לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just DON'T do it


בריאות נפשית זה בדלת ממול. תבקשו את ברכה. כן, אפשר גם בין שתיים לארבע, אם לא נוח לה היא פשוט לא עונה.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2012

סליחה, סליחה ושוב סליחה


כן, לא הייתי פה מלאנתלפים שנה. זה ממש לא היה בכוונה, פשוט רציתי שאת הפוסטים שלי יכתוב מישהו אחר. ושהוא גם יאכיל את חיות הבית וייקח אותן לווטרינר, יטייל עם הכלבה, יעשה את העבודה שלי, ינקה את הבית, ייצא עם החברות שלי לבילויים שאין לי כוח אליהם וימצא לי חבר מדהים, עבודה חדשה ומעלפת ודירה נחשקת. וכל זה כשאני רואה סדרות מטופשות ב-DVD. ונחשו מה? זה לא קרה.

 

אני לא זוכרת אם כבר כתבתי על זה או לא, אבל אני נטרפת מההיסטריה הגברית סביב החשש מפני תביעת הטרדה מינית כוזבת. בהתחלה פטרתי את העניין ב"מדובר בבחור היסטרי בודד" כי אכן היה מדובר באחד הבחורים היותר חרדתיים שיש. ואז כששמעתי את אותה סימפוניה מבחורים שעד אותו רגע לא חשבתי שהם לחלוטין פסולי חיתון לחלוטין נפל לי האסימון: משהו רקוב בממלכת ישראל, וזה לא רק ביבי.

 

לא ברור לי איך כמעט כל אישה שאני מכירה הוטרדה מינית (וחלק אף גרוע מזה), ועדיין לא רואה בכל גבר קודם כל אנס פוטנציאלי. ובה בעת, ישנם יותר מדי גברים שמעולם לא הכירו מישהו שהוגשה נגדו תלונה על הטרדה מינית וחיים בכזו חרדה.

 

אז בואו נחזיר דברים לפרופורציות: לא חסרים תחומים בהם בבית המשפט מדובר במילה של פלוני מול מילה של אלמוני. השכן שלך יכול להתעצבן עליך שאתה משאיר את שקית הזבל מחוץ לדלת (מנהג דוחה לכל הדעות!) ולהתקשר למשטרה בטענה שאיימת עליו/ שאתה בועט בחתולי הבניין/ שאתה לוקה בנפשך. ועכשיו לך תוכיח (בבית המשפט או מול הפסיכיאטר) שלא עשית את הדברים המיוחסים לך.

 

אז למה לעזאזל זה לא מפחיד אתכם? למה רק נשים? למה רק הטרדות מיניות? אני חוששת שמה שמפחיד רבים מהגברים הפחות מובחרים היא התחושה שחוקי המשחק השתנו. שהם צריכים לחשוב רגע לפני שהם פותחים את הפה, ובטח לפני שהם מזיזים את היד.

 

כנראה שמעתה גם אותם לא מובחרים ייאלצו להפעיל קצת היגיון בריא לפני שהם פועלים. אם היא נראית לכם קצת לא יציבה נפשית אולי זה לא רעיון חכם לשכב איתה? אם אתם צריכים לשקר לה כדי שתיכנס איתכם למיטה אולי זה יעלה לכם ביוקר, ולכן כדאי לוותר על הרעיון לא רק מטעמים אלטרואיסטיים? בקיצור, ברוכים הבאים לעולם בו חיות הנשים מגיל 12 לערך, עולם בו למעשים יש לעיתים מחיר יקר עד מאוד.

 

אני לא טוענת שאין תלונות שווא, אבל הן מעטות. הן בהחלט לא מצדיקות את רמת ההיסטריה. אה, סליחה, גברים אינם היסטריים. אף פעם. אז איך נקרא לזה? רמת הזעם המוצדק על העוולה הנגרמת להם. כרגיל, אנחנו היסטריות כשאנחנו לא מוכנות להיכנס לאוטו של אדם זר בדייט ראשון (מה את בת 16? אני נראה לך אנס?). וגברים שחושבים שנשים מעלילות על גברים תמימים הטרדה מינית שלוש פעמים ביום לפחות? הם פשוט מגיבים בהתאם למציאות המפחידה שנכפתה עליכם.

 

* אגב, קראתי את כל התגובות שלכם, והתכוונתי להגיב. אבל מחר. מזל שבדיאטות אני טיפה יותר חזקה.

נכתב על ידי , 7/2/2012 22:16  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




65,868
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למדו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מדו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)