך. אם לא הייתי קוראת, לא הייתי יודעת בכלל על האפשרות הזאת. מעניין אותי אם זה באמת סמלי, ואם אחרים כן ראו את הדמות הקטנה כבר בהתחלה.

 

"יום אחד זה יקרה.

בלי שנרגיש,

משהו ישתנה.

משהו ירגע בנו.

משהו יגע בנו.

ולא יהיה ממה לחשוש

וזה יבוא"

-ריטה

נכתב על ידי , 2/2/2008 18:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימים של חורף


שיניתי את הצבעים, הסתרתי כל מיני פוסטים, סידרתי קצת את הרשימות, בדקתי קצת את השטח, פתחתי בלוג אחר בישרא, פתחתי בלוג אחר בתפוז, פתחתי בלוג אחר באנגלית, ניסיתי לכתוב לעצמי יומן במחברת. נראה לי שאני רוצה בלוג, אבל לא יודעת איזה. או איך.

אני שונאת את החורף.

נכתב על ידי , 1/2/2008 18:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחגיגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חגיגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)