לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Blue-Sky CITY


B"S-CITY עיר שלא כדי לך לפספס...!

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 741995 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

בית קפה Happy-Coffee :-]


שלום לכולם.

אם גם אתם אוהבים לנוח לכם בבית קפה נחמד, עם שתייה חמימה ועוגייה טובה אז זה ה-עמוד בשבילכם.

בבית הקפה Happy Coffee יש את כל סוגי הקפה והעוגיות שמחכים רק לכם, אז תהנו!

 

כדי להכנס לבית-קפה, תרשמו בתגובות של עמוד ההזמנות את הפרטים:

-שמכם בעיר:

-מספר האנשים שיכנסו לבית הקפה:

-מה קניתם, באיזה קטגורייה ומה מספר הפריט:

 

זהו. אם יש משהו לא ברור- תודיעו לנו.

זה בית הקפה-

 

זה בית הקפה מבפנים-

בעלות המקום:

 

הדברים שתוכלו לקנות-

 

הלהקה המעולה של בית הקפה (רק בערבים):
 
 
 
דוכני המזון והשתייה:
 
 
 
 

 

קפה (15 סקיים):

1.

2.

 

 

3.

 

 

4.

5.

 

6.

 

7.

8.

9.

10.

11.

12.

 

13.

 

14.

 

15.

 

 

 

שוקו ילדודס (20 סקיים):

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

 

שתייה קרה - 8 סקיים

 

1. 

 

2.Savour the taste of sweet milk chocolate combined with zesty NeoTomatoes!

 

3.A healthy burst of our special Tomato-Blueberry mix!

 

4.This sweety-soury blend is one of our staffs absolute favourite! Highly recommended.

 

5.A zesty combination! Contains all the nutrients of mango and the fun of melon!
 

קינוחים 10 סקיים):

 

1. 

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

 

7.

 

8.

 

9.

 

10.

 

11.

 

12.

 

13.

 

14.

 

15.

 

16.

 

17.

 

18. Only the freshest Kraku Berries go into this mince pie!

 

19. A lovely cherry pie.

 

20.

 

21.

 

22.

 

23.

 

24.

 

25. a white cake with strawberry frosting, adorned with marzipan berry fluffs, liquered strawberries, sugary sweethearts along the border, and a meringue berry cream topping. Give it to your valentine this year!

 

 

אם ביקרתם בבית הקפה יופיע בבית שלכם:

 

 

 

 

בתיאבון :)

נכתב על ידי , 21/11/2008 12:49  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבית של רן חתיך!!


 

שלום הגעתם לבית שלי!

זה אני:

 

 

 

 

 

 

 

שם:רן

שם משפחה:חתיך

גיל:20

עבודה:אנא בחר ממשרד התעסוקה

קצת על עצמי:

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

אני גר ברחוב:

 

זה הבית שלי:

עולה $220

 

והחדרים שבו:

החדר שינה שלי:

 

הסלון:

 

הכניסה:

Image Hosted by ImageShack.us

 

המשפחה שלי:

 

החיות שלי:

 

Image Hosted by ImageShack.us

הכסף שלי:

 

 

יש לי בבנק:4000

אני מקבלת משכורת כל יום ראשון:

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

האוכל שלי:

 

המוצרים שלי:

 

המוצרים שבבית שלי:

 

Image Hosted by ImageShack.us

יצאתי ונהנתי ב:

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

דואר:

גמאני מנוי/ה לעיתון העיר:כן/לא

זו התיבה שלי:

    

 

ברוכה הבאה לעיר!!

מקוות שתיהי/ה פעיל בעיר!!

אוהבות המון ליאת ורוני

 

מצורפת מתנה:תלוש על סך 300 סקיים לקניה ברשתות הבגדים/הצעצועים!!

 

  

היא רן!!

ברוכה הבאה לעיר!!

אתה נשמע ממש ממש נחמד

אשמח לצאת איתך לאנשהו

אז אם אתה רוצה תודיע לי בביתי

ליאת המנהלת!

 

Image Hosted by ImageShack.us

הילדים שלי:

 

שם:

גיל:

החדר שלהם:

הדברים שלהם:

נכתב על ידי , 17/11/2008 23:06  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של roony+liat ב-11/12/2008 19:51
 



הבית של נועם לוי!!


שלום הגעתם לבית שלי!

זאת אני:

 

 

 

 

 

 

שם:נועם

שם משפחה:לוי

גיל:20

עבודה:שבחרת תפוסה!!

קצת על עצמי:בלה בלה בלה

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

אני גרה ברחוב:

 

זה הבית שלי:

 

והחדרים שבו:

 

הסלון:

החדר שינה:

האמבטיה:

Image Hosted by ImageShack.us

 

המשפחה שלי:

 

החיות שלי:

 

Image Hosted by ImageShack.us

הכסף שלי:

 

 

יש לי בבנק:5500

אני מקבלת משכורת כל יום ראשון:בחרי חדשה וכיתבי לנו בעמוד הזמנת משכורת

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

האוכל שלי:

 

המוצרים שלי:

 

המוצרים שבבית שלי:

 

Image Hosted by ImageShack.us

יצאתי ונהנתי ב:

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

דואר:

גמאני מנוי/ה לעיתון העיר:כן/לא

זו התיבה שלי:

    

 

ברוכה הבאה לעיר!!

מקוות שתיהי/ה פעיל בעיר!!

אוהבות המון ליאת ורוני

 

מצורפת מתנה:תלוש על סך 300 סקיים לקניה ברשתות הבגדים/הצעצועים!!

 

נ.בהעבודה שבחרת תפוסה!!

 

 

ברוכה הבאה לעיר!!

מקוווה שתיהי פעילהה ושיהיה לך כיף!!

אשמח לצאת איתך לאנשהו

ליאת

Image Hosted by ImageShack.us

הילדים שלי:

 

שם:

גיל:

החדר שלהם:

הדברים שלהם:

>
נכתב על ידי , 17/11/2008 17:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לroony+liat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על roony+liat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)