לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הדושי

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

תשובות לשאלון השבועי


איזה סגנון מוזיקלי את שומעת?
רוק ונספחים.
בגדול- מה שיש

עברית או לועזית?
גם וגם

מי המוזיקאי/ם האהוב/ים עלייך?
אביתר בנאי, לד זפלין, ג'נסיס, יוני בלוך, יוני רכטר (לאחרונה), מיוז, קווין.

מה השיר האהוב עלייך? למה?
משתנה לפי תקופה.
בזמן האחרון אני נורא אוהבת את the small print וplug in baby של MUSE

מה השיר הכי חריג שיש לך ברשימת ההשמעה?
האמנם/חווה אלברשטיין

את פתוחה לסגנונות ואמנים חדשים?
לרוב כן. כשיש לי מצברוח מוזיקלי וסבלנות.
כשאין, אני ממש ממעטת לשמוע מוזיקה ואני מזמזמת לעצמי דברים שאני כבר מכירה

את אוהבת לשיר עם הזמר שמתנגן באוזנייך?
לרוב כן

את קונה את כל המוזיקה שאת שומעת?
לא, אני קונה אלבומים שאני רוצה לרוב אחרי ששמעתי אותם כבר כמה פעמים.

איך את שומעת מוזיקה בד"כ? (YOUTUBE, רדיו, פלאפון, דיסקים...)
לרוב ביוטיוב, ובגלל שלאחרונה הרמקולים של המחשב שלי לא עובדים (סיפור עצוב מאוד) אני משתמשת בפלאפון.
באוטו אני אוהבת רדיו, אבל אם אין משהו נחמד באף תחנה אני מחברת את הבלוטות' ושמה מה שאני רוצה מהטלפון.
ויש לי דיסקים שכבר הורדתי למחשב אז...

מוזיקה משפרת לך את מצב הרוח? היא יכולה גם לדרדר אותו?
היא יכולה לשמור על מצב הרוח שאני נמצאת בו.
אם אני קצת עצובה ואני מוסיפה לזה מוזיקה עצובה אז ישמצב שאני נהיית יותר מדוכדכת. להלן משוואה:
עצב+עצב=עצביים

את מאמינה שמוזיקה מחברת בין אנשים?
כן, הרבה שיחות והתקרבויות שלי לאנשים התחילו דרך מוזיקה.
כשיש מכנה מוזיקלי משותף הרבה יותר קל להתקרב אחד לשני

נכתב על ידי הדושי , 7/9/2014 23:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




15,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)