לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

me and my fucking life



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 444728919 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


 

 

 

זה הפרוש של הכתוביות בשיר

 

אני ילחש לך שלום..

ואתה שתוק לי כתשובה

אני יחבק אותך

 רוצה?

רק אל תגיד שאתה לא רוצה

אני יטבע בעיניים שלך

 אפשר?

במבט עינייך אפשר בקלות לטבוע

ואני התפלל לאלוהים

אפשר?

שאצלך יהיה הכל טוב...

אני יעשה בשבילך הכל

מאמין?

 רק תגיד ותיראה

אני ינשק אותך ברכות

שומע?

ואתה תזהה ת'שפתיים שלי

אני יואב אותך

אפשר?

וגם עם אסור זה יקרה! והרבה....

כנירא אני אוהבת אותך מאוד

מסובך?...

לא זה לא מסובך אבל, קשה

הלב שלי משתגע

מאמין?...

הוא אוהב אותך וימשיך לאהוב

אבל בלעדייך אני כולי בטעויות

מבין?

אני ימות בלעדייך עוד תיראה...

אני יגע בגוף שלך

אפשר?...

אני יעשה את זה כלכך עדיין

אני ייכנע לך עם תרצה

אפשר?

ואנחנו נהיה כמו גוף אחד

אני רוצה להיות איתך

שומע?...

ואני יהיה רק שלך

ואתה תענה לי ישר

אוהב?...

לא אל תענה...אני מפחדת מהתשובה...

אני ייתן לך ת'לב שלי

אפשר?...

רק אל תאבד ואל תשבור אותו...

ואת זה אפשר לתקן

מסובך?...

לא זה לא מסובך,זה קל

תיקרא לי, תבוא

תוכל?...

ותישאר איתי עם אתה רוצה

אם את לא אוהבה עדיף שתעלם

מבין?...

הרי עם אהבה שלך לא תקנה אף אחד...

אני יחביא את השמש

אפשר?...

שהירח יאיר לנו הרבה הזמן

אני יגנוב את העננים

אפשר?...

שהרבה כוכבים יאירו לנו

תענה לי עם העיניים שלך

אוהב?...

עם כן אני יעשה אותך הכי מאושר ...

עם לא, אני מתחננת אלייך

שומע?...

אבל תזכור אותי קצת רק קצת...

נכתב על ידי , 31/7/2008 00:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



70 עובדות עליי


אני חדשה פה

אז אני ירשום על 70 עובדות

כדי שתוכלו להכיר אותי בקטנה

 

 

 

1. שמי קסניה

2. אני בת 15 ו7 חודשים

3. אני עולה לי'

4. אני גרה בערד

5. אני די נמוכה לגילי ומאז ומיתמיד הייתי בין הנמוכים.

6. אני לא יכולה לישון עם אור אני חייבת שיהיה חושך מוחלט.

7. אני מזל קשת תאריך הלידה שלי הוא 16.12.192

8. אני מתה על עיניים ירוקות יותר מאשר עיניים כחולות

9.יש לי רק עגילים באוזנים ואני מתה לעשות עגיל בלשון ובגבה

10. אני עובדת בתור ביביסיטרית

11. אין לי כבלים בבית לצערי

12. אני לא אוהבת חתולים

13. יש לי בבית דגים ואני לא מבינה למה נחנו צ'כים

דגים הם נורא משעממים  והם גם ככה לא עושים כלום

14. אני ממש אבל ממש שונאת ללמוד

15. היו לי השנה 110 חיסורים

16. אני ממש גרועה באנגלית

17.נתנו לי השנה 25 בתעודה במתמטיקה

18. הנשיקה הראשונה שלי הייתה באמת או חובה והייתי בת 12 נירא לי.

