לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבדרת

כינוי: 

בת: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

גמני!!!!!!1


יש פרוייקט, אני מתייצבת.

(הגעתי לשם דרך זאתי הבחורה הכי לא מנומסת בעולם. כל פעם שהיא רואה אותי - לא אומרת שלום)

 

אז ככה:

 

1. בגיל שנתיים גרתי למשך כמה חודשים בטהרן.

2. בגיל חמש עברנו לאפריקה, ונשארנו שם עשר שנים. גרתי בקרוואן בג'ונגל, שודדים הרגו את השומר שלנו בחץ וקשת, שנים אחר כך היו קרבות יריות בגינה שלנו, ואחר כך עברנו לעיר הבירה. שם, אם אני זוכרת נכון, היו לי רק סיוטים של שודים, בלי השודים עצמם. אבל אולי אני טועה, איבדתי ספירה. רגע, ולפני שתחשבו שהייתה לי ילדות טראומטית באפריקה, הייתה לי ילדות נהדרת, ואני מתגעגעת אליה נורא. מעבר לשודים היו אינסוף חוויות, בית ספר אמריקאי, טיולים בכל העולם (אני בדרום אמריקה הייתי כבר בגיל 10 :-), משרתים, ועוד.

3. מעולם לא הייתי בכיתה ט'.

4. לפני חמש שנים טסתי לחו"ל אחרי 6 שנים בלי חו"ל. מרוב ההתרגשות וההתלהבות תכננתי את הטיול הכי מטופש בעולם. 10 ימים, 8 טיסות, כ-14,000 שקל. ניו יורק וסן פרנסיסקו. היה מדהים.

5. בזמן האחרון לא נעים לי לכתוב פה כי יותר מדי אנשים שמכירים אותי קוראים פה ולא מספרים לי. אבל אי אפשר בלי סקס, אז אני אגנוב מפימייל את עובדת הסקס הכי נדושה - גם לי מעולם לא היה one night stand. לגבי העתיד אני לא מתחייבת, אבל זה לא סביר.

6. בחמש השנים האחרונות עברתי 5 דירות בתל אביב. בהתחלה זה היה כיף, עכשיו זה סיוט. זה כנראה קשור לבעיית המחוייבות שלי. אני משתעממת מהר מאוד.

7. הייתי חברה של שלושה בלוגרים לפחות (אולי גם שאר החברים שלי כותבים בלוגים ואני לא יודעת).

8. אני יודעת מי זה מוזטל.

9. הבלוג הראשון שקראתי אי-פעם בישרא היה כזאת אנוכי.

10. הבלוג הראשון (והכושל) שהיה לי אי-פעם היה בלייב ג'רנל.

 

נכתב על ידי , 14/7/2005 09:54   בקטגוריות מימים  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחגיגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חגיגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)