לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  הדושי

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

לדבר על זה


לא מאמינה שהבלוג הזה נפתח כשהייתי בת 12 ומחרתיים אני כבר בת 19. 

תמיד יצא לי לכתוב פה על הקטע של מחוייבות (לבלוג), אחרי שנה, שנתיים, שלוש.. בתאריכים מיוחדים כמו ביום ההולדת שלי או ביום ההולדת של הבלוג. אני כל פעם נפעמת מחדש מהעובדה שהחזקתי פה, שהצלחתי לבטא את עצמי כמה שנים, או שסתם פרסמתי דברים משעמום.

 

התגייסתי בספטמבר 14', עברתי כמה חוויות מאז הגיוס, הרבה מאוד לחץ ושינויים. אני יודעת שאני מסתגלת בקלות יחסית ואני מפונקת במידה הנכונה. 
חברתית אף פעם לא הייתי הכי מוצלחת, אבל דווקא עכשיו אני במצב טוב, שמחה עם מה שיש לי.

בכל-זאת יש רגשות שהם לנצח... לצערי, יש דברים שאני חושבת ומרגישה מאז שפתחתי את הבלוג ואולי עוד לפני שלא השתנו למרות שהתבגרתי.

 

בזמן האחרון אני מתלבטת אם לפנות לקב"ן, המחשבה על זה לפעמים מפחידה אותי, לפעמים מעודדת...

אני לא בטוחה מה העמדה שלי לגבי קב"ן או פסיכולוגים מסוגים שונים. מצד שני, עד שלא מנסים לא יודעים.

חשבתי על זה ואני ממשיכה לחשוב... נראה מה יהיה

 

נכתב על ידי הדושי , 24/4/2015 16:42   בקטגוריות צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




15,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)