לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Blue-Sky CITY


B"S-CITY עיר שלא כדי לך לפספס...!

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 741995 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

הבית של מאיה סופרסטאר!!


שלום הגעתם לבית שלי!

זאת אני:

 

 

 

 

 

 

שם:מאיה

שם משפחה:סופרסטאר

גיל:20

עבודה: העבודה שבחרת תפוסה בחרי אחרת ותודיעי לנו בעמוד ההזמנות או בעמוד הזמנת משכורת

קצת על עצמי:

אוהבת לירקוד,לשיר,לדגמן

Image Hosted by ImageShack.us

 

אני גרה ברחוב:

 

זה הבית שלי:

 

עולה $220

והחדרים שבו:

האמבטיה שלי

:

 

הסלון שלי:

 

החדר שינה שלי:

Image Hosted by ImageShack.us

 

המשפחה שלי:

 

החיות שלי:

 

Image Hosted by ImageShack.us

הכסף שלי:

 

 

יש לי בבנק:4200

אני מקבלת משכורת כל יום ראשון:

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

האוכל שלי:

 

המוצרים שלי:

 

המוצרים שבבית שלי:

 

Image Hosted by ImageShack.us

יצאתי ונהנתי ב:

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

דואר:

גמאני מנוי/ה לעיתון העיר:כן/לא

זו התיבה שלי:

    

 

ברוכה הבאה לעיר!!

מקוות שתיהי/ה פעיל בעיר!!

אוהבות המון ליאת ורוני.

 

מצורפת מתנה:תלוש על סך 300 סקיים לקניה ברשתות הבגדים/הצעצועים!!

 

 

 

  

מאיה!!

ברוכה הבאה לעיר!!

שמחה שהצטרפת

הייתי שמחה להכיר אותך יותר

אשמח לצאת ביחד לאנשהו

תבחרי ותשלחי לי הודעה לבית בתגובות!

ליאת המנהלת

נ.ב העבודה שבחרת תפוסה בחרי אחרת

Image Hosted by ImageShack.us

הילדים שלי:

 

שם:

גיל:

החדר שלהם:

הדברים שלהם:

נכתב על ידי , 17/11/2008 16:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבית של אלכס ברקוביץ'!!



שלום הגעתם לבית שלי!

זאת אני:

 

 

 

 

 

 

שם:הגר

שם משפחה:ברקוביץ'

גיל:20

עבודה:דוגמנית

קצת על עצמי:

נחמדה חיכנית ומצחיקה!

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

אני גרה ברחוב:

 

זה הבית שלי:

 

והחדרים שבו:

השירותים והמקלחת שלי:

החדר שינה שלי:

 

הסלון שלי:

 

הכניסה לבית שלי:

 

החדר אורחים שלי:

 

 

המטבח שלי:

-

Image Hosted by ImageShack.us

 

המשפחה שלי:

 

החיות שלי:

 

Image Hosted by ImageShack.us

הכסף שלי:

 

 

יש לי בבנק:3200

אני מקבלת משכורת כל יום ראשון:2300

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

האוכל שלי:

 

המוצרים שלי:

 

המוצרים שבבית שלי:

 

Image Hosted by ImageShack.us

יצאתי ונהנתי ב:

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

דואר:

גמאני מנוי/ה לעיתון העיר:כן/לא

זו התיבה שלי:

    

 

 

 

Image Hosted by ImageShack.us

הילדים שלי:

 

שם:

גיל:

החדר שלהם:

הדברים שלהם:

נכתב על ידי , 17/11/2008 16:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבית של בר אטיאס!!


שלום הגעתם לבית שלי!

 

זה אני:

 

 

 

 

 

שם: בר

שם משפחה: אטיאס

גיל: 21

עבודה: דוגמן

קצת על עצמי:

אני= נחמד, אדיב, פנוי לבחורה נחמדה, מצחיקה, ישרה ויפה.

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

אני גר בשכונה הזו:

 

 

 

זה הבית שלי:

 

 

והחדרים שבו:

 

הסלון:

 

449zz.gif

 

 

 

החדר שינה שלי:

 

חדר אורחים:

 

אמבטיה:

 

מטבח:

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

המשפחה שלי:

 

החיות שלי:

 

Image Hosted by ImageShack.us

הכסף שלי:

 

 

יש לי בבנק:2500

אני מקבלת משכורת כל יום ראשון:1700

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

האוכל שלי:

 

המוצרים שלי:

 

המוצרים שבבית שלי:

 

Image Hosted by ImageShack.us

יצאתי ונהנתי ב:

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

דואר:

גמאני מנוי/ה לעיתון העיר:כן/לא

זו התיבה שלי:

    

 

 

 

Image Hosted by ImageShack.us

הילדים שלי:

 

שם:

גיל:

החדר שלהם:

הדברים שלהם:

נכתב על ידי , 15/11/2008 20:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-5/1/2009 20:27
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לroony+liat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על roony+liat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)