לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבדרת

כינוי: 

בת: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

כפיות או לא להיות


אזהרה: פוסט ארוך במיוחד על אתר היכרויות חדש וניתוח האישיות שלי.

 

נרשמתי לאתר ההיכרויות החדש והמומלץ כפיות, וזה אומר שאני עכשיו רשומה בכל מקום שמציע אהבה בכמה עשרות שקלים בחודש (כאן הם נותנים לי כמה חודשים חינם, אז כדאי להזדרז ולמצוא אותו). לא שזה מגדיל את הסיכויים שלי, אבל בכל זאת.

 

האתר יפתח לגלישה רק בעוד שלושה שבועות, עד אז אני אוכל רק לפנטז על כל הגברים החייכנים שמחכים לי (רק כדי לגלות אח"כ שאלה אותם אנשים מג'יידייט, שעשו קופי ופייסט לכל התשובות שלהם), ולספר לכם על תוצאות הרישום שלי.

 

אז האתר באמת נראה מקצועי, מעוצב וחדשני, עם אנשים קטנים שמדברים אלייך, ויש שם אפילו חגית אחת, אמיתית, שעושה סיור באתר. אישית, אין לי סבלנות (בכלל, לכלום). אני מעדיפה לקרוא בקצב שלי, ואת מה שאני בוחרת. אין לי סבלנות שיספרו לי כמה השיטה שלהם מוצלחת ומבוססת ותביא לי חתן מיד.

 

השלב הבא, שלב השאלות. וואי, וואי, וואי, כמה שאלות. התבקשתי לכתוב מילים שמגדירות אותי, אח"כ מה אני מחפשת, מה מושך אותי, מה מכעיס אותי, מה מצחיק אותי, איך אני רואה את הגבר שלי, האם אני ספורטיבית (לא), צמחונית (לא), ואיפה אני אוהבת לבלות (ודווקא המשבצת הזאת מוגבלת לשלושה בילויים בלבד! ומה אם אני גם אוהבת לקרוא, גם לראות סרטים, גם לעשות אהבה [זאת אחת האופציות!], גם ללכת למסעדות וגם לטייל בחוץ?). בתור חובבת שאלונים ידועה, מילאתי הכל בקפדנות (זה חוזר על עצמו, אין מה לעשות. שיהיה פתוח ועם חוש הומור. פתיחות, חוש הומור. שיצחיק ויהיה כן. אה, וגם פתוח. ולא ביישן.), ואז מגיע השוס שהם נורא מתגאים בו.

 

מבחן אישיות. גם את זה אני נורא אוהבת. מין שאלון 300 כזה. והאמת היא שהיו שם בדיוק השאלות שהייתי שואלת מישהו כדי לגלות אם הוא ה"טיפוס" שלי. השאלות שאהבתי: אני אוהבת לאכול, אני נותנת אמון באנשים, אני עושה דברים מיד, בלי לחשוב הרבה, מקבלת החלטות בקלות, לעולם לא ארמה במיסים שלי, אני מרגישה נוח בחברה. היו עוד כמה, אבל אני לא זוכרת. סביר להניח שאלה היו אותן שאלות, שחזרו על עצמן בגרסאות שונות כדי לגלות, על הדרך, אם אני גם שקרנית או לא.

 

אז הנה תוצאות מבחן האישיות שלי, שמראה איזה טיפוס חיובי אני:

 

נוטה לסגנון התנהגות מוחצן

מוחצנות באה לידי ביטוי במעורבות רבה בעולם החיצוני. טיפוסי אישיות מוחצנת נהנים להיות עם אנשים, הם מלאי מרץ ולעתים קרובות חווים רגשות חיוביים. הם נוטים להיות נלהבים ומוכווני-פעילות וקרוב לוודאי שיענו בשמחה להזדמנויות לריגושים. בעבודה בקבוצות קרוב לוודאי שהם ידברו, יעמדו על דעתם וימשכו תשומת לב לעצמם.

נוטה לסגנון התנהגות המתאפיין במכוונות גבוהה לשיתוף פעולה עם אנשים.

מימד זה משקף הבדלים אישיים בכל הקשור לשיתוף פעולה והרמוניה חברתית. אנשים אשר משתפים פעולה עם אחרים מעריכים את היכולת לבסס יחסים בינאישיים טובים. על כן הם מתחשבים, ידידותיים, נדיבים, נכונים לעזור ומוכנים להתפשר על האינטרסים שלהם מול אלו של אחרים. אנשים אשר משתפים פעולה עם אחרים אף מתאפיינים בתפיסה אופטימית של טבע האדם. הם מאמינים שאנשים הם ביסודם ישרים, הגונים וראויים לאמון.

משלב בהתנהגותך רמה ממוצעת של שליטה עצמית לצד מידה מסוימת של ספונטניות.

שליטה עצמית קשורה לדרך שבה אנשים שולטים בדחפיהם, מווסתים ומכוונים אותם. אנשים אשר נוטים לשליטה עצמית, נוטים לחשוב על מטרות ארוכות טווח ועל השלכות עתידיות לפני כל החלטה ופועלים בדרך של ארגון ותכנון. הם עשויים להיתפס כפרפקציוניסטים ונוקשים במידת מה, אך הם מוכנים להשקיע מאמץ רב בכדי להשיג יעדים ופועלים בדרך תכליתית ועקבית.

בעל עמידות גבוהה למדי ללחצים רגשיים

מדד העמידות מתייחס לנטיה לחוות רגשות שליליים. בעלי תוצאות גבוהות במדד זה פחות נוטים לסערות נפש ולתגובות רגשיות חריפות. הם נוטים להיות רגועים, יציבים רגשית ומשוחררים מרגשות חרדה ודכאון תמידיים. השחרור מרגשות שליליים אין פירושו היעדר קשיים רגשיים, אולם החוסן האישי והרגשי הינו גבוה יותר ואנשים אלו מרגישים שיש בכוחם להתמודד עם לחצים.

נוטה לסגנון התנהגות פתוח
המימד האישיותי של פתיחות להתנסויות חדשות מבחין בין אנשים רבי דמיון ויצירתיים לבין אנשים מעשיים וקונבנציונליים. אנשים פתוחים הם בעלי סקרנות אינטלקטואלית, הערכה לאמנות ורגישות ליופי. בהשוואה לאנשים שמרנים, הם נוטים להיות מודעים יותר לרגשותיהם, פתוחים לחוויות ולהתנסויות חדשות ונוטים לחשוב ולפעול בדרכים אינדיבידואליסטיות.

 

הצעות ייעול למנהלי אתר, ואזהרות למי שרץ עכשיו למלא את השאלון:

יש שם אנשים נחמדים שמדברים כל הזמן. לדעתי, אחרי שהשתקתי אותם בפעם הראשונה, הם צריכים להפסיק לדבר לגמרי. אין טעם שבמסך הבא הם ימשיכו לדבר כאילו לא ביקשתי כבר בנימוס. 

 

כשממלאים את השאלות הפתוחות, אם רוצים רגע ללכת אחורה לשנות איזו מילה, הופ נמחקות כל 356 המילים שכבר כתבתם אם אתם ורבליים כמוני. כדאי לתקן את זה, זה מרגיז גם אנשים רגועים כמוני (not).

נכתב על ידי , 20/2/2005 09:13   בקטגוריות אני ואני  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחגיגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חגיגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)