לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הדושי

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

יומן השומן


אז העלו את עונה 2 של יומן השומן לVOD, אחרי שהייתי מכורה לגמרי לעונה הראשונה. לא יודעת מה מיכר אותי כל כך בסדרה הזו.

העלילה מתמקדת בנערה בת 16 - רייצ'ל ארל, שסובלת מהשמנת יתר וכתוצאה מכך בכל מיני סיבוכים נפשיים.

העונה הראשונה עוסקת בעיקר בהתמודדות שלה כשהיא משתחררת מהמוסד בו הייתה מאושפזת וההיטמעות המחודשת שלה בחברת הנוער "הנורמלי".

 

לא רוצה לעשות ספויילרים, אבל תכלס, די טוב לה וזה די מעורר קנאה.

איכשהו היא זכתה בבחור החמוד, כולם מחבבים אותה, והחיים שלה די מעניינים (שנות ה90 באנגליה), כל זה תוך כדי שהיא סובלת משנאה עצמית, עודף משקל וחוסר בטחון שגורם לחרדות.

למה זה מעורר קנאה? כי היא יחד עם כל החרא שהחיים זרקו עליה, (שאין לה אבא, שאמא שלה הוללת עם גבר שהיגר מקזחסטן או משהו כזה וכל מה שהוזכר מקודם) זוכה לחיים מעניינים, מוצאת אהבה, חברים שהיא יכולה לבלות איתם עד סוף החיים. 

בניגוד אלייה, אני מרגישה קיבלתי את כל מה שרע אצלה(שנאה עצמית, עודף משקל וחוסר בטחון שגורם לחרדות) בנוסף לזה מפונקות יתר וחוסר יכולת הבעה.

ואם חשבתי שעד גיל 18 זה יעבור,  שאני אתבגר, שמשהו יישתנה מעצמו אז טעיתי.

שינוי צריך לעשות ובאסה לי- אני לא יודעת איך

אז כן, אני שוב מתמרמרת כמו ילדה בת 14 שקצת רוצה לבכות וקצת רוצה למות

שוב אני מבינה שאין עתיד ורוד שיתחיל מחר, או קצת אחרי

מה שיש זה מה שיש, וזה חרא

 

נכתב על ידי הדושי , 17/5/2014 17:33   בקטגוריות שטויות, רגשי נחיתות, פתטיות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדושי ב-17/5/2014 18:06




15,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)