19. אני אוהבת אימואים

20. לדעתי הומואים הם חמודים כי זה בנים

שמתחברים לצד הנשי שלהם

21. תמיד רציתי ידיד הומו חעחעחעחע כמו בטלנובלות שיש בנות שיש להם ידיד הומו

22. יש לי 2 אחיות גדולות ואח קטן

23. יש לי 2 אחיניות ו2 אחינים ועוד 1 בדרך

24. שתי האחיות שלי ניכנסו להריון בגיל 16 1 מהם כבר בת 30 והשניה 24 נירא לי

25. אני דודה מגיל שנתיים

26.אני מעשנת כבר מכיתה ו'

27. אני אוהבת רוק

28. שתי הלהקות שאני הכי אוהבת הם simple plan וlinkin park

29. אני שונאת מוזיקה מיזרחית

30. אני שונאת ת'תוכנית מצלצלים זו התוכנית הכי חופרת שיש

31. אני נורא אוהבת ליצחוק

32. אני ממש חברותית ונורא קל להיתחבר אליי

33. אני אוהבת להיצתלם ולצלם ת'חברות שלי

34. אני בזבזנית

35. הצבעים האהובים עלי הם: אדום,שחור,לבן,חום,צהוב בננה,טורקיז וזהב.

36. אני ממש מפחדת מחרקים אפילו מהכי קטנים שיש

37. אני מכורה לשוקולד

38. אני חולה על פרות על כול סוגי הפירות

39.המסך של הפלאפון של סדוק

40. ההורים שלי גרושים

41. אבא שלי גר בכרמיאל ואני בערד שיש מרחק גדול זה מזה

42. אני אוהבת ת'סיגנון ריקוד ת'קטוניק

43. אני אוהבת ללכת למסיבות

44. אף פעם לא הייתי בדיכאון רציני הכי הרבה זמן

שהייתי בדיכאון זה 10 דקות

45.שונאת אבל ממש שונאת לריב עם חברות שלי

46. אני לוקחת ת'חיים בקלות

47. אני אוהבת לירקוד ריקודי בטן

48. אני שונאת שמסנניםנ אותי

49. שונאת שלא עונים לי כשאני מדברת אל מישהו

50. אני נורא מבולגנת

51. אני שונאת שקר לי

52. החברה הכי טובה שלי נסעה לחודש לאילת לאחותה

ואני מתגעגעת אלייה היא חסרה לי נורא

53.  בחיים לא נפרדו ממני

54. הקשר הכי ארוך שהיה לי זה 3 חודשים יחד

55. אני שונאת סושי

56. אני שונאת גבינות חות מגבינת עמק וגבינה מעושנת

57. יש ילד שאני מתכתבת איתו כבר איזה שנתיים באיסי

ובחיים לא ניפגשנו הוא עומד להיתגייס לצבא.

58. היה לי חבר מב"ש ניפרדתי ממנו איזה 3 פעם

 והוא חזר אליי בפעם השלישית כבר ניפרדתי ממנו סופית

59. אני שונאת שנועציםבי מבטים.

60. הסרט שאני נורא אוהבת זה סיפור אהבה בלתי נשכח

61. אני בוכה בסרטים 62.אני מדברת עם עצמי לפעמים זה עוזר

63. אני מתה על המעדן מילקי. טוחנת כאלה בכמויות חח

64. אני מאוד בררנית לגבי אוכל. לדוגמה : אני לא אוכלת אוכל שלא נראה טוב

65. מערכת היחסים שלי ושל אמא שלי די גרועה אנחנו תמיד רבות על הכול

66. אני לא מוכשרת בכלום

67.  אני הכי לא ילדה של בית..

 בכל הזדמנות שיש לי לצאת מהבית אני אצא

68. אני שואנת שמרחמים עליי

69.אני הפסיכולוגית של החברות שלי

70.  אני לא מאמינה שרשמתי 70 עובדות על עצמי

 

נכתב על ידי , 30/7/2008 03:24  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





392
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDead^^Feelings אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dead^^Feelings ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)