לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הדושי

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

געגועיי לשפיות


שאני כבר לא בטוחה אם אני מרגישה שטוב לי או רע לי.

אם אני שמחה או משועממת, אם קל או קשה.

אני כבר לא יודעת עד כמה העולם הזה פשוט כמו שהוא היה עד עכשיו. אם ריקנות זה עניין של תקופה או של חיים שלמים, של אופי.

אם איפעם אני אזכה להרגיש אהובה באמת, לאהוב באמת?! אני לא אוהבת כבר אף אחד, קשה י להאמין שזה קיים, לא את ההורים, לא את האחיות, לא את החברים. טוב לי שהם שם אבל אני כבר לא אוהבת אף אחד.

 

כאילו בניתי לי חומה שמקיפה אותי וחוסמת את גלי האהבה וההורמונים

כאילו כל מה שטוב הוא רק ייחול למציאות אחרת

כאילו שרע לי בחיים למרות שלא באמת רע

 

יש לי בלגן בחדר, בראש, בחיים, ברצונות. אני לא רוצה לאכזב והאנשים שהכי חשוב לי לזכות בתשומת לבם כרגע אלה המורה למתמטיקה והמורה לפסנתר.

האנשים שיש להם את הדרישות הכי גבוהות ממני, שלא אוהבים אותי יותר מכתלמידה. אני לא רוצה שיאהבו אותי אני רוצה לרצות אותם

ואני נכשלת.

המוח שלי שקוע בלהריץ את החלקים מהעבר שאני מאכזבת אותם, מאכזבת את עצמי.

הלוואי שהייתי מושלמת

נכתב על ידי הדושי , 2/1/2013 22:33   בקטגוריות שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוגת בוץ ב-2/1/2013 23:02




15,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)