לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הדושי

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

ניתוח לשינוי מן


זה היה יום בהיר, או ערב חשוך, אני לא זוכרת מתי זה קרה בדיוק- שהחלטתי שאני משתנה. נמאס לי מהשיער הארוך הזה כמו כולן והבגדים הממותגים. 

אז עברתי ניתוח לשינוי מן הסתם, זהו בעיקר הליך מוחי מסובך אבל הוא מלווה בהרבה מאוד דברים רגילים- או בקיצור, חיי היום-יום.

ועכשיו אני כבר לא אחת מן הסתם, אני חושבת שיש לי דעות מגובשות וצודקות בכל נושא שאני מתעניינת בו, ושאני לא מפחדת ללכת נגד הזרם אפילו אם אני ממש בתוכו (ראה ערך: אני בעד טבעונות ונגד גארי יופרובסקי).

ולא אכפת לי לאהוב דברים קצת שונים, ולחשוב קצת שונה ולא לאהוב דברים טריוויאלים ומאוד לאהוב דברים טריוויאלים

ואני לא מתביישת במי שאני

ואני לא אחת מהסתם הזה שהולך שם בחוץ אחרי מטרות שהוא לא מודע להן

 

מותר לא לאהוב את עצמך

ומותר לרצות לשנות ולהשתנות

אבל הכי חשוב, שאני מכירה את עצמי

אני יודעת מי אני ולמה אכפת לי

וזה הופך את הימים למעניינים הרבה יותר

ובעלי משמעות גבוה יותר

ולפעמים, לא צריך לעצור ולחשוב

אלא פשוט להמשיך הלאה

ולפעמים חייבים לעצור ולחשוב

ורק אז להמשיך הלאה

 

 

כאן נגמר לו קטע פואטי ואף שנון בצורה מפליאה 

נכתב על ידי הדושי , 17/3/2013 23:16   בקטגוריות פילוסופי בשקל, שמח, המלצות, אופטימי, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוגת בוץ ב-27/3/2013 22:02




15,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